2011年3月26日星期六

戒煙中期報告

自從上次講話要戒煙,到而家已經過咗一個月。按原定計劃,新煙草稅生效之後就唔會再買煙。為咗保留番一靈活性,我嘅戒煙計劃係基於戒買唔戒食嘅原則。而且喺加價之前,我已經入定大量存貨,所以戒食根本就從來都冇定過確實日期。

而家睇番,我嘅戒煙計劃只係做到一半,即係「唔戒食」嗰部份。啱啱做咗個統計,自從煙仔加咗價之後,已經買咗28包,今年就總共買咗90包。同舊年比較番,今年煙仔嘅消耗量大致上冇乜改變,不過錢就燒多咗好多。

戒煙進程唔係太理想,主要係高估咗自己嘅決心同定力。事實上,戒煙頭幾日最難把持,因為停咗幾日再食番,頭嗰幾啖感覺特別強烈,飄飄欲仙咁,真係好過癮!好似之前嘅戒煙行動咁,其實食晒存貨之後已經停咗兩日,最後都係抵受唔住引誘,就算加咗價都照買。我嘅效率都算高架喇,即刻就定咗38婦女節做下一個戒煙日子。男人老狗做乜要喺婦女節戒煙?冇所謂啦,都只不過係想個最近嘅特別日子啫。題外話,點解有婦女節但係又冇麻甩節嘅呢,分明係性別歧視!

可能對婦女節真係冇乜投入感,嗰次戒煙行動直頭冇開始過。不過以我不屈不撓嘅性格,當然唔會咁易放棄啦,我嘅戒煙行動肯定會一浪接一浪!我已經諗定架喇,下一個目標係41愚人節。如果都係唔掂,仲有一連串吉日,44兒童節、清明節、復活節、51勞動節、佛誕、端午節、71回歸、中秋節、101國慶、重陽節、聖誕節、元旦,我總唔信喺兔年戒唔到煙!

當然,我都明白呢種戒煙方法其實有先天缺憾。事先定好咗一個日子,預咗以後冇得食,喺死線之前自然會食番夠本,結果就越踩越深。其實點止戒煙係咁,戒酒、戒賭、戒滾、或者減肥,都會有呢種情況。講真,世界上又點會有不勞而獲嘅呢,戒煙難我預咗架喇。總之呢,只要付出過努力,無論結果係點都唔使太介懷!


5 則留言:

  1. 哇,古巴雪茄,名閒天下!

    Arma 有冇食戒煙糖?或者其他戒煙方法?話唔定去一個冇乜人煙嘅地方十日八日,像走吓新藏公路,連煙都冇得賣咯,可能戒到呢!

    總之祝你成功喇 :p

    回覆刪除
  2. 真係要戒就不要擇日嘛,即刻就開始,而且要將剩餘的煙仔棄掉。

    還有不用羨慕女人有三八節,根本有等如冇:p

    回覆刪除
  3. laulong,
    首先多謝你嘅支持!我份人比較硬頸,總唔信憑自己嘅意志戒唔到煙,去到最後都唔掂,先會考慮用戒煙糖甚至係藥物幫手。

    Coffee,
    呢種即戒嘅方法我以前都用過,嗰次都算成功,可以維持到幾年。至於38婦女節,梗係冇乜實際作用啦,又冇假放!

    回覆刪除
  4. 你好似食緊雪茄喎?

    戒完煙,仲要戒雪茄乎?哈哈!

    回覆刪除
  5. 佛爺:
    哈哈,梗係唔使戒雪茄啦,因為我根本唔會上癮!見到嗰個古巴美女食雪茄嘅樣,直頭會有雪茄恐懼症添啦!

    回覆刪除