2011年1月27日星期四

巴魯坦上身

有跡象顯示,巴魯坦星人已經入侵地球,仲潛伏喺我地身邊,試圖控制人類思想!

有睇過鹹蛋超人嘅都知道,巴魯坦星人識得上身。冇錯嘞,就係好似鬼上身咁,可以控制晒一個人嘅思想同行為。

琴日講開嗰個「向地產商說不」嘅光頭仔,我已經懷疑佢係巴魯坦星人嚟架嘞。再經過不斷推敲,我更加肯定呢個想法係正確嘅。不過有一點要稍為修改,光頭仔應該唔係巴魯坦嘅化身,而係俾巴魯坦上咗身。因為條友有家姐有姐夫,又有親戚俾層樓佢住,絕對冇可能係無啦啦爆出嚟嘅一個人,所以唔會係化身。而睇條友嘅行徑,又有充分理據顯示佢同巴魯坦有關,所以一定係上咗身。

首先,睇吓佢手字,簡直同外星文冇分別。而且隻隻字都要唔同顏色,呢個絕對唔係地球人嘅習慣。唔好問我有冇見過外星文,我只係唔相信一個三十幾歲土生土長嘅香港人可以寫到咁鬼五馬六啫。如果話唔係出自外星人嘅手筆,我就真係諗唔到其他解釋嘞。

條友對人情世故、人心險惡、以至人類發展都一無所知,好難想像一個地球人會咁樣。三十幾歲人,閱歷都應該唔少啦,唔通佢嘅日子真係活咗喺豬身上?唯一合理解釋就係佢俾巴魯坦上咗身。

巴魯坦要控制地球人嘅思想。而光頭仔寫blog、開記招、仲上埋電視,無非係要宣揚自己嘅理念,企圖影響所有人。好明顯,條友係實現緊巴魯坦嘅計劃。

巴魯坦係靠個體複製繁殖,隻隻都係一模一樣,思維亦只得一種。佢地冇辦法理解人類,因為唔同嘅人類個體會有唔同嘅思想。光頭仔喺呢方面就同巴魯坦似到十足十。佢唔知道唔同嘅歷史文化背景,會產生唔同嘅社會結構,因而導致唔同地方嘅人會有思想同價值觀上面嘅分別。佢覺得凡係人地好都可以照搬過嚟,完全冇考慮到每一個地方都有自己嘅獨特性。佢又唔知道第人嘅觀點會同佢有分別,所以就大模斯樣喺繁忙嘅馬路踩單車。至於其他司機點解會覺得佢討厭,條友當然理解唔到啦。

不過講咗咁耐,似乎有一個好大嘅破綻冇提到喎。巴魯坦星科學好發達,比地球先進好多,如果唔係都整唔到隻飛船嚟地球啦。咁巴魯坦人應該有好高嘅智慧先啱格,但係橫睇掂睇,光頭仔嘅IQ都唔似會超過50喎!哈哈,呢點我當然有考慮到啦。巴魯坦次次嚟到地球,都俾鹹蛋超人打鑊甘嘅,咁打打吓咪打到腦殘囉!

最後,我要收番琴日講過嘅一句。我話地球好危險,叫光頭仔快返巴魯坦星。經過仔細思量,我發覺有危險嘅唔係光頭仔,而係其他地球人。睇吓條友嘅忠實fan屎,即係嗰個27歲嘅宅男,受咗佢薰陶都唔算好耐,IQ就已經跌到得番50咁上下,都咪話唔恐怖!條友仲話有教通識添,如果小朋友個個俾佢教到得番IQ50就大鑊喇!你地話地球而家係咪好危險?

鹹蛋超人,你喺邊度呀?快返嚟打走隻巴魯坦啦!

後記:
啱啱去網上討論區睇過吓,原來光頭仔嘅人氣都不知幾勁,好多人仲封咗佢做香港英雄添!弊喇,腦殘症好似瘟疫咁極速蔓延,世衛話唔定就快會對香港發出旅遊警示架喇!鹹蛋超人,你快出現啦!


8 則留言:

  1. 哇, Arma, 唔係嚇你,我教緊通識都俾啲通識教師嚇死!唔睇報紙、唔識中國、唔懂香港、對科技環保冇興趣、連自己角色與責任都唔明白嘅人就去教通識,哩科點好?

    話 100 個小時培訓,但若除以一天六小時嘅中學教育,原來只係返咗 17 日左右咋,連 1/4 學期都冇,咁就去教通識,死得喇,唔怪之隻巴魯坦都有人跟喇!

    如果你嗰仔俾正個 27歲宅男教,你都咪話唔該煨!

    回覆刪除
  2. laulong,
    我覺得教通識呢家,話難又得,話易又得,好睇個教師本身。如果本身連少少common sense都冇,走去教通識就只會誤人子弟!哈哈,我對教育一竅不通,講錯唔好恥笑我!

    回覆刪除
  3. >>有家姐有姐夫,又有親戚俾層樓佢住!

    唔知佢啲親戚點睇佢呢?可能諗下不如收返層樓放租好過,咁佢咪更加可以投入搞抗爭咯!

    回覆刪除
  4. coffee,
    係喎,搬去天橋底住仲好啦,一來風涼水冷、地方闊落,又可以方便同fan屎交流,真係一舉兩得!

    回覆刪除
  5. 我都好想有個會比層樓的住的親戚呀!

    回覆刪除
  6. >>有家姐有姐夫,又有親戚俾層樓佢住!

    唔識自力更生就唔好喺度扮有型啦。

    回覆刪除
  7. 條友食飽無憂米,等屎呵!

    回覆刪除
  8. SKII & eric,
    唔知係咪我寫得有誤導,其實喺節目裏面只係話光頭仔住緊層樓係親戚提供嘅,冇講到佢使唔使交租。條友從來都冇做過份長工,又成日搞埋晒唔等使,睇怕都冇乜錢剩,第日佢就知折墮嘞!

    佛爺:
    條友點止食飽無憂米呀,佢仲鍾意食無憂腸仔同無憂雞翼添,真係唔健康,睇怕命都會唔長!

    回覆刪除