2011年11月13日星期日

垃圾排行榜

點解阿Sir係阿Sir?我唔知,因為一集都冇睇過。點解垃圾會係垃圾會?呢樣我就知嘞,因為啲議員有幾垃圾,日日喺報紙電視都有得睇。咁樣,我又唔係話所有垃圾會議員都係垃圾,不過要喺其中揀十件出嚟,就完全冇難度。以下係我嘅垃圾排行榜(以討厭程度降序排列),並附上榜原因:

第一位 梁渣傑(樣衰、口臭、自大、假到出汁)
第二位 何獸蘭(樣衰、口臭、倀雞)
第三位 李乜人(樣衰、口臭、無恥、冇料)
第四位 吳靄姨(樣衰、口臭、假正義)
第五位 甘奶威(樣衰、口臭、淫賤、冇料)
第六位 魚若微(樣衰、口臭、偽善、戲屎)
第七位 大舊衰(樣衰、口臭、暴力、冇料)
第八位 長毛賊(樣衰、口臭、暴力)
第九位 黃癲狗(樣衰、口臭、暴力)
第十位 霍震停(冇料、尸位素餐)

喺呢個垃圾排行榜裏面,十中有九都係扮民政客,揀佢地上榜並唔係因為我嘅政治立場,而係班友實在太討厭。事實上,喺建制陣營裏面,乞人憎嘅議員一樣有,只係程度上唔及得扮民班友啫。

話時話,唔知你地心目中又有冇類似嘅垃圾排行榜呢?

8 則留言:

  1. 差唔多個個都係樣衰,得番震停一個係靚仔?

    回覆刪除
  2. Ebenezer,
    哈哈,唔靚仔又點溝到屎上最美麗港姐喎,嗰時佢地簡直係金童玉女,襯到絕呀!

    回覆刪除
  3. 女人我就最憎何臭蘭,條衰婆冇學問冇姿色冇良心,當年呃咗觀龍選區嘅區議員位置後就乜都唔做,乾豆四年人工,百分百政治投機份子加爛人!

    男人就梗係嗰三醜咯!

    回覆刪除
  4. laulong,
    垃圾三寶雖然可惡,不過佢地擺明車馬係真小人,起碼唔會扮晒嘢,我就覺得啲偽君子(如梁渣傑之流)比較乞人憎囉!

    回覆刪除
  5. 輸佐就話中央操控,早知操控,抵制選舉呀嘛!願賭,唔服輸!正賤人!

    回覆刪除
  6. 我有個朋友的朋友,出來做律師幾年了,有一次送份文件俾梁,梁嫌份文件袋上冇結紅絲帶,要那律師返去打上紅絲帶。

    回覆刪除
  7. 果幾個女人,做雞!我都要佢地倒貼二十幾億比我,我至會,考慮一下,至會,叫!

    回覆刪除
  8. 佛爺:
    今次我就唔同意你嘅講法喇,嗰件可以係賤狗、賤精、或者賤種,唔會係賤人囉!至於嗰幾個女子,質素仲差過老甜甜,起碼要四十億先制啦!

    Coffee,
    哈哈,原來梁大狀棍有紅絲帶情意結,唔通佢有愛之病?

    回覆刪除