2011年1月26日星期三

向地產商說不

怪人度度有,香港特別多!早兩日睇星期日檔案,又發現咗一個嘞。

節目主角係一個37歲嘅光頭仔,佢話因為不滿地產商操控香港經濟,決定由十月中開始,一年內唔幫襯地產商有份經營嘅所有項目,實行「向地產商說不」!佢要抵制嘅有好多,對於正常人嚟講,都係生活中避無可避嘅,包括大地產商發展嘅私人物業同商場、電力、交通工具、通訊網絡、連鎖超市、連鎖快餐店等等。

香港係一個自由社會,人人都有權選擇自己嘅生活方式。當然啦,大前提係唔可以侵害到其他人嘅自由。要向地產商說不,完全係光頭仔嘅個人選擇,雖然係騎呢,不過起碼唔係時下流行嘅暴力抗爭,應該受到尊重。但係條友諗住要影響全港七百萬市民,唔止將自己嘅事蹟放上網,又開埋記者招待會,而家仲上埋電視添。既然佢咁樂於做公眾人物,寫吓佢都唔算過份啫。

首先,條友俾我嘅印象係自我中心而不切實際、鍾意自我陶醉、喜歡表現自己、做我行我素而欠缺長遠計劃。37歲人,自從大專畢業就一直只係做兼職,鍾意就揼低晒,去南美流浪九個月,體驗當地生活。佢又搞到寫封信寄俾一年後嘅自己,咁都算嘞,最頂唔順係每隻字都要用唔同顏色嘅筆嚟寫,換筆換到手軟。當然,呢只係佢嘅個人風格同生活態度,不過如果個個都好似佢咁就米都有得乞啦,實聽攬住一齊死!

條友嘅思維好奇怪,令人難以理解。講到經濟壟斷,所有大財團都有份,點解淨係針對地產商呢?而且香港嘅大地產商多數都係上市公司,佢係咪都應該同揸住新鴻基、長實、恆基股票嘅親戚朋友斷絕關係呢?佢話自己淨係幫襯舖頭仔,但係佢喺幫襯之前,又有冇問過個老闆係咪上市地產公司嘅小股東呢?

佢唔幫襯地產商旗下嘅大型連鎖超市,如果只係因為同地產商有不共戴天之仇,咁都仲可以理解。但係聽完佢一番關於大型超市同舖頭仔貨品質素比較嘅偉論之後,我只係想同佢講:光頭仔,地球太危險喇,唔啱你架,快返巴魯坦星啦!佢話大型超市唔會認得客,所以就肆無忌憚咁擺過期出嚟賣。而舖頭仔,因為個老闆識得佢,賣俾佢嘅當然係正啦。條友仲話佢係香港土生土長,我就打死都唔信嘞。我話佢一定係由巴魯坦星嚟嘅新移民,如果唔係點會將倒轉晒嚟講!人鍾意去大型超市買,除咗因為夠方便,更係因為對貨品質素較有信心。首先,人地唔會來路不明,而且管理制度化,買到次貨嘅機會其實唔係咁大。再者,有班好似光頭仔咁嘅人成日實超市,一發現有問題嘅貨品就會即刻公告天下,超市點敢亂咁嚟啫。反而舖頭仔就唔同嘞,有冇賣假貨、老鼠貨、過期貨,根本就冇人知。而家好嘞,光頭仔上咗電視,係人都認得佢,知道佢有幾咁天真無邪,有乜假貨、次貨、過期貨,都可以隊晒俾佢,橫掂佢都唔會懷疑架啦。外星嚟嘅新移民,當然唔會知道乜叫做唔熟唔食。

條友又鍾意自說自話,一陣話要抵制電力公司,一陣又話用電避無可避,只會盡量用少。有邊方面係避無可避佢就冇講明,淨係話唔會開洗衣機同冷氣。真係俾佢笑死,由十月中到而家,唔開冷氣根本完全冇難度。呢排咁凍,我反而想問佢有冇開暖爐。跟住佢又示範喺星盆洗床單,呢樣就真係超高難度嘞。不過咁大件嘅,點解唔喺浴缸洗呢?雖然只係企缸,點都好過星盆啩,擺明係做show啦。做show唔緊要,高官政客有邊個唔係日日做緊,但係做都要做得有sen屎好喎。節目裏面見到佢搭落樓,乜而家部唔使用電嘅咩?我唔認為搭係避無可避嘅,行幾級樓梯唔使死啩。可能喺佢嘅定義,唔係自己直接交電費嘅就唔算違規。如果係咁,張床單攞落街洗都得啦,使鬼喺全港觀眾面前做場大龍鳳咩。

佢話所有巴士都同地產商有關,唔搭得。但係佢又搭港鐵喎,唔通佢唔知道港鐵都有發展好多大型物業?大圍樓都賣到過萬蚊呎,真係好過份!條友應該多留意吓地產廣告,搞清楚香港有邊大地產商先啦。因為唔搭巴士,所以條友就買咗架摺疊式單車代步。嘩,富貴到佢丫!佢話喺馬路踩單車好激氣,成日俾司機不禮貌對待。有一次佢停咗喺個燈位,後面有個巴士司機砵佢,嫌佢阻住晒。佢條氣好唔順,覺得單車都係車,都有權用條馬路,冇理由要受咁嘅對待,結果返到屋企就寫咗封信投訴個巴士司機。呢種人,覺得自己有權利就去做,就完全唔會理其他人嘅感受。香港市區嘅馬路有幾繁忙大家都好清楚,根本就唔適宜踩單車,自己危險唔在講,又阻住晒其他人。條友有冇諗過,因為自己嘅個人喜好,浪費咗馬路上其他人幾多時間?呢咁嘅人,真係自私到冇朋友!

