2011年11月20日星期日

早幾日喺壹仔睇到篇專訪,講有個姐姐鍾意剝光豬影相,仲將啲裸照放上自己嘅blog添。呢個blog我都睇過,個姐姐真係相當大膽。話佢大膽,唔止因為啲相露得好徹底,亦因為裏面完全冇警告字句,如果俾人告喺上嚟,真係吟詩都吟吾甩。將裸露等同淫褻,其實我一向好反對。不過香港人唔係咁諗,淫審處更加唔係咁諗囉!

雖然裸露唔等同淫褻,不過亦唔一定係藝術。好似內地知名藝術家艾未未,早前就創作咗裸體攝影作品「十八裸漢」同「一虎八奶圖」,據聞內裏包含深意,暗諷中國時弊。睇完啲相,我不得不承認自己係老粗一名,完全冇藝術細胞。一大堆三尖八角嘅裸男裸女,全無美感可言,我淨係覺得嘔心囉!至於嗰啲所謂暗諷,就算著番衫都一樣表達到出嚟,咁做乜硬係要請觀眾嘅眼睛食屎呢?!上面提到嘅女露體狂(佢自己係咁講)仲好啲,雖然我都係唔識欣賞佢嘅文章同啲相,起碼人地冇以人體藝術做招徠先啦。總之鍾意露就露,都費事理啲觀眾係知音人定鹹濕佬。

咪插住,我唔係話去光豬姐姐個blog睇相嘅都係鹹濕佬。如果真係鹹濕佬,使鬼去佢度睇咩,鹹網啲貨色正九千幾倍啦!聽講話光豬姐姐都不知幾紅,究竟點解佢會有咁多捧場客呢?我諗就係好似走地雞同打針雞嘅分別嘞。打針雞夠晒肥美,當然好多人喜歡,不過亦會有人鍾意走地雞嘅農家風味囉。唔好屈我呀,我絕對無意貶低任何女性,我只係打咗個好貼切嘅比喻啫!

事實上,對裸體好奇係人嘅天性,想睇亦好正常,唔一定代表鹹濕。就算同性之間都會有咁嘅情況,好多時喺更衣室或者廁所,都會有啲人有意無意間吓其他人。相信除咗少數真係想嘢之外,大部分人都係出於好奇,想同其他人比較吓啫。諷刺嘅係,啲人一方面對他人嘅裸體好奇,但係要裸露人前又好避忌。有啲人喺更衣室換泳褲都要圍住條毛巾,都唔知有乜好怕,其實人有我有啫。學光豬姐姐話齋,俾人睇吓又唔會少咗忽肉嘅。

話時話,對於喺其他人面前赤身露體,香港人真係保守得緊要。呢方面嘅開放程度,唔止同外國冇得比,甚至連大陸同台灣都不如。其實我細個時都好怕醜,喺學校更衣室換衫都要匿埋一二角。至於點解會咁我都唔知,嗰時政府仲未有教啲細路要保護自己嘅身體。到後來返大陸旅行,先至訓練到唔再怕醜。嗰時國內嘅廁所同浴室,好多都係冇間隔,就算有間隔,都唔會有門或者帘。如果唔想同人肉帛相見,除非唔使開大或者沖涼啦!不過喺廁所同浴室見到嘅都係同性,正所謂人有我有,根本冇乜大不了,真正嘅突破要喺幾年後先出現。

話說有一次跟團去希臘玩,行程包括愛琴海小島Mykonos。嗰度除咗藍天碧海白屋仔,仲有一樣嘢好出名,就係天體灘。咁遠去到,當然要見識吓啦,所以就約埋一個男團友,趁住自由活動時間去威吓。點知走漏咗風聲,我地個領隊(麻甩佬一名)又要跟埋嚟。想撇甩佢又唔好意思,唯有勉為其難帶埋佢去啦。團友帶領隊遊景點,都算空前絕後喇啩。領隊都算嘞,好彩班女團友冇話要跟埋嚟啫,佢地肯定吾會除衫,咁我地幾條麻甩佬咪蝕底晒?!講真啦,雖然話一定要去見識吓,不過其實我都有少少擔心架。我當然唔係擔心俾人睇蝕啦,至於係乜就唔使講到明喇啩。

去到天體灘(Super Paradise),第一感覺係有啲失望。本來諗住會見到人山人海、人肉橫流、肉體橫陳、肉香四溢呢啲震撼場面,點知原來得嗰小貓幾十隻。而且仲唔係個個都除晒衫,光豬大約只佔一半。講真,如果唔剝光豬,去天體灘托咩!

