2011年3月22日星期二

神沙

你地有冇被拒收神沙嘅經驗?我就試過嘞。話說幾年前,去街市豆腐檔買幾蚊銀芽,我俾嘅其中一蚊係五毫子銀加埋一兩毫子銀,其實都唔算散得好離譜啫,但係個豆腐佬就唔肯收。我當然明白個個都唔鍾意神沙,不過諗住佢打開門口做生意,冇理由有錢都唔收啫。就算唔肯收都冇乜所謂,講明咪得囉,最㷫嘅係個豆腐佬竟然縮手,結果散銀跌到一地都係。大家都知街市地下有幾邋遢,不過點都好,錢一定要執番嘅。呢個唔係幾多錢嘅問題,而係態度問題,每一毫子都係得來不易架。嬲起上嚟咪同個豆腐佬理論囉,我話根據香港法例,只要神沙夾埋唔超過兩蚊,佢唔可以唔收。拗到面紅耳熱都冇用,佢最後都係唔肯收,冇辦法啦,唔通報警咩。我用咗另一個方法懲罰佢,就係將佢列入黑名單,永遠唔再幫襯。嗰個街市有四個豆腐檔,我仲有大把選擇。唔知個豆腐佬係咪冇乜記性,之後每次經過佢個檔口,條友都擺出一副笑面迎人嘅姿態。不過我梗係唔搔佢啦,佢隔籬個豆腐檔一樣有嗰賣。條友唔肯收我幾毫子神沙,結果咪賺少我好多蚊囉!

嗰次之後,我的起心肝摷晒屋企神沙出嚟,原來有成廿幾蚊咁多。都係費事煩嘞,一次過攞去銀行存晒佢。銀行櫃位個哥哥仔見到我堆神沙,先係做咗個好古怪嘅表情,跟住一路數一路笑。原來神沙真係咁唔受歡迎,用嚟買冇人肯收,攞去銀行存又俾人歧視!

自問懶到出汁,出街一定唔會袋散子包,買找番嘅散子就袋住,返到屋企儲埋喺個兜度,結果就越儲越多。自從有咗八達通已經好好多,起碼搭車唔使再煩。後來有埋自動增值八達通,出街就直頭free過Carefree添。不過硬係有鋪頭要與民為敵,將價錢定到甩甩咳咳,仲要唔肯收八達通,擺明係歧視我呢懶人。講真,其實十四個九同十五蚊,對於顧客嚟講又有乜分別呢?所以我最鍾意十蚊店,冇晒零頭,最啱我呢懶人。不過最近屋企嗰間十蚊店都要行成二十分鐘,都係唔好搞我嘞。

最憎就係蝕本城,價錢冇個齊頭,又要唔收八達通。除非PK超市冇得賣,否則我一定唔會幫襯佢。其實價錢使乜定到咁甩咳啫,有round up,有round down,拉上補下,條數咪一樣?連街市檔口都用晒五毫子做單位啦,師奶阿伯咪一樣冇問題?至於唔收八達通,就真係好失敗嘞,分明係唔想做我呢懶人生意。雖然話八達通會抽佣,如果可以做多生意,條數一樣喺番度。

話時話,我又唔係抗拒所有神沙,外國神沙就會儲埋當旅遊紀念品。我又唔係話覺得外國嘅月亮圓,其實我都仲有一大堆港英時代嘅神沙,其中有個係男人頭嘅斗零,過多一百幾十年就發達喇!




4 則留言:

  1. 哎吔,我又忘記輸入字詞驗證,結果留言又消失無蹤喇!

    神沙最好攞去超市用,應該受歡迎嘅!

    仲有你影啲相好有一種超現實感覺,好正!

    回覆刪除
  2. >>廿幾蚊咁多神沙

    咁少!我有個盒子裝了好多好多毫子,惟有記得時久唔久拎啲去用咁咯。

    我用散子包架,一見有毫子位,即行動,同埋搭巴士最啱用毫子,不過唔好一次一大楂,唔係又會被巴士司機歧視架!

    PS︰見校長上文,才知留言係咁樣消失的:P

    回覆刪除
  3. laulong,
    喺我個blog留言係唔需要字詞驗證架,留言唔見咗可能係網絡問題。講到去超市買,神沙根本就用唔著,買得少就用八達通,買得多就碌卡,既方便,又有0.4%回贈!

    Coffee,
    而家乜都可以用八達通咁滯,除咗去蝕本城買,真係冇乜機會用到神沙。你都係將神沙一次過存晒入銀行啦,乾手淨腳呀!

    佛爺:
    其實波蘭一都唔算冷門,而家幾liu lung嘅地方都有團去架喇!

    回覆刪除