2011年3月16日星期三

肥膏真相

都話件肥膏係為咗出風頭架啦,真係俾我講中晒!

琴日睇日月報,件肥膏竟然出現咗兩次,一次喺副刊,一次喺港聞版。喺副刊嘅係一篇訪問,佔咗成版咁滯,真係明星專訪都冇咁大篇幅。而港聞版報導嘅就勁搞笑嘞,居然係關於佢個仔嘅生日會。

話說上個禮拜日,件肥膏又帶埋個仔去遊行。可能佢覺得齋遊行已經冇乜新意,竟然即場喺政府總部門口幫個仔開生日會。佢都算有備而戰喇,仲帶咗兩個蛋糕去添。嗰兩個蛋糕就搞笑喇,一個寫住「不要楜椒」,而另一個就寫住「No more pepper」。真係蛋糕一出,誰與爭鋒,結果所有記者嘅鏡頭都集中晒喺佢兩母子身上,而其他遊行人士就冇人理。日月報個記者講得好好笑,話成個遊行俾佢地騎劫咗。

真係一百歲唔死都有新聞聽,原來搞生日會都算係公民教育堂。係嘅話就大鑊喇,香港有七百萬公民,如果個個都喺政府總部門口開生日會,政府嘅運作想唔癱瘓都幾難啦。阿媽同個仔慶祝生日,話係愛的教育都合理。不過橫睇掂睇,都唔覺件肥膏有幾愛個仔囉,試問對一件工具,又點可能會有愛呢?兩個蛋糕中英對照,似乎個女人想幫個仔上語文堂多。但係個仔驚魂未定就挖番胡椒出嚟講,直頭冇照顧到個細路嘅感受囉。又話要幫個仔上公民教育堂,點解唔寫「民主人權公義」呢喎。再唔係,用當日遊行嘅主題,「爭取全民退休保障」都好好啫。用到「胡椒」,擺明係想幫自己宣傳啦。

件肥膏都已經算到盡架喇,不過佢個仔始終太細,完全交唔到戲。個細路根本就唔知個遊行搞乜,淨係顧住同在場嘅其他小朋友玩,由「一二三紅綠燈」玩到「麻鷹捉雞仔」。乜公民教育堂啫,直頭係唱遊堂就真啦。最離譜嘅係連件肥膏自己都同小朋友玩埋一份,細路就話年少無知啫,佢自己冇理由唔知個遊行係為乜啩。成個遊行變咗佢兩母子嘅親子時間,仲要開埋私人記者招待會,都算喧賓奪主喇。

話件肥膏唔係為咗出風頭,我就真係打死都唔信,睇佢費盡心思騎劫個遊行就知啦。連胡椒蛋糕咁絕嘅橋都諗到,都咪話佢唔用心狼虎!呢個女人,橫睇掂睇都唔似社運人士,話佢似星媽就差唔多。做星媽就梗係威啦,不過聽聞好多前童星都話自己嘅童年唔快樂架。個細路啱啱九歲,睇嚟件肥膏都係高齡產子,應該好疼錫個仔先係格,點解會咁忍心利用個仔嚟幫自己出風頭嘅呢?如果搞到個仔有乜冬瓜豆腐,到時想再生又生唔出,咁就折墮啦!



5 則留言:

  1. 哩個婆娘似精神病患者多啲,仲係一個把個仔做工具黎滿足自己不正常心態嘅賤婦人!

    回覆刪除
  2. 哩個婆娘似精神病患者多啲 x2

    回覆刪除
  3. 我之前都仲諗佢可能太投入遊行而一時疏忽咗個仔,但後來再睇埋佢為個仔如斯辦個生日會,才知疏忽照顧絕非偶然!

    校長︰
    你用婆娘呢個字眼,好應啊!用來稱呼呢個女人好到絕!
    不過我諗極都諗唔到同「婆娘」對應的男人,該用咩字眼呢?:P

    回覆刪除
  4. 哩個...哩個...

    麻甩啩!

    回覆刪除
  5. laulong & xiao zhu,
    呢個婆娘梗係恨做明星恨到癲咗嘞,不過自己又先天不足,先會出此下策!唉,我而家真係有少少同情佢添!

    Coffee,
    哈哈,同「婆娘」對應嘅,我都覺得係「麻甩佬」。仲有,同「賤婦人」相對嘅就係「臭男人」!

    回覆刪除