2011年3月7日星期一

飲樣

前日(星期六)有個親戚娶老婆,夜晚喺深灣遊艇會擺酒。最怕一條友戇居居去飲宴場合,所以就約埋細佬同弟婦一齊喺銅鑼灣搭車入去。點知見到細佬,當堂俾佢嚇親,佢竟然著咗件披。講真而家去飲,個個都著得好casual,我就一向都係牛記笠記上陣,基本上同落街買餸冇乜分別。細佬話嗰度係高級地方,都係著番套西裝穩陣。其實我都有考慮到呢一點,原本諗住著條爛牛仔褲去,後來都係換番條冇穿窿嘅。一向好少著西裝,除咗因為嫌打呔麻煩,更主要係覺得自己著西裝唔係咁適合。

言歸正傳,嗰晚一入到宴會廳,就即刻暗叫一聲:大鑊嘞!主人家啱啱舉行緊雞尾酒會,現場衣香鬢影,女嘅高貴大方,男嘅衣冠楚楚,連嗰班影相嘅都斯文過我。但係都冇辦法,唔通即刻掉頭走咩,唯有頂硬上啦。

仲有一樣更弊嘅係,我從來未見過個新郎。喺婚宴上唔識得對新人,只有細個時跟老豆去飲先會發生架咋,今次真係戇居嘞。其實同個新郎係乜親戚關係,我都唔係好識得。我阿爺同佢阿嫲係兄妹,如果話佢係我表弟,又好似仲要再疏,唔知可唔可以叫做表表弟呢?而家係咁架喇,現實世界中嘅人際關係好疏離,反而喺虛擬嘅網絡世界,人與人嘅接觸就親密得多!

近年嘅婚宴,通常都會將對新人嘅大頭相擺喺當眼位置,方便盲毛賓客進行認人手續。不過前晚就冇呢樣,真係比較難搞。仲有,而家人又唔會好似以前咁,帶住個搶眼嘅新郎襟章。唯有周圍,睇吓有邊個著得最似酒樓部長啦。不過咁都唔係好可靠,因為單憑衣著,其實唔一定分得出邊個係新郎,邊個係伴郎。如果恭喜錯人,就真係瘀到爆啦。好彩最後見到姑婆(即係新郎阿嫲),由佢介紹,先至知道邊個係表表弟。

除咗衣著格格不入,個婚宴嘅氣氛亦令到我覺得好唔自在。通常去飲都會見到嘅,例如麻雀、啤牌、瓜子、大白兔奶糖等等,一樣都見唔到。又見唔到細路滿場飛,事實上,幾乎係一個細路都冇。新郎新娘都係喺外國長大,喺大型跨國財金機構做。賓客當中有好多鬼,就算唔係鬼,都多數係滿口英文嘅青年才俊,相信大部份係對新人嘅同事或者朋友。對於我呢草根階層,咁嘅場合實在太高級嘞,真係唔多習慣。

無可否認,香港以前係重英輕中。無論係鬼,抑或係飲鹹水大嘅人,都俾人覺得高級。本來諗住回歸之後,呢個情況會有改變。就算係駐港嘅跨國公司,都會本地化,甚至國內化。以前間公司有好多鬼,我自然知道鬼有英文方面嘅優勢,但係工作能力其實唔一定比本地人高。但係而家睇嚟,鬼同鹹水人嘅特殊圈子,依然係牢不可破。本地化,可能根本就冇發生過。淨係睇吓家長幾希望仔女可以入到英文中學,就知道好多香港人係乜心態。我唔敢話佢地係崇洋,不過大細超就實係架嘞。

以前去飲,最尾梗有餅仔同橙,而且多數都食唔晒。通常都會有人打包攞走,有時人仲會搜羅埋其他檯嗰。有人對於呢種做法好鄙視,覺得係中國人貪心嘅劣根性。我自己就唔同意呢種睇法嘞。食唔晒都係掉架啦,攞走又有乜問題,其實絕對係珍惜資源嘅做法。前晚嘅婚宴就有類似情況,不過唔係餅仔或者橙,而係玫瑰花。當晚每張檯都有個白玫瑰嘅插花擺設,散席嘅時候,有個鬼婆將玫瑰花打包攞走,而且仲連附近幾張檯嗰都搜刮埋,唔知又有冇人覺得佢貪心呢?我自己當然唔覺得啦,相信嗰鄙視人地打包餅仔同橙嘅人都唔會覺得。事實上,當鬼同人都做同一樣,好多人竟然會有唔同嘅觀感,真係唔知點解嘞!


9 則留言:

  1. 未得閒睇住,剩係略睇了第一段,話約咗細佬,忍唔住都要留言先,張相英到呀!!個靚仔係你定你細佬呀?

    回覆刪除
  2. Coffee,
    我成日喺度廢噏,如果得罪咗無聊人,話唔定相會俾人攞去鵝頸橋打小人架,所以我梗係唔會放屋企人相上嚟啦!講真,我後生嘅時候都算五官端正架,不過影嗰張相嘅時候已經殘咗喇。而家更加唔使講啦,直頭係扮鬼唔使化妝嗰隻!我細佬就得天獨厚嘞,佢細我五年,但係而家睇起上嚟就後生我成十五年。真係有唔順,明明大家嘅遺傳基因都係一樣嘅啫!講開樣嘅變化,最令我震撼嘅係朱咪咪。喺網上見過佢一張玉女相,真係睇到我O晒嘴!

    回覆刪除
  3. 我阿媽都係,唔贊成我睇中文小說,認為中文好哂都無用。

    回覆刪除
  4. 佛爺:
    但係我始終相信,香港人遲早都會知道,背靠祖國係唯一嘅出路(當然諗住移民嘅除外),到時重英輕中嘅觀念就會改變架喇!

    回覆刪除
  5. Arma:

    我留咗言架,點解冇咗?

    梗係唔記得仲有個字詞驗證,等陣再留過。

    回覆刪除
  6. 呵呵,面如冠玉,目如朗星,Arma 真的俊呀!

    至於去飲,我都唔鍾意嘥嘢,真係搦得就搦。而我月尾也有單勁嘢,喺 W Hong Kong 擺,唉,好大鑊!

    回覆刪除
  7. laulong,
    嘩,W Hong Kong,好high呀!不過咁high當然有代價啦,睇嚟個荷包要重創喇!

    回覆刪除
  8. Wow!你後生果陣有啲似我第一個鍾意佢果個人,不過 Sorry佢保養得比你好,但又 sorry to him 就係我保養得比佢好(最少我自己係咁覺得) :-P

    嘻嘻!唔好意思,曲線讚咗自己一番!

    回覆刪除
  9. SKII,
    哈哈,有神仙水幫手,你梗係保養得好啦!

    回覆刪除