2011年1月18日星期二

反官商勾結

糖糖唔知黐咗邊條線,竟敢公然與社會上嘅新興正義力量為敵。佢喺一個Roundtable舉辦嘅青年學術論壇發表咗一番對80後嘅睇法,呼籲佢地唔好「搞思想壟斷」,要識得妥協。又話年輕人將複雜問題簡單化,凡係涉及政府同商界嘅,都當成係官商勾結。佢仲告誡80後唔好「剛愎自用」,否則好易會「車毁人亡」。

一如所料,呢番言論引嚟好多正義之士嘅嚴詞譴責,其中當然包括垃圾會議員李X人。佢話糖糖不惜抹黑80後,擺明係要討好中央同商界,擔心如果佢當選特首會帶領政府與民為敵。對於李議員,本人一向都係佩服到五體投地。佢早喺八十年代已經獻身中國嘅民主大業,可謂鞠躬盡瘁。最佩服嘅係佢忍辱負重,能屈能伸,不惜一再打倒昨日的我,留住有用之身,繼續為中港民主大業發光發熱。都係唔好講李議員嘞,一講起佢我就激動架喇。

都係講番糖糖嘅言論,個個都知香港嘅80後係社會良心,佢地嘅仁義智勇真係令人肅然起敬,糖糖公然抹黑佢地,擺明係要與港人為敵。仲講話乜車毁人亡,分明係靠嚇。要知道我地嘅80後,個個都心口掛住個勇字,點會咁易俾佢嚇到。睇吓而家香港經濟蓬勃,商業暢旺,而喺歐美國家呢真正民主體制下,經濟反而好似一潭死水,話香港冇官商勾結,真係打死都唔信!

當今急務,當然係要全力打擊官商勾結,咁先可以令到每個港人都分享到香港嘅繁榮成果。睇吓香港而家嘅社會問題,好似貧富懸殊、物價高漲、居住環境惡劣、生活質素下降、醫療事故頻生、青少年濫藥嚴重、網上色情氾濫,真係多到講唔晒,有邊樣唔係官商勾結嘅惡果?要有效打擊官商勾結,先要認清兩個事實,就係逢官必狗同逢商必奸。當然亦唔可以忘記兩大原則,就係逢民必挺同逢中必反。

要杜絕官商苟合,應該由整頓狗官做起。為咗防止紅灣半島事件重演,所有高官退休或離職後,一律都唔可以任職商業機構。高官亦唔可以有商界背景,連有親戚係商人都唔得。如果有親人中途從商,高官亦應該即刻辭職,以防瓜田李下。咁就唔會再有類似慳電膽事件發生。

香港人嘅頭號公敵當然係嗰肥到襪都著唔落嘅地產奸商啦,跟住就係要對付佢地嘞。政府應該即刻復建居屋,仲要大規模咁搞。地產商推出幾多個私人單位,政府就推出雙倍數量嘅居屋單位,一於頂爛市。而且居屋仲要豪過私人樓,會所、露臺、空中花園、複式單位樣樣要有齊。定價策略亦要改革,唔可以同市價掛勾,要根據市民嘅負擔能力制訂。到時人人都有豪宅住,冇殼蝸牛成為歷史名詞,咁就皆大歡喜啦。不過咁搞法,樓價實會大跌,已經買咗樓嘅咪死得?哈哈,嗰班炒家就抵佢死啦。就算唔係炒家,明知地產奸商牟取暴利都仲要幫襯佢地,分明係助紂為虐,都唔抵可憐。

至於公共事業,而家行緊嘅「可加可減」機制亦要改革,應該改成「可減不可加,可蝕不可賺」。有關機構嘅年度除稅後利潤要全數撥入價格穩定基金,作為下一年減價嘅基礎。就算有關機構蝕錢都唔可以加價,因為虧蝕係經營不善嘅結果,冇理由要我地呢小市民承擔。

其他企業亦應該負起社會責任,以服務市民為宗旨,唔好諗住賺錢。不過叫得做奸商,佢地當然唔會覺悟,所以政府一定要做。首先政府要回購領匯,繼而收購全港各大商場,然後以象徵式一蚊租金租俾社企,等佢地可以頂冧無良嘅連鎖超市同快餐店。至於一慘遭迫害而導致式微嘅行業,例如米舖、雜貨舖、紙扎舖、有公仔書睇嘅飛髮舖等等,亦應該受到資助,到時唔止市民可以買到平,人情味仲返晒嚟添。

