2011年1月24日星期一

我愛垃圾

垃圾都愛,一定係喺青山偷走出嚟架嘞!

咪住,聽我講埋先啦。我都知而家一提起垃圾,就個個都嬲到想殺人咁滯。想殺邊個?之唔係邱局長囉。早排擴建堆填區單已經搞到滿城風雨,跟住又話要起焚化爐,肯定有幾個區嘅居民想將佢凌遲處死。而家又話要源頭減廢,研究垃圾徵費,以後連掉垃圾都要俾錢。得罪晒全港幾百萬人,就算一人一刀已經可以將佢剁成肉醬啦。如果佢順應民意,取消呢個計劃,環保人士又會話佢辦事不力,要將佢生劏祭旗。人地條條大路通羅馬,佢就條條大路通地府,而家做局長真係唔容易!

其實除咗垃圾之外,有垃圾兩個字嘅都好令人反感,好似垃圾堆填區、垃圾焚化爐、垃圾電郵、垃圾電話、垃圾傳真,當然仲有尊貴嘅垃圾會議員啦。唯獨有一樣垃圾例外,唔止唔討厭,仲廣受大眾歡迎添,就係垃圾食品嘞。

叫得做垃圾食品,當然有原因啦。呢多數係冇乜營養價值,而且仲高熱量、高脂、高鈉,又可能含有防腐劑、色素、反式脂肪之類唔係咁好嘅,食得多會對健康有害。連垃圾都咁多人食,當然亦有原因,而且仲好簡單,就係因為呢好食。

我自己就最鍾意食零食類嘅垃圾食品,例如薯片、牛肉乾、雪糕、汽水。我已經冇將即食麵當做垃圾食品,因為我將佢歸咗入主食類,通常都係一餐飯,一餐即食麵。

我當然知道垃圾食品冇益,衰就衰在我成日肚餓,一肚餓就周圍摷食,一摷到就食到唔停得口。我就試過一次過消滅晒成盒兩公升嘅家庭裝雪糕。哈哈,有時真係懷疑自己係咪金魚托世!

講到零食,我嘅至愛都係薯片。細個時最鍾意珍珍辣薯片,後來轉咗食Pringles同卡樂B熱浪。Pringles一次過食一筒,啱啱好。而同卡樂B熱浪開咗就一定唔會有得剩,早排買咗兩包200g超大裝,都係兩日內消滅晒。有一樣好奇怪,唔知點解硬係覺得而家薯片冇以前咁好味,係淡咗好多,唔通連垃圾食品都注重健康?我從來買零食都唔會睇營養標籤,所以無從比較。唔係話睇咗營養數據就唔敢食,而係食都食得冇咁安樂啫。哈哈,最近發現咗隻叫做菓子本舖嘅牌子,薯片夠厚身、好口感,而且味道濃郁又夠辣,超正!

你地又唔好以為我好縱慾(食慾)喎,其實我都好識節制架。雖然我唔算好注重健康(鬼叫自己又煙又酒咩),但係我怕肥同骨質疏鬆(咪以為男人唔會骨質疏鬆),所以我從來都唔會踏足超市嘅零食區同汽水區,見唔到就唔會買啦。最衰係PK超市成日都將特價薯片同汽水擺喺當眼位置,真係想避都冇得避!

而家擺明係奸商喺度荼毒緊我地呢小市民,而無良超市又助紂為虐,點解我地個政府竟然可以袖手旁觀嘅呢?政府應該即刻立法禁止出售垃圾食品,對已經受到垃圾食品毒害嘅市民作出賠償,仲要資助市民買健康食品!乜話,香港係自由經濟社會,買唔買垃圾食品係市民嘅選擇,而且市民應該睇清楚營養標籤先買?嗱,我都係學班雷曼苦主同等住結婚又唔夠錢買樓嘅80後架咋,連垃圾會議員都支持架,咁都仲有錯?!

4 則留言:

  1. 激死人!頭先打了一堆留言,突然冇晒,又要打過!

    香港的垃圾處理沒有週邊國家好,睇下韓、日、台...城市街道垃圾桶都唔多個,但好乾淨。

    至於零食嘛,點少得:p

    回覆刪除
  2. Arma:

    雪糕都算喇,係肥啫,肥可以減。但薯片真係勁致癌架,哩樣戎咗就至啱數!

    回覆刪除
  3. >>卡樂B熱浪

    我的摯愛!可惜最近要齋戒...

    http://sally-smallthoughts.blogspot.com/2011/01/blog-post_07.html

    校長,我已聽你話,完全戒絕凍飲,如果連薯片都戒埋,冇晒人生樂趣!

    回覆刪除
  4. coffee,
    我都係呀,有時打咗一大堆,但係唔小心掂到個Esc制,咁就冇晒嘞,真係激死人!至於香港冇人地咁乾淨,我諗係因為香港人冇乜公德心啫。

    laulong,
    其實雪糕都好大鑊架,因為飽和脂肪超高!至於薯片,我已經盡量忍架喇,不過琴日去開超市又買咗兩包,真失敗!

    SKII,
    薯片真係大害嚟架!不戒不戒還需戒,都係健康緊要!

    回覆刪除