2011年3月24日星期四

垃圾

搜索枯腸,竟然一無所獲。最近都唔知係腦退化抑或係腦便秘,成日都諗唔到寫乜好。咁啱琴日又有個蒙面人走嚟留言,都費事諗得咁辛苦嘞,就一於寫佢啦!

其實寫垃圾都唔難,最難係要摷張垃圾相放喺篇度。大家都知啦,跟鴨仔團去旅行,時間好寶貴,冇理由對住堆垃圾都影餐飽啫。幾經辛苦,卒之俾我到一張,影嘅係一堆垃圾,張相本身又係垃圾,真係fit晒!

講到垃圾,如果係自己製造嘅,當然係要自己搞番掂,其實都冇乜好埋怨。最討厭就係嗰外來垃圾,日日都收到一大堆,真係不勝其煩!

今日就收到聯X財務打嚟嘅垃圾電話,竟然話係覆番我之前嘅查詢。呢咁嘅大耳窿,真係避都避唔切啦,我有乜理由會自己送上門啫,真係乜都敢死。早幾日揸打銀行嘅電話仲搞,我明明已經好老牛咁「喂」咗一聲架啦,個姐姐仔仲要稱呼我做「小姐」。我就話我唔係「小姐」啦,點知時間好似突然停頓咗咁,姐姐仔竟然隔咗幾秒先識講對唔住。我當然知道係個database搞錯咗,不過個姐姐仔完全唔識執生,真係唔趕客先怪啦。呢咁嘅垃圾電話,仲要鑊鑊都係喺我最忙嘅時候打嚟,直頭煩到想連電話都掟埋。

相對於垃圾電話,垃圾fax可能仲煩。嘥晒fax紙唔在講,最弊係好多時收垃圾收到冇晒紙,連緊要嘅fax都入唔到。好在我屋企冇fax機,少咗呢樣麻煩。不過以前喺公司就試過俾垃圾fax騷擾,真係唔知好嬲定好笑。話說以前有個舊同事,簡直係一個問題少女,借落周身債就玩失蹤,搞到大耳窿追債追到上公司。後來公司梗係炒咗佢啦,點知佢竟然玩報復,晚晚send幾十張垃圾fax返嚟。最搞係內容全部都係針對部門嘅男同事,話A君乸型、B君搞機、C君性無能、D君有性病、E君生愛滋,我都算最好彩架喇,只係俾佢話鹹濕。單擾攘咗成兩個禮拜,最後都係要報警先擺得平。

至於數量最多嘅,就肯定係垃圾電郵嘞,日日都收一大堆。好彩電郵有垃圾過濾功能,可以入到inbox嘅都只係極少數。不過就成日擔心會殺錯良民,次次都要喺個spam folder睇清楚先delete,其實都幾煩吓。真係唔明垃圾電郵有幾大實際效用,日日走嚟煩住晒,搞到神憎鬼厭,人地仲點會幫襯你啫!咁我當然明白,垃圾電郵以量取勝,其實成本好低,只要有極少數人落疊就掂。

不過最令人費解嘅,都算係垃圾留言嘞。我唔係講緊廣告留言,我係指好似琴日個蒙面人咁,走嚟講埋晒九唔搭八嘅。其實又唔係話對呢類垃圾留言好反感,只係唔明人為乜要咁做啫。友以蒙面人嘅身分出現,入嚟我個blog度講埋晒無厘頭,例如「9up」、「抽水」、「好差」之類,理據完全欠奉,又冇提出有針對性嘅反駁。我當然明白呢類人其實好幼稚,而且欠缺分析能力,不過佢地入得嚟留言,點都有目的啩。想表達意見?但係呢類留言根本就冇內容,又表達到乜呢。想令我唔開心?其實我都不知幾開心,有人送上門俾我插,要打發呢低能仔直頭係伊斯執啦。點都好啦,總之我一定係立於不敗之地,因為我擁有對留言嘅生殺大權。其實只要我覺得唔啱睇,㩒個制就可以delete咗佢。垃圾留言雖然係短,但係點都要打幾隻字,而我就只要㩒一個制就可以將佢地消滅,蝕底嘅一定係留言嗰人啦。不過咁,我暫時都未delete過垃圾留言(除咗廣告留言),一來係因為有機會俾我插吓人,但係最主要都係因為我尊重所有留言者!冇錯,入得嚟我個blog留言,就算係垃圾人我都會尊重!

7 則留言:

  1. 你個問題少女同事真過癮,話你咸濕?其實男人咸濕係正常個喎,問題在咸得黎有冇品啫。女人都希望有個有品嘅咸濕男友啦!

    至於啲蒙面人,去人地個 blog 到批評及漫罵 blog 主,都只是荏弱行為,夠膽就揭去面紗,報上寶號,等我去拜訪一下,喺佢度學吓嘢嘛!

    回覆刪除
  2. laulong,
    哈哈,個問題少女當然係亂噏啦,我根本就冇鹹濕過佢!至於蒙面人嘅行為,正正說明佢地係幾咁幼稚同冇膽!讀小學嗰陣,就有人成日偷偷地喺其他同學嘅書本上面寫埋「八公」或者「八婆」之類嘅。呢班蒙面人所做嘅,其實同嗰小學生冇乜分別!

    回覆刪除
  3. 果D蒙面人,一係就戒奶時間太早,一係就戒屎片時間太遲,五歲都用緊屎片,急就即刻呵。所以都好難救架!唯有插多佢幾下屎忽囉!

    回覆刪除
  4. 佛爺:
    哈哈,其實我都有同情呢類蒙面人架,戒奶太早或者戒片太遲都唔怪得晒佢地,搞到大個之後成日忽忽痕,都咪話唔可憐!基於普渡眾生嘅菩薩精神,我會盡量滿足佢地生理上(或心理上)嘅需要。當然,我都知班友濫,基本上已經同公廁冇乜分別。不過隔空抽插其實好安全,絕對唔驚會染到愛滋病。幫到人又於己無損,真係何樂而不為!

    回覆刪除
  5. 唔好咁勞氣喇!寫blog首先是娛己並不是娛人嘛!

    回覆刪除
  6. 哈哈!哈哈!哈哈!哈哈!你的治療方法最有效率,唔洗問咁多,對症下棒,實行搵支掃杷棍,直插蒙面怪屎忽,就惦!低成本,高效率治療!

    回覆刪除
  7. Coffee,
    講真,蒙面人入嚟搞事又真係唔會令我勞氣喎。會令我勞氣嘅,只有嗰冇得搞嘅,好似垃圾電話就係其中之一。

    佛爺:
    哈哈,而家我直頭做埋性治療師添,真係越嚟越搞喇!

    回覆刪除