2011年11月27日星期日

我會做好呢份工?

近排啲新聞冇厘新意,唔係區選種票疑雲,就係嗰兩位疑似凸首候選人嘅疑似競選活動,真係睇到悶出鳥來!好彩早兩日終於有突破,睇到單令人笑得出嘅新聞,就係吳X森俾人豉椒炒魷。

條友俾人叮走,本來係大快人心嘅事,不過竟然爆出咗兩個截然不同陰謀論講法。有人話政府台高層想郁吳X森,因為唔想俾人捉到把柄,唯有犧牲埋同時被炒嘅周X。又有另一種講法,話要郁嘅人係周X至真,吳X森其實只係陪葬啫。不過好似冇乜人相信,吳某被炒係因為佢冇做好份工。事件曝光後,有聽眾打電話上烽煙節目,表示支持政府台嘅決定,因為吳某主持節目,有佢講冇人講,覺得意見唔啱聽就cut人線。亦有聽眾話吳某抵死,最慘係周某無辜受累。

無論單嘢背後有冇政治動機都好,吳某俾人炒都係罪有應得,因為佢的確冇做好佢份工。條友所做嘅,根本就唔係引導聽眾討論,而係主導節目嘅言論取向。如果喺一個私營廣播機構,咁做當然冇問題,因為主持人要為節目嘅收聽率負責。不過政府台靠公帑營運,所有聽眾都係持份者,應該享有同等發言權利,作為節目主持人,剝奪異見者嘅發言機會就肯定係失職!而且條友仲有寫啲不知所謂嘅時評政評,佢喺節目裏面猛咁吹噓自己嘅觀點,亦有公器私用之嫌囉!條友話唔明白點解要炒佢喎,睇嚟佢真係要向曾凸首學習吓,以「我會做好呢份工」為目標。

講到「我會做好呢份工」,吳某當然唔會認同啦,曾凸首用呢句名言做競選口號,條友仲揶揄過人地添。講開又講,嗰位用肛門代替把口講嘢嘅「時事評論員」李X玲,亦好似因為呢樣嘢取笑過曾凸首,不過我都唔係記得好清楚,今日就唔插佢住啦。而廣大市民似乎亦唔多受落,惡搞版本多如雨後春筍,例如「我會鑽好呢個窿」、「我會發好呢次功」、「我會爆好呢碟蔥」。其實立志要做好份工有乜唔妥呢,睇嚟因人廢言喺香港真係一個普遍現象。又或者,根本就係我理解錯咗,其實好多香港人從來都唔覺得要做好份工。

究竟係咪咁,我就唔多清楚嘞。如果呢度有啲四五六七十後嘅朋友,你地又有冇覺得啲新入職嘅年輕人好高騖遠、工作態度散漫、責任感闕如呢?唔好屈我,我唔係話所有年輕人都係咁。事實上,如果社會上有啲咁嘅人,真係一個都嫌多囉!

當然啦,任何嘢都唔會無緣無故咁發生,背後一定有啲原因。如果普遍人都唔理客觀條件,只憑主觀意願,覺得想要嘅就不顧一切去爭取,咁又真係唔使腳踏實地慢慢捱喎。覺得唔夠使就爭取最低工資,認為做得辛苦就要制定法定工時,所有嘢都係理所當然。競爭力?唔知係乜嘢喎,喺民主社會都有啲咁嘅嘢咩!尤其是啲工運人士,根本就唔使理工作表現,因為老闆點都唔敢炒佢地。總之唔like就罷工,話知你死人冧摟。覺得唔好撈就劈砲,東家唔打打西家?Sorry,冇諗過喎!至於啲佔據道德高地嘅民主鬥士亦一樣,做成點都唔怕俾人炒,因為佢地有聖光氣(幽遊白書裏面仙水嘅護體神功)護身。就好似吳X森單嘢咁,一曝光就不知幾多人飛身撐佢,連日月報社評都要幫佢討回公道。好心啲人就做得好睇啲啦,當係搭單幫周X爭取埋都冇乜所謂啫!

咁究竟喺啲乜嘢社會,「我會做好呢份工」係冇市場嘅呢?答案有兩個:一,共產主義社會,因為做又三十六,唔做又三十六。二,福利主義社會,因為做就三十六,唔做就三十八。唔到你唔信,香港正正就係朝住呢兩個方向發展!要澄清一點,其實我都好buy共產主義架,如果人人都可以做到大公無私嘅話。只可惜貪婪、自私、怠惰係人性嘅三大支柱,共產主義根本就存在住不可彌補嘅先天缺陷!

又講番吳X森,被炒之後,佢話覺得有啲徬徨喎,真係喚起我緊餘嘅惻隱之心添,聽講話佢仔細老婆嫩呀!不過諗深一層,又使乜替佢擔心喎。如果佢真係有料到,又本住「我會做好呢份工」嘅宗旨做嘢,咁就東家唔打打西家,簡直係海闊天空任鳥飛,一啲都唔使愁啦!



4 則留言:

  1. 姓吳條不該不該(哎吔,寫多咗個不該添)愁咯?肥佬黎會照顧佢架喇!

    除非佢真係臭到開晒巷,連肥佬黎都唔騷佢!

    回覆刪除
  2. laulong,
    哈哈,有樣嘢勁搞笑,連大班條不該都落井下石!條友都話公營廣播機構嘅烽煙節目主持人應該保持中立,啲有個人主義色彩嘅嘢就要留番俾商營廣播機構做喎。咁記者問佢會唔會收容被炒嗰兩位,條友竟然話請唔起佢地,真係笑死人冇命陪!

    回覆刪除
  3. >>如果呢度有啲四五六七十後嘅朋友

    即係你都冇話想講八十後:P 哈哈!

    嗰日新聞我睇到唔記得係周定吳,表情好落寞。

    回覆刪除
  4. Coffee,
    哈哈,啲匿名八十後好惡架,我梗係提都唔敢提啦!至於嗰位神情落寞嘅人士,一定唔會係周某囉,人地都不知幾疊水,根本唔使愁!

    回覆刪除