2011年3月2日星期三

一瀉千里

自從財爺公布咗新一年嘅財政預算案,雖然係噓聲四起,不過就仲未見到有乜激烈行動,真係令人跌晒眼鏡。琴日瀉民連終於爆大鑊嘞,長毛同一眾嘍囉就喺一個公開場合伏擊突首。混亂中突首遭到胸襲,事後仲去咗醫院驗傷添。

喺電視新聞睇到,班嘍囉都不知幾好身手,個個好似識輕功咁飛身上台,撲向突首。不過好奇怪,平時最出位嘅長毛竟然冇乜行動。鬼咩,條友馱住個大肚腩,點玩飛身啫。但係最估唔到嘅反而係曾局長,咪睇佢奀挑鬼命,居然可以攔截到一個嘍囉,真係勇到無倫。而嗰班豬科特警,話就話係精英中嘅精英,點知就影都唔見,俾局長一個人攞晒威。

咁易俾人埋到身,明顯喺保安上有好大嘅漏洞。如果班友有武器,甚至身上綁咗炸彈,真係十個突首都唔夠死啦。好在班友只係博出位,根本就冇諗過要為公義而犧牲。我甚至懷疑連佢地自己都計算錯誤,完全冇預計到可以埋到突首身。

突首當然唔會放過呢個反擊機會,事後高調譴責班友嘅暴力行為。好明顯,班友今次係玩大咗。事實上,由瀉民連自己提供嘅錄影片段見到,班友預先準備嘅武器只係一個飯盒。哈哈,唔知係咪粟米斑塊飯呢?而咁就證明班友並唔係想對突首或隨行嘅高官造成實質傷害,而只係想搞到佢地一身都係啫。

唔理班友嘅原意係點,導致他人身體受傷就一定係衰咗。不過逃君行竟然話係突首小事化大,企圖轉移視線。真係唔知條友想點,如果佢係想走番條比較理性嘅路線,就唔應該包庇呢傷人嘅暴力行為。一係就死撐到底,話而家係官迫民反,係突首自己攞嚟衰。條友唔敢正面回應,完全唔係瀉民連嘅一貫作風。自從癲狗退黨之後,瀉民連嘅聲勢一瀉千里,真係一狗不如一狗,遲早實聽摺埋!



10 則留言:

  1. 哇,石間飛泉,好靚!係邊度黎架?

    至於那隻陶小狗,無一足觀,政壇宵小牆頭草應硬不硬應軟好鬼軟嘅公公一名,堆填喺边度边度嘅泥土都会抗議!

    回覆刪除
  2. 匿名君:
    9up就唔好留言啦,盞嘥晒你寶貴時間,你話你係咪犯賤呢?!

    laulong,
    係天使瀑布,高就夠高嘞,不過就唔係好壯觀。至於瀉民連班狗公狗乸,成日周圍亂咬人,真係遺禍不淺!樓上就有隻小狗嚟踩場嘞,喺度亂吠,好Q煩!

    回覆刪除
  3. haha, 我嗰边都有,個縮頭龜俾我插爆咗喇,哩隻狗,閹咗佢等佢做導盲犬罷 XDDDDDD

    回覆刪除
  4. laulong,
    哈哈,閹咗隻狗仔,真係好主意呀!留番兩粒狗子嚟打邊爐,話唔定仲補過雞子喎!不過用隻狗仔嚟做導盲犬我就唔同意嘞。一來破壞導盲犬嘅形象,真係映衰晒導盲犬小Q啦,戇Q就有佢份!而且追隨得瀉民連班大奸狗,隻狗仔肯定係盲嘅啦,咁仲點可以導盲呢?盲人騎瞎馬,後果堪虞呀!

    回覆刪除
  5. hahahaha, 笑死我,說得妙!

    回覆刪除
  6. 隻狗仔來路不明,又屬冇膽匪類,有冇狗子都成問題;就算有睇怕都喺唔食得咯。

    回覆刪除
  7. eric,
    係喎,言之有理!隻狗仔冇理由淨係嚟我度踩場啫,佢肯定仲去過其他地方亂吠,話唔定一早就俾人閹咗,好可能仲係校長親自操刀添!

    校長:
    可能隻狗仔就係俾你打殘咗嘅嗰隻縮頭龜嚟架!

    回覆刪除
  8. 「盞嘥晒你寶貴時間,你話你係咪犯賤呢?!」

    哈哈!真係鬧得好有邏輯!

    陶君行正職係咪在麻雀館做睇場架?

    回覆刪除
  9. 佛爺:
    條友打咁無聊嘅留言,既嘥自己時間,亦達唔到佢嘅目的,絕對係犯賤!我地一人一句蹂躪佢,都不知幾過癮,條友真係枉作小人(或小狗)嘞!至於桃君痕,又冇聽過話喺麻雀館做睇場喎,睇佢個衰樣,反而似龜公多!

    回覆刪除