2011年3月18日星期五

澳洲之寶

澳洲有三寶:烏蠅、肥婆、醉酒佬。

相對於東北三寶(人參、貂皮、烏拉草)同廣東三寶(陳皮、老薑、禾稈草),澳洲三寶當然係搞之作。不過就算係搞,都應該有根據先得。去過澳洲三次,肥婆同醉酒佬真係唔多覺。當然啦,去旅行係咁架喇,日頭掛住周圍影相,食完晚飯就返酒店覺覺豬,自然冇乜機會體察民情。至於烏蠅,頭兩次喺澳洲東岸,由Cairns去到Melbourne,都冇乜點見到。直到舊年玩澳洲中西部,先知道烏蠅穩佔三寶之首,絕唔係浪得虛名。

澳洲嘅烏蠅有幾恐怖,其實一早就聽舊同事講過。以前有兩隻馬都係喺澳洲飲過鹹水,佢地講嘅當然冇理由唔信。但係耳聞不如目睹,始終都要自己親身感受,先會知道實際上有幾得人驚。

講番舊年嘅澳洲之旅,首站係Perth,除咗比較熱,呢個成市都算幾舒服。但係日頭就不時有幾隻烏蠅喺身邊飛嚟飛去,感覺上有少少煩。當時已經諗,以澳洲一個咁先進嘅國家,竟然有烏蠅喺大城市當街騷擾遊客,實在唔可以接受。後來去到中部嘅大舊石(Uluru,舊稱Ayers Rock),先知道乜叫做大蛇疴尿,Perth嗰三幾隻烏蠅簡直係小兒科!

同Perth相比,大舊石熱好多,直頭係熱到人都融嗰隻。咁都算嘞,最難頂係烏蠅多到嚇人。其實附近一帶都係半沙漠,真係唔知烏蠅喺邊度嚟。據當地導遊講,有咁多烏蠅係因為畜牧業發達,原來烏蠅係喺牛屎爆出嚟架!導遊又講,其實烏蠅都冇乜害,因為佢地一都唔污糟。吓,咁都得?就算烏蠅身上冇乜菌,不過食屎大嘅就已經夠核突啦!

核突都算嘞,最惡頂嘅係烏蠅好黐人,又鍾意捐窿捐罅,專襲擊眼耳口鼻。而且烏蠅嘅數量又多到驚人,有網上報導話,澳洲嘅「蠅口」同人口比例係一兆比一,都唔知真定假。總之一出到戶外,烏蠅就嬲到成身都係,連行緊都照樣埋身。而且仲趕極都唔走,真係煩死人。

好彩喺當地可以買到一種連住塊紗網嘅烏蠅帽,都叫做可以保護到塊面。不過有辣有唔辣,隔住層紗網,睇點都會有影響,而且影相亦好唔方便。如果有烏蠅飛咗入紗網裏面就仲大鑊,因為變成困獸鬥,面上嘅窿窿會更容易受到攻擊。總之頂帽一戴咗就唔除得,因為再戴番嘅時候,點都會有一兩隻烏蠅跟埋入嚟。就算戴咗烏蠅帽,手手腳腳仍然係冇保護。如果著埋長袖衫褲,又會熱到跳舞,真係攞命!

去過咁多次旅行,都未試過有地方一去到就想走。如果要喺個度長住,真係人都會癲,甚至自殺都有可能。不過好奇怪,當地人通常都唔戴烏蠅帽,亦唔多見佢地趕烏蠅,好似完全冇咁。我覺得嗰度係人間地獄,但係當地人都不知幾悠然自得,真係難以理解!不過諗深一層,每個地方都有唔同嘅實際情況,外人未必可以完全理解,我地又係咪一定要將自己嘅價值觀強加於人地身上呢?





7 則留言:

  1. 睇你戴頂帽,好似去非洲打獵咁!

    回覆刪除
  2. 佛爺:
    講起去非洲就真係呻笨嘞,上個月去埃塞俄比亞,嗰度烏蠅又係勁多,早知就帶埋頂烏蠅帽去啦!

    回覆刪除
  3. 超討厭烏蠅!一、二隻都容不下!試過有一次係PANASH面包舖,見到一隻烏蠅係啲面包上嬲下嬲下,我即同舖職員投訴,佢哋嘅反應好似沒甚麼大不了的事,仲有少少歧視我的眼神,我以後唔再去PANASH買面包了。

    回覆刪除
  4. Ayers Rock 影得好靚!

    烏蠅潮,我諗起細個時返沙田嘅鄉下,烏蠅都好勁,嗰時鄉下周圍都係牛屎同狗屎,真係惡頂架!

    回覆刪除
  5. Coffee,
    可能係比較鍾意去落後地區旅行,我對俾烏蠅嬲過嘅食物又冇乜喎,只係趕走烏蠅就算,一定唔會要求換過。

    Laulong,
    講起返鄉下,又等我講吓一次好恐怖嘅經歷。細個有一次跟阿媽返大陸探親,喺一間鋪頭仔食麵。食咗兩啖就發覺有一粒粒黑色好似豆豉嘅,再撥開麵睇吓,原來有成十幾廿粒咁多!嗰當然唔係豆豉啦,結果碗麵梗係冇再食啦,不過有冇得refund就唔記得嘞。

    回覆刪除
  6. haha, 我有一次直頭俾隻唔知乜(最大可能係烏蠅)飛咗入喉嚨,真係攞命!

    回覆刪除
  7. laulong,
    哈哈,飲啖水,嗗聲吞咗佢,大蟲食細蟲,冇事嘅!

    回覆刪除