2011年1月23日星期日

碧湖小景

是碧波蕩漾的湖面,還是繁星點點的夜空?是溫馨的碧湖泛舟,還是浪漫的星空漫遊?但這些還重要嗎?此刻,一葉輕舟已是他倆的全世界!



碧湖暢泳,真係睇到都覺得爽!不過都只係得個睇字,因為我唔識游水。

唔係話冇學過,但係點都學唔識。咁又係落水即死,我仲識浮嘅,不過只限於風平浪靜嘅海面。如果係淡水就差喇,因為我脂肪含量比較低,浮力唔夠。我主要問題係手腳協調唔到,游極都原地不動。而且我唔識呼吸,大浪就實會飲水。

雖然唔識游水,但係我都唔算怕水。去親旅行,如果有機會嘅話,我都會玩水。有救生衣我就乜都敢玩,如果冇就喺淺水玩,只要唔過人頭就得。激流、浮潛、水上電單車、揸快艇都試過,全部都超級好玩。如果我識游水,肯定會玩埋潛水添。

唔識游水真係少咗好多樂趣,起碼玩浮潛嘅時候,見到魚都唔敢潛落去追。試過有一次喺海邊玩,邊度就唔記得嘞,浮吓浮吓就浮咗出深水嘅地方,對腳掂唔到地就嚇到騰晒雞,飲咗幾啖水。好彩當時風平浪靜,撥吓撥吓又去返淺水,唔係今日都冇機會喺度寫blog喇!

7 則留言:

  1. 大冷天時講碧波盪漾,你真係識得苦中作樂哦!

    回覆刪除
  2. 佛爺:
    哈哈,學吓你都好喎,不如下次試吓寫Big波盪漾,一於房中作樂!不過自問喺呢方面絕對未夠班,要向你多多學習,睇怕要十年八載先寫得出!

    回覆刪除
  3. 我識游水,但有次著好晒救生衣玩浮潛,但落水前一刻都係縮沙了!

    回覆刪除
  4. coffee,
    冇理由喎,你識游水,又有救生衣,應該冇好驚架啦!哈哈,我諗到喇,驚鯊魚!上次喺大堡礁玩浮潛,我都驚會有鯊魚。如果真係有鯊魚出現,而我又游得咁慢,肯定實食冇黐牙!

    回覆刪除
  5. 噢,一葉輕舟已是他倆的全世界....

    好正呀,Arma !

    回覆刪除
  6. 兩幅相都好特別呀。

    我從小已學游水,但學極都唔識,放棄咗喇!

    回覆刪除
  7. laulong,
    呵呵,亂寫一通,見笑喇!

    SKII,
    係呀,我諗學游水都要講天份架!我成日擒高擒低,身手不知幾敏捷,不過游水就學極都學唔識!

    回覆刪除