2011年11月28日星期一

種票疑雲

呢排報紙日日講種票單嘢,睇到人都悶晒。本來我都唔想講埋一份,始終單嘅仲係查緊,未可以蓋棺定論。不過今日睇日月報副刊(其實係星期六嘅),竟然見到個我好討厭嘅婆娘大發謬論,如果唔鏟吓佢,條氣實chok住chok住,搞到失眠都有之!

陳X姿呢個婆娘,我想鬧佢好耐架喇,寫嘢一啲邏輯思維都冇,淨係識得亂咁吠。雖然種票謎團仲未完全解開,條八婆已經急不及待,喺日月報副刊寫咗篇名為「種票醜聞」嘅文章,試圖為泛民區選失利開脫。佢咁嘅做法,正正反映咗啲所謂熱愛民主嘅人士,有幾不思進取同欠缺自省!以下幾段係節錄自佢篇鴻文:

我最初看著出人意表的區選結果,只是驚嘆建制派的動員能力。人家的地區工作做得好,組織工作做得綿密。雖然我曾經懷疑,明明是中產區,難道居民也貪圖蛇齋餅粽?中產選區的鐵票到底如何種出來?但輸就是輸,我那時仍相信選票和居民是真,相信民主就要相信選舉結果,輸掉的泛民有甚麼話可說呢?

直至傳媒翻查選民登記資料,發現美孚有某單位「一屋七姓十三人」。華富邨一座樓明明只有21層,卻有選民登記住32樓。各區被「種」上不明來歷選民的單位,不計其數。幾十人擠在一個郵政信箱裏,選舉事務處照樣收貨,整個選民登記冊爛透了,摧毀了公平選舉。證據確鑿,無可推諉。

選民登記不用住址證明,可以亂填、空降;投票時不用出示投票通知書,拿身分證便可取選票,讓人為所欲為,種幾多選票都可以。最叫人反感的,是曾特首事後的反應,作為政府最高領導,說這是敗者的必然反擊,他見怪不怪云云,態度輕蔑。我怎能相信聲言與建制派「親疏有別」的人,由他領導的政府會秉公辦理?

不過,回頭一想,若選舉不能代表民意,代價是甚麼?我們對選舉失去信心,還爭取甚麼民主?若大家不再相信手上的一票,得益的又是誰?這一刻,我彷彿看見誰躲在暗角裏偷笑。


首先,條八婆簡直冇腦,連梁渣傑條poor guy都唔敢再提「蛇齋餅粽」,佢竟然蠢到挖番出嚟講。個婆娘又秉承咗民主派一向誇張失實嘅作風,將啲嘢無限放大。「不明來歷選民的單位,不計其數」、「整個選民登記冊爛透了,摧毀了公平選舉」、「讓人為所欲為,種幾多選票都可以」,有冇咁嚴重呀?呢種口吻,直頭同梁渣傑為區選失利辯護嘅偉論如出一轍。明明前人已經證明咗呢種態度只會招人反感,條八婆仲要有樣學樣,你話佢係咪白痴?

最離譜係成篇嘢充滿陰謀論,以一啲帶有主觀偏見而又未得到證實嘅假設為出發點,將種票矛頭暗指建制派。我唔係要幫建制派辯護,事實上我都講唔上對佢地有乜好感。不過喺調查未有結果之前就罔下結論,根本同未審先判冇分別,呢啲又算係乜嘢倫理呢?

講番單嘢,到目前為止,其實只可以叫做涉嫌誤報或虛報住址事件。咁快就同種票扯上關係,根本就係無限上綱。就算一定要咁講,極其量都只可以話係疑似種票事件。要定性為種票,一定要證實到有人教唆他人虛報住址,以圖影響投票結果。而家單嘢仲查緊,唔知條八婆點解可以咁肯定呢?

