2011年2月22日星期二

魔鏡,鏡魔

魔鏡魔鏡,唔該你話俾我聽,我今日係咪好省鏡?

唉,已經好多年冇問過魔鏡呢個問題喇。我係驚聽完個答案之後,塊魔鏡會即刻變成玻璃碎!

唔知係邊個最先提出魔鏡呢樣嘅呢?條友真係好有見地,因為對於好多人嚟講,鏡嘅魔力絕對係無可抗拒。大家都可能見過呢類人,佢地無論喺任何地方、任何場合,只要見到可以反光嘅,就會照餐飽,仲會不時搔首弄姿,再加埋貓步轉身添。有時鏡癡照得興起,直頭可以到達物我兩忘嘅至高境界!早兩日就見識過一個咁嘅極品嘞。

屋企座大廈有三部,門係拋光金屬面,不過就有磨沙花紋,要當鏡照都勉強可以。而裏面最埋邊嗰幅牆(即係對正門嗰幅)就直頭係塊玻璃鏡,絕對係鏡癡嘅恩物。話說早兩日返屋企,入到電梯大堂已經見到一個長髮少女。睇真,原來係個大約十六七歲嘅學生妹,企咗喺最右邊嗰部前面。佢企得好貼部,個鼻差掂到門咁滯。門當然冇乜好聞,所以我相信佢係照緊鏡,雖然我絕對唔明白黐到咁埋有乜可能會照到鏡。

等咗一陣,結果中間部到先。我一向都好禮讓嘅,所以就等其他人入晒,自己最後先入。到我入嘅時候,個學生妹都仲係全無反應。我同佢三九唔識七,當然唔會提醒佢啦,費事俾佢以為我係金魚阿伯。入之後,我企咗埋最裏面,背脊貼住塊玻璃鏡。點知門開始關嘅時候,學生妹就一個箭步閃咗入嚟,動作相當敏捷吓。佢㩒完之後,竟然向住我迎面飛撲,速度仲快到無倫。我唔慣同陌生人有肌膚之親,條件反射令到我即刻避開佢。好在我身手都算唔錯,一個錯步就閃咗埋另一邊牆。跟住睇清楚,原來佢已經黐咗埋塊鏡度,仲開始撥弄自己把秀髮。佢動作好大,撥到把秀髮飛起晒,間中又夾雜幾吓fing水髮,仲誇張過洗頭水廣告。當時真係好驚佢把秀髮會掂到我,點知佢會唔會有頭蝨架。最弊部咁細,根本就冇乜位走盞。好彩我企個位距離佢嘅攻擊半徑都仲有幾吋,算係有驚無險啦。

講開又講,比起身體接觸,我更怕掂到其他人嘅頭髮。次次搭親巴士地鐵,見到車窗上面頭油印,就連毛管都棟埋,想嘔咁滯。

言歸正傳,喺學生妹fing到興高采烈嘅時候,我嗰層就到咗嘞。門仲未打開晒,我已經施展凌波微步,極速飄咗出去。驚魂未定,我就衝口而出爆咗兩個字:有病!

事後分析,有一樣我點都諗唔通,學生妹冇可能見唔到我企咗喺塊鏡前面,點解仲要直撲埋嚟呢?如果我唔係閃得夠快,好可能已經被迫同佢打咗個車輪!當然啦,我嘅精神狀態仲好正常吓,絕對唔會認為係因為異性相吸呢個自然定律。比較合理嘅猜想係佢睇我唔到,唔係話佢蓄意當我透明,而係根本視而不見。相信佢眼中只有鏡同埋鏡中嘅自己,其他一切事物都不過係過眼雲煙。有理由相信,學生妹已經修練成玉女鏡經第九層,人鏡合一嘅至高境界,級別亦由高手級嘅鏡癡提升到絕頂級嘅鏡魔!環顧當世,可能已經難有敵手!

補充:
好多時搭落樓,當落到地下,門打開嘅時候,都會發現有人企正喺門口,阻住我出。我以前會覺得人好冇公德心,做埋晒損人不利己嘅。人地未出,就算俾你入到去都冇用啦。自從見識過鏡魔之後,我又有新嘅想法嘞。可能人唔係驚死執輸,而係抗拒唔到門嘅吸引力!



8 則留言:

  1. 哈哈!學生妹侍靚(後生)行凶!

    我勁怕聞到別人頭部發出沒洗頭髮的氣味,特別在地鐡或一些擠逼的地方,無論如何我都要擰轉去!
    (有時閉氣都閉唔到咁耐)

    回覆刪除
  2. coffee,
    我都好怕人嘅體味。最近去咗兩次非洲,真係覺得好難頂,唔知係咪食物嘅關係,人嘅體味特別濃郁。我只係實話實說,絕對唔係種族歧視!

    回覆刪除
  3. >>我唔慣同陌生人有肌膚之親...

    咁即係同唔陌生就慣咗親,kakaka, Arma 你都蠱惑咯!

    講開講,個長髮少女係超級自戀,係病,將來佢老公都有排捱咯!

    回覆刪除
  4. 佛爺:
    嗰唔係汗味,係由皮膚散發出嚟嘅體味,似乎膚色深嘅人種特別勁。我屋企座大廈住咗好多南亞人,同就會聞到好大陣體味。我一直懷疑係食物嘅問題,佢地食物勁多香料架!

    Laulong,
    哈哈,係呀,唔熟唔食丫嘛!講到個鏡魔,又真係少擔心,冤豬頭都有萌鼻菩薩啦!

    回覆刪除
  5. 好嘢,原來呢個世界有人自戀過我,重要勁過我好多倍添!

    回覆刪除
  6. SKII,
    哈哈,適度嘅自戀係好架,因為會令精神有寄託,唔會成日覺得無聊,而且仲有助保持心境開朗添。得閒照吓鏡,就會覺得呢個世界真係美好!

    回覆刪除