2011年11月25日星期五

裸(3)

警告:文末照片或會引致部分讀者不適,敬請對男性裸體有過敏性反應之人士從速離開!

天下奇女子真係多不勝數,之前先提過兩位賣肉益街坊嘅光豬姐姐,今日。。。咪住,又講錯嘢嘞!嗰兩位光豬姐姐係本住無私奉獻精神,將啲肉照同廣大網民分享,絕對分文不收。咁又點可以話係「賣肉」呢,我要喺度為上面嘅不當用詞嚴正道歉!

其實今日要講嘅係另一位奇女子,不過大家有冇覺得奇怪,點解今次用嘅相都係以裸男做主角呢?而且以本人一向寬鬆嘅尺度,又點解要喺啲裸男嘅兩點打星星呢?答案好搞笑,因為講嘅雖然係奇女子,但係就同裸男有莫大關係。而我又怕有啲類似本文女主角嘅人盲舂舂入咗嚟,睇到啲相會覺得唔舒服,走去告我性騷擾。係咪覺得難以置信呢?我只可以話,天下之大,真係無奇不有囉!

可能大家都仲會有啲印象,曾經有位奇女子告一個賣菜佬性騷擾佢,原因係對方竟然喺街市唔著上衫,打出兩點。呢位阿嬸又告埋某物業管理公司,因為佢地容許啲男人喺屋苑球場赤膊打波。佢仲離譜到用爆樽方式,懲罰一個打大赤肋晨運嘅阿伯添。雖然啲訴訟全部被判敗訴,不過有關當事人就已經俾佢煩到想死咁滯。至於個阿伯,好彩人地唔追究啫,否則佢監都隨時有得坐。

如果佢係住喺我對面樓就大鑊喇,我實俾佢告到甩褲啫。雖然我唔會打大赤肋落街,不過喺屋企就慣咗唔著上衫(冬天當然除外啦),對面樓應該會見到,不過如果要睇到兩點就要出動望遠鏡囉。不過阿嬸話:「市容整潔,由我做起」,佢會出動埋望遠鏡監察住附近有冇男人露兩點,真係一啲都唔出奇。

其實阿嬸都好辛苦啫,佢咁易俾人性騷擾,莫講話沙灘泳池球場呢啲地方唔去得,就算係睇電視報紙雜誌都隨時會中招啦。唔知佢有冇諗過呢,既然改變唔到周圍嘅環境,不如就改變自己去適應環境,咁樣日子會好過啲囉。

講真,我就覺得根本係佢自己有問題。如果唔係心裏面有淫邪之念,又點會見到男人兩點就聯想到性方面呢?事實上,人人都會有唔同嘅性趣,有人會被美腿吸引,有人會為媚眼著迷。如果見親可以勾起性趣嘅嘢都興奮,咁就真係要日日閉關唔出街先得嘞。

其實只要心無邪念,就算坐懷都可以不亂。話說啱啱出嚟做嘢冇幾耐,撞啱「蜜桃成熟時」番做,就同幾個同事走去睇。之前已經聽人講過,呢套唔係一般鹹片。果然,睇完之後完全唔覺得鹹,根本就係一套豆芽夢式嘅青春片,都不知幾純情。女主角嘅肉體就好似過眼雲煙咁,一啲印象都冇留低,記得嘅就只有愛琴海。當然啦,如果抱住嘢嘅心態去睇,呢套戲又真係一部鹹片嚟囉。

講開又講,其實有好多嘢都係咁。如果心裏面存在住某啲主觀偏見,眼中睇到嘅嘢,每一樣都會變成支持自己想法嘅有力佐證。舉個例,而家唔可以立亂講「阿差」同「賓賓」,因為會俾人話種族歧視。事實係,如果有人覺得被歧視,就算人地點講,佢地都會認為帶有歧視成分。甚至你望一眼,都話係歧視嘅目光。唔望咩,啲人又會話你當佢地透明,都係歧視。但係睇吓啲鬼,人地又邊有覺得「gweilo」係帶有歧視嘅叫法呢?!

不過人就係咁架喇,硬係鍾意同自己過唔去。一句講晒:天下本無事,庸人自擾之!



4 則留言:

  1. 嗰位阿嬸而家去咗邊,唔知佢而家接受未呢?

    回覆刪除
  2. 唔著上衫,係草根階層男性在家嘅傳統服裝嚟喎!我細個住屋邨果陣,成條邨D男人男仔都係咁著個喎。

    反對果個阿嬏,歧視我哋呢D草根階層!!

    回覆刪除
  3. 女主角嘅肉體就好似過眼雲煙咁...

    haha, 我就過眼未雲煙咯 XDDD

    回覆刪除
  4. Coffee,
    聽講話呢位奇女子除咗有鋪告人癮,仲鍾意刑事毀壞添,佢就曾經因為扑爛律政司玻璃門俾人拉過。睇怕佢而家唔係喺青山,就係喺赤柱囉!

    Ebenezer,
    聽講話佢以前都有條仔架,可能條仔鍾意打大赤肋啩,所以先會對啲露點男另眼相看!情之為物,真係害人不淺呀!哈哈,呢個結論只係我嘅猜想咋!

    Laulong,
    哈哈,咁係因為校長你仲有一顆赤子之心囉!

    回覆刪除