就算真係有人種票,亦唔可以就話係導致泛民敗陣嘅原因。究竟喺嗰啲誤報或虛報住址個案當中,有幾多人係唔屬於所報選區,又有幾多人投咗票呢?未搞清楚呢啲嘢之前,所有講法都只係憑空猜測。就算查出當中有人投咗票,但係投咗俾邊個亦永遠唔會有人知道。除非證實到有人賄選啦,否則都唔可以確定到單嘢對賽果係咪有影響。

條八婆鬧爆選舉事務處,我一啲都唔反對,因為佢地真係苟且得緊要。佢狂插凸首,我亦冇異議,因為條友根本就係政治白痴。不過對於佢嘅陰謀論講法,我就十分睇唔過眼嘞。單嘢會發生,係因為制度上有漏洞。至於呢個漏洞,人人都可以利用,絕對唔係建制派嘅尊利。條八婆未有真憑實據就肆意發炮攻擊,可謂無所不用其極,都算用心狼虎喇。

講真,如果真係有人種票,我都認為要嚴正查辦。呢啲破壞遊戲規則嘅嘢,無論係乜嘢人做咗,都絕對唔應該姑息。種票毫無疑問係不當行為,不過實際影響並唔係好似個婆娘講得咁誇張,會嚴重到扭曲晒成個選舉。涉嫌違規嘅選民根本就有投票資格,就算佢地喺其他區投票,一樣只會投番俾自己心儀嘅政黨,對泛民同建制派嘅整體得票率應該唔會造成太大影響。當然啦,或者有啲涉嫌被種嘅票源係來自一啲有人自動當選嘅選區都話唔埋,但係我相信應該唔會多到可以左右大局囉。不過咁,如果話對於某一兩個戰情緊湊嘅選區,可能足以影響賽果,我就真係唔敢包喇。點都好,事實並非好似條八婆所講,啲票係無中生有,可以喺石頭種出嚟囉。都係嗰句,除非證實到有人賄選啦,否則講多都無謂!

個婆娘執到條水草就當係救生圈,絕對非一個蠢字可以形容!佢話「彷彿看見誰躲在暗角裏偷笑」喎,哈哈,唔知佢又見唔見到有人恥笑緊佢呢?聽講話佢竟然係大學講師添,唔怪得咁多人話而家啲大學生讀屎片啦!話時話,其實我真係想所有民主派人士都好似條八婆一樣,唔肯反躬自省,只識諉過於人。老實講,我都不知幾期待見到泛民喺出年垃圾會選舉再大敗一次!

8 則留言:

  1. 好明顯,又係出嚟抽水做世界:疑點利益盡歸自己,罪魁禍首盡屬對家。

    回覆刪除
  2. Ebenezer,
    哈哈,如果單嘢越搞越大,爆出原來泛民都有份玩種票就過癮喇,我實笑爆嘴啫!

    回覆刪除
  3. 哈哈哈,你試吓話返佢地轉頭吖,我肯定佢地鬧爆你,話你政治抹黑,跟手去報警,再告到你甩褲。。。
    Derek

    回覆刪除
  4. Derek,
    啲友係咁架喇,呢啲咪「淫人妻女笑呵呵」囉!當中又以狀棍黨最衰格,簡直賤到冇朋友!

    回覆刪除
  5. 種票唔啱,但正如你講,要找出真憑實據,若真正種票數目有改寫投票結果嘅可能,就再投過!

    不過十劃未有一撇,而且真係發現泛民新種票,就笑死人咯!

    回覆刪除
  6. 覺得新任的譚志源雖然口口聲聲話查,其實政府最急的是去撲火!希望不要讓我睇死雷聲大雨點小,最終大事花小小事化冇!

    回覆刪除
  7. 假如係甲地登記咗,然後搬咗去乙地,如果佢唔重新登記,佢就仲係甲地人。點樣才可清晰呀?

    回覆刪除
  8. laulong,
    其實係條八婆太心急囉,等調查有結果,睇定環境先寫都未遲啦!

    space,
    歡迎光臨!我就估佢會認真處理,因為單嘢係個政治炸彈,殺傷力可以好大!不過處理都可以好有彈性,啲無政黨背景人士就最適合攞嚟祭旗囉!

    Coffee,
    我相信有好多人都係咁,搬咗屋但係就冇通知選舉事務處改地址。理論上,呢啲人係唔應該去投票囉!

    回覆刪除