行吓睇吓,卒之揾到個有利位置,鋪好條沙灘巾就二話不說,除到一件都冇剩。最初都係有少少矜持架,所以就趴喺度清楚周圍環境先。過一陣以經習慣咗嗰種喺公共場所身無寸縷嘅感覺,咁就即刻轉身,擺咗個大字型(其實係太字型)鋪屎繼續晒太陽。希臘小島真係正,海同天都特別藍,嗰種海闊天空任鳥飛嘅感覺直頭爽到無倫!有樣嘢連我自己都諗唔到,雖然附近都有啲零散嘅肉蟲,但係我竟然可以心無雜念,幾乎到達天人合一嘅境界,之前擔心嘅嘢當然唔會發生啦!

喺天體灘裸晒可能係一生只有一次嘅機會,咁梗係要拍照留念啦,仲要影埋啲肉蟲做背景添,不過就要轉番個趴街鋪屎先得。唔係話唔想以大字型鋪屎上鏡,不過嗰時用緊菲林機,要攞去晒就唔係咁方便囉。而且啲晒相鋪嘅格局通常都好變態,出相位對住條街,影咗啲乜隨時會俾路人甲乙丙睇到。如果連何B仔都入埋鏡,咁就真係會俾人睇到蝕晒嘞。話時話,我自己就試過無聊到企喺條街睇人出相囉。

影完相,下一個指定動作就係投奔愛琴海。雖然我唔識游水,不過落海浸吓都算還咗個心願。自從睇咗「蜜桃成熟時」(唔係33D,亦唔係李麗珍嗰套),對愛琴海都不知幾嚮往,希望有生之年可以一親芳澤。不過落咗水唔夠五分鐘,就頂唔順要爬番上岸。希臘嘅夏天熱到人都融,估唔到啲海水會好似冰咁凍。冇所謂啦,點都叫做試過投入愛琴海嘅懷抱。

返到香港,第一時間就攞啲菲林去晒,特別想知道天體灘啲相影成點,因為係領隊幫我揸機。老實講,我對佢真係冇乜信心囉。一攞到啲相已經急不及待喺晒相鋪睇,摷咗一陣就揾到天體灘嗰幾張。一睇之下,簡直係晴天霹靂,總之此地不宜久留,速速俾錢走人為上。原來啲相裏面竟然有一張影住我正面,仲係啱啱上水嗰陣影嘅添,今次真係俾人睇到蝕晒喇!本來俾人睇吓都冇乜大不了,最弊係啲水冰咁凍,基於某種物理現象,會令某啲真實情況嚴重扭曲,啱啱上水根本就應該影。條友影咗又唔話俾我知,分明係靠害啦,真係P佢個K!講開又講,嗰張正面裸照竟然摷唔番,真係有啲可惜,因為始終都係生命中某一刻嘅紀錄。

至於去天體灘裸晒,而且仲影埋相,當然唔代表我係露體狂或者天體愛好者(話時話,就算香港有天體灘,我諗我都唔會去囉),因為呢啲只係旅遊嘅體驗。我完全唔介意將喺天體灘嘅相俾人睇(當然除咗正面嗰張啦),對於我嚟講,嗰幾張相喺性質上同其他旅行相根本冇分別。而且以今日嘅尺度嚟講,呢啲所謂裸照簡直小兒科到唔恨啦!事實上,我帶啲相返公司俾同事睇,都冇抽起嗰幾張。至於有一兩個女同事睇到呱呱嘈,其實只係佢地少見多怪啫!

最後,希望呢幾張相冇令大家反感。當然啦,啲相只係旅行紀錄,一不養眼,二無內涵,不過都應該唔算核突到令人作嘔嘅,呢一點就肯定比艾未未嘅人體藝術作品優勝!奉勸呢位藝術家,玩暗諷之餘都要照顧吓觀眾嘅視覺神經,搞人體藝術就揾番啲企理少少嘅模特,尤其唔好親自粉墨登場!




3 則留言:

  1. 最底果位男模係唔係你呢?

    回覆刪除
  2. haha, 篇文咁鬼長,一路睇一路心急,快啲去到相喇...

    wow, 鬼婆唔算乜,你嗰兩張至正,絕世好股呀,呵呵!

    回覆刪除
  3. Ebenezer,
    當然係我嚟啦,不過嗰時比較後生囉!

    laulong,
    哈哈,你講得太誇張喇,完全脫離事實,冇乜信服力喎!

    回覆刪除