2011年1月31日星期一

仲有邊個會信一國兩制?

仲有邊個會信一國兩制?我信架,以前!

點解會唔信呢?年年幾次大遊行,又六四燭光晚會,個個月衝擊中聯辦同政府總部,日日都嗌結束一黨專政同平反六四,如果冇一國兩制,班友唔驚打晒入天牢咩!

但係自從發生咗王丹被拒入境單,民鼠陣營日講夜講,話一國兩制已經唔存在,連我都俾佢地講到有動搖添。又係嘅,點解港府嘅決定會同中央嘅立場咁一致嘅呢?

不過諗諗吓,又好似唔係喎。一國兩制、高度自治係指喺基本法嘅框架下,香港可以同大陸有唔同嘅制度,同埋喺某方面,香港享有高度決策權,唔使吓吓請示中央。咁點解港府唔可以喺自主決策嘅情況下,有同中央一致嘅立場呢?點解一定要跟足晒民鼠陣營嘅意願,處處同中央唱反調,先至算係體現一國兩制呢?喺邏輯上,咁係講唔通架!真係俾班民鼠友搞到我有混亂添。

如果班民鼠友想說服我,一定要攞證據出嚟,證明港府喺王丹事件中嘅決策係受中央指使。例如,佢地係咪勾咗特首條電話線,偷聽到佢向中央請示?又或者,佢地係咪hack咗入特首個email account,睇到佢同中央嘅通信?如果係嘅話,唔該拿拿林整番個民鼠解密網站,將呢破壞一國兩制嘅惡行公諸於世啦!空口講白話係冇用架,我夠話班民鼠議員吃裡扒外,出香港納稅人嘅糧,但係就替西方民鼠霸權同埋藏毒台毒疆毒勢力服務啦,有冇人會信我先得格!

不過點都好,講到一國兩制,就算你唔信、我唔信、個個都唔信,一定都仲有一班人會信,佢地就係嗰班賊喊捉賊嘅民鼠派嘞!哈哈,六長四短鐘聲?如果香港冇一國兩制,三長兩短分開兩次佢地都唔敢啦!咁大聲話一國兩制唔存在?班友唔驚抄家呀?如果一國兩制已經名存實亡,講咁嘅隨時係顛覆國家罪,次一等都係洩露國家機密罪,就算最輕都起碼係尋釁滋事罪啦,班友敢咩?

當然啦,以上嘅結論係基於一個假設,就係班友貪生怕死、膽小如鼠。不過班友叫得做民鼠派,膽小如鼠就梗係理所當然啦。就算退一萬步,當我以小人之心度君子之腹,係我冤枉咗班友,都起碼仲有一個「人」絕對信任一國兩制。

某「人」貪生怕死、膽小如鼠絕對係證據確鑿,冇得抵賴!話說呢位「人」兄好做唔做,居然學人做鏢師,押批黑錢返大陸,結果斷正。本來呢咁嘅濕碎,最多咪坐三幾碌,你慌使拉去打靶咩。睇吓王丹呢匪首都唔使死啦,今日仲大模「屍」樣喺台灣指手畫腳添。不過小「人」即係小人,呢條友珍惜佢個八月十五多於一切,莫講話要佢慷慨就義,就係想佢喺上面坐多日都幾難。條友即刻大筆一揮,簽咗張悔過書,拍拍個八月十五就打道回府,連肉都冇少到一兩(當然係八月十五部位啦)。條友返到落嚟就好似失咗憶咁,將份悔過書嘅內容忘記得一乾二淨,繼續也文也武,後尾仲做埋村代表添。話時話,村民都唔知係乜質素,竟然會選呢咁嘅小「人」做代表。以呢位「人」兄三刀兩面、貪生怕死嘅性格,如果唔係堅決相信香港有一國兩制,真係俾個尿兜佢做膽都唔敢喺度搞事啦!所以其他人講乜我都唔會信,只有呢條友先係一國兩制嘅指標性「人」物,如果有一日佢忽然收聲,就表示一國兩制已經壽終正寢嘞!

6 則留言:

  1. 一個兩制已死?立法局就變成了人大,特首就變了市長,中港邊境海關都無埋喇!民鼠派果隻肥李鼠都要保外就醫喇!仲有機會比佢講一個兩制已死咩!下一個搵諾貝爾和平獎就有佢份!

    回覆刪除
  2. kakaka, 笑死我!哩兩日比較忙,冇乜去睇 blog, 才剛看到 Arma 哩篇文,應晒中晒!

    嗰個李鼠人,哩家就也文也武咯,當日就衰過隻老鼠。成班廢契喺度誤導香港人,乜嘢都入晒北京數,揾證據?揾風濕咩,結果就係想當然,莫須有。

    其實叫佢地做民煮派都得,遲早煮市民人民於水深火熱之中,港之將亡,此干人等之禍也。

    回覆刪除
  3. 噢!男人講政治,我插唔到嘴!

    回覆刪除
  4. 佛爺:
    條友何德何能,可以受得起個諾貝爾和平獎?咪住,佢咁厚顏無恥,如果真係頒俾佢,條友可能敢接受都話唔埋喎!

    laulong,
    哈哈,唔使遲早嘞,香港而家已經水深火熱啦!再係咁煮法,遲早一鑊熟就真!

    coffee,
    哈哈,我地邊係講政治呢?我地喺度鬧「人」之嘛!

    回覆刪除
  5. 呢個「人」,上得去就要預咗啦,其實當年都未回歸,港英都唔會唔做啲嘢啦。大好機會攞彩就白白糟蹋啦。

    回覆刪除
  6. eric,
    呢個「人」,又要威又要戴頭盔,攞彩就有佢份,做烈士就千祈唔好預佢喇!

    回覆刪除