為咗打破一般商業機構肥上瘦下嘅局面,唔止最低工資要大幅提升,更要引入最高工資,等尸位素餐嘅高層唔可以蠶食基層員工嘅辛勞成果。當然啦,最高工資對公務員同問責高官同樣適用。可以為人民服務已經係一種榮幸,佢地實在冇理由要求高人一等嘅酬勞。長遠嚟講,最低同最高工資應該續步拉近,咁樣有助於減少貧富懸殊。我地當然唔可以忽略領取綜援人士嘅貢獻(唔好問我佢地有乜貢獻,總之就係有啦),綜援金亦都要跟住最低工資水平同步提高,咁樣仲可以照顧埋佢地嘅尊嚴添。驚唔驚綜援金太高會令到更多人寧願攞綜援而唔做呢?咁咪仲好,有助舒緩基層勞動力過剩嘅壓力,可以令草根階層收入增加,真係皆大歡喜。

不過咁喎,呢措施對一般小市民梗係有百利而無一害啦,但係奸商大鱷絕對唔會坐以待斃,佢地有手有腳,會帶埋資金走架。哈哈,就係想佢地走!少咗呢班咁無良嘅人,香港即刻變成良心港,而且貧富懸殊問題仲可以完全解決,深層次矛盾就消失得無影無蹤啦。唔使擔心咁多喎,經濟發展唔係一切。人地話有情飲水飽,計我話,到時香港有良心同民主,真係齋呼吸都會飽呀!

我成日覺得生活有壓力,好多好難搞。不過一直都以為咁樣好正常,全世界都係咁。直至到我用80後嘅思維去諗,先發覺原來一切都變得好簡單、好易解決。所以話呢,年輕人真幸福!

8 則留言:

  1. 做到八十後思維所想,香港已經大同,末日了。

    咁,八十後,豈不是「末日信徒」乎?

    咁,佢地既教主,應該就係李嚼人喇!

    回覆刪除
  2. 佛爺:
    照理80後應該同癲狗幫夾,但係李議員第一時間幫班友仔辯護,唔通佢地真係有,已經無媒苟合咗?不過以李議員三刀兩面嘅性格,隨時會始亂終棄都唔出奇!

    回覆刪除
  3. 李嚼人專講官商勾結,可能佢覺得糖糖窒襯佢卦!

    回覆刪除
  4. 呵呵,睇到我血脈沸騰,80後萬歲,萬歲萬萬歲!

    李嚼人萬歲,萬歲萬萬歲!

    民主怪萬歲,萬歲萬萬歲!

    回覆刪除
  5. 睇你寫的文有時真係好好笑,明嘲暗諷,句句到肉!

    回覆刪除
  6. 佛爺:
    呢條友嘅主要票源係勞工同草根階層,不過以佢嘅性格,如果有機會俾佢爭取到新票源,佢有乜做唔出?而且鬧政府肯定叫好叫座,真係何樂而不為!最奇怪嘅反而係選民,佢地要求議員要有誠信,但係對條友出賣良心寫悔過書、降完又反嘅無恥行為竟然視若無睹!

    laulong,
    哈哈,80後萬歲,萬歲萬萬歲!李嚼人慢衰,慢衰慢慢衰!民主怪慢衰,慢衰慢慢衰! 恕我腰骨唔夠硬,80後真係得罪唔起!

    coffee,
    多謝你嘅包容!自問墨水有限,寫絕對難登大雅之堂!其實我咁寫法都係迫於無奈架,如果我嘅文筆有貓姐咁好,使鬼寫到咁不倫不類咩?不過我相信文章最緊要係傳達到信息,文筆好唔好都係次要。

    回覆刪除
  7. 李卓人...我最記得喺佢六四時笑死人嘅行為。搵下嗰悔過書嚟睇吓一定會好有趣味。

    回覆刪除
  8. eric,
    條友寫悔過書我都唔怪佢,始終命仔緊要。話時話,我又真係唔信共X黨會拉佢去打靶。我最睇佢唔起嘅就係明明已經承認咗自己嘅過錯,返到香港就忘記得一乾二淨,當冇發生過,繼續喺度搞風搞雨!

    回覆刪除