以為條友冇朋友就錯喇,佢都不知幾多fan屎。所謂冤豬頭都有盟鼻菩薩,有個27歲嘅宅男就封咗光頭仔做偶像。受到光頭仔影響,宅男喺網上成立咗個「支持小本經營大聯盟」群組,叫人支持舖頭仔,唔好幫襯連鎖經營嘅店舖。本來呢只係個人取向,冇乜好評論,但係宅男嘅理據就難以令人信服。佢話連鎖店舖嘅產品賣得咁平,係要頂死舖頭仔,到舖頭仔俾人趕絕晒,連鎖店舖就可以任意加價嘞。佢仲舉咗個例,話連鎖快餐店雖然平兩蚊,但係佢都寧願幫襯大排檔,要用俾多咗嗰兩蚊嚟買將來嘅選擇權。

27歲都唔算細架啦,點解諗仲可以咁天真嘅呢?正常人選擇消費模式嘅時候,都會考慮同平衡唔同嘅因素,好似貨品價格、貨品質素、買方唔方便、店舖環境舒唔舒適。而喺商舖方面,貨品定價主要係睇供求關係,再考慮可唔可以獲得合理利潤,如果條數計唔掂就隨時要摺埋。香港係自由經濟社會,汰弱留強係必然定律。如果宅男要私人資助缺乏競爭力嘅行業,我絕唔會反對,始終佢係用緊自己嘅錢,與我何干?不過佢講到冇晒舖頭仔之後,連鎖店舖會任意加價,我就覺得係危言聳聽嘞。如果真係出現咁嘅情況,舖頭仔就會有番生存空間,必然會再出現。喺香港,有錢賺嘅就自然有人會做,又冇法例規定話舖頭仔執咗唔可以開番。而且唔同集團連鎖商店本身都存在住競爭,宅男講嘅情況根本就唔會出現!

宅男唔知係咪上得網太多,搞到有妄想迫害症。我建議佢多落街行吓,可能會有幫助。如果情況冇改善,就一定要睇醫生架喇!

而家後生仔真係難明,一方面享受住資本主義城市發展帶嚟嘅富裕同方便,但係又拒絕接受嗰必然會出現嘅副產品。摺疊式單車?WiFi上網?飛萬幾公里去體驗異國生活?南美貧困地區嘅人真係諗都唔敢諗!光頭仔,唔該你自己諗清楚,如果要你喺嗰度長住,你制唔制?

我又打個比喻,如果有人好鍾意食,但係又唔想製造臭臭,咁佢可以點做?哈哈,唯一辦法就係移民去西方極樂世界,嗰度有元寶蠟燭香食,副產品只不過係縷縷輕煙,一都唔臭架!

6 則留言:

  1. 佢地入精神病院,都唔惦!因為醫院經費 都可能來自地產商的稅款.

    回覆刪除
  2. 佛爺:
    佢地已經癌細胞上腦,真係醫番都嘥藥費,都係直接送去堆填區實際!

    回覆刪除
  3. haha, 哩條友燒壞腦,佢啲粉絲就直頭冇腦!做乜香港多了這麼多的腦病患者和腦缺乏者呢?

    回覆刪除
  4. 唉!得啖笑!
    這是人類社會發展下的生活方式,要改?他要獨自返到幾千年前...

    回覆刪除
  5. 你寫得好鬼好笑,我果日出咗街,只係睇咗少少,返到屋企聽到我媽咪對住個電視講,個個帶㗎單車上地鐵,點攪呀?

    跟住睇佢寫信比自己,M問點解啲寫好似細路仔!我冇嘢好講 loh,咁大個人,搵啲“正業”“務”吓啦!

    回覆刪除
  6. laulong,
    哈哈,其實我都想話班友係得咗腦退化症架。不過呢個病以前叫老人痴呆症,用喺班︿L仔身上又似乎唔係好貼切。我強烈建議有關方面考慮將呢種新病命名為腦殘症!

    coffee,
    咪話我批死佢啦,條友就算返到幾千年前,一樣會有咁多不滿,因為嗰時已經有人類。睇怕佢要返去幾億年前嘅豬玀紀先掂!

    SKII,
    琴日我想用句四字詞語嚟形容條友,但係諗極都諗唔到,而家俾你一言驚醒夢中人。哈哈,不務正業,真係好貼切!

    回覆刪除