2011年11月2日星期三

7000000000

全球人口已經突破咗七十億!

對於一般人嚟講,七十億係一個天文數字。就算好似李加乘咁有錢,如果要同佢分身家,每人分到嘅都只係夠買一個飯盒。不過換個角度嚟睇,呢個數字又冇乜大不了,只係大約五個中國、六個印度、或者一千個香港嘅人口。

世界人口係咪太多我唔知,不過分布得好唔平均就係事實,淨係中國加埋印度已經佔咗超過三分一。本來咁都唔係乜嘢大問題,如果一個國家擁有嘅資源係同人口成正比。就以中國同印度為例,整體財富同影響力,絕對唔會有全世界嘅三分一。所以從宏觀角度嚟睇,地球村肯定唔係一個公義同民主嘅地方。

當發達國家不停掠奪地球上嘅資源,但係人口增長反而集中落後國家,人均資源差距只有越拉越闊。咁當然係好唔公平,不過啲發達國家根本就諗過要改善呢個情況。佢地做嘅一切都係為咗喺啲落後國家建立自己嘅勢力,從而搶奪更多資源。我當然唔係話咁做有錯,因為想生存,就無可避免要拼個你死我活。

香港人真係太幸福喇,衣食無憂之餘仲有時間去幫人爭取公義。不過正正因為有啲咁天真無邪嘅人,犧牲自己嘅競爭力去追求一啲虛無縹緲嘅嘢,啲貪得無厭嘅人先可以如取如攜!都係嗰句,人不為己天誅地滅,啲人要死唔通唔俾佢地死咩!








11 則留言:

  1. haha, 最尾嗰幅最靚仔,係絕對人才!

    回覆刪除
  2. 最後果句:金石良言,擲地有聲!

    回覆刪除
  3. Ebenezer,
    哈哈,雖然係一派胡言,不過就真係我嘅肺腑之言!

    回覆刪除
  4. 嘩!估唔到中國人都可以咁靚仔!勁!
    Derek

    回覆刪除
  5. 啲相全部你影㗎?(我梗係知最後果張唔係啦)你可以去做果啲乜乜 National Geographic 丶Discovery 的影相佬呀 ... 係靚仔影相佬!咁即係“仔”定“佬”呢?

    回覆刪除
  6. 第70億人在菲律賓出生點知架?

    似乎大家對最後嗰張相嘅興趣大啲,哈哈~~

    回覆刪除
  7. 最後果張相,係咪用來相親架?

    回覆刪除
  8. Derek,
    哈哈,多謝先!不過你實在講得太誇張喇,以我咁厚面皮都唔敢接受囉!

    SKII,
    啲相當然係我自己影架啦,不過同National Geographic或者Discovery嘅水準仲爭好遠!至於係仔定佬,其實好簡單啫,以前係仔,而家咪佬囉!

    Coffee,
    第七十億個人當然係得啖笑啦,分分鐘都有人死同出世,根本就冇可能計得咁準!至於嗰張相,既然大家咁有興趣,我以後就放多啲上嚟啦!

    佛爺:
    哈哈,梗係唔會用張相嚟相親啦!話時話,我又真係未試過相親喎!

    回覆刪除
  9. 冇零是個位
    一個零是十位
    兩個零是百位
    三個零是千位
    七十億有九個零
    7,000,000,000
    單單美國國債是十四萬億,
    有幾多個零呢?

    回覆刪除
  10. 匿名君:
    或者可以換個角度睇,如果將美國國債由所有地球人分攤,咁每人就有二千蚊美債,絕對唔係一個小數目囉!

    回覆刪除