2011年2月21日星期一

選擇性聾啞盲

一場突如其來嘅茉莉花革命,迅速席捲北非同中東,簡直睇到人眼花撩亂。同時亦令人驚嘆,呢類民主運動嘅傳染性,比瘟疫更有過之而無不及。今日睇報紙,話內地都加強咗防疫措施添。

講番呢場茉莉花革命,到而家為止,突尼西亞同埃及已經變咗天。話就話係人民力量嘅勝利,不過呢個結果係好係壞,都仲要放長雙眼睇清楚。總之軍人掌權都唔會係乜好事,因為班友個個都係屎坑三姑,易請難送。

有一樣好奇怪,就係疫區國家之中,竟然有幾個係美國嘅盟友。眾所周知,美國係民主、自由、人權嘅超級典範。所謂物以類聚,照計佢嘅盟友冇理由會搞到俾人民唾棄格。以美國佬勇於伸張正義嘅作風,如果見到呢國家有違反民主人權嘅情況,亦都冇理由唔出聲啫。而且嗰係盟友,美國一定可以運用到佢嘅影響力。唔通真係老虎瞌眼瞓,一時睇漏眼?但係又講唔通啫,穆巴拉克上台三十年,冇理由咁耐都睇唔到格。而且佢對其他國家嘅民主人權狀況,都不知睇得幾仔細,簡直好似出動埋顯微鏡咁。唯一嘅解釋係,美國佬選擇性咁視而不見、聽而不聞!

嗰所謂盟友,其實只係美國扶植出嚟幫佢做嘅政權,講得難聽就係馬仔。美國要執行佢嘅中東政策、要控制中東石油資源,冇咗呢班馬仔又點得呢?作為龍頭大佬,美國當然唔會阻住馬仔著數啦。總之就你幫我辦事,我替你撐腰。

早幾日就輪到巴林爆大鑊,軍警開槍鎮壓示威,造成平民傷亡。美國佬當然唔可以再扮啞啦,不過都只係好溫和(或溫柔)咁呼籲當局要克制同埋以對話解決問題。欺拉里就曾經讚揚過巴林政府「步向民主改革的承諾」,仲話民主改革「需要時間」。 點解美國佬嘅講法會同姜瑜小姐嘅一貫口吻咁不謀而合嘅?分明係執人口水尾啦,難為佢地竟然唔面紅。又睇番08年西藏騷亂,美國佬選擇性咁睇唔到藏獨份子打砸搶燒嘅行為,朝野一致強烈譴責中國暴力鎮壓。對比番今次事件,係咪覺得美國佬好雙重標準呢?

持雙重標準,係因為出發點唔同。對於中國,美國採取嘅係圍堵政策。至於巴林,美國當然唔想冇咗呢隻馬仔,所以一定唔會迫死佢。而美國佬一向掛喺嘴邊嘅民主、人權、公義,根本就從來都冇考慮過。所謂人不為己,天誅地滅,站喺自己國家嘅立場嚟講,美國並冇做錯。不過如果有人以為美國係主持公道嘅正義朋友,我就只可以話佢地係盲毛!

好不幸,香港嘅盲毛真係多如天上繁星。人地選擇性聾啞盲,係為咗自己嘅利益。班盲毛對明顯嘅事實視而不見,跟住班為求私利不擇手段嘅政棍搞風搞雨,究竟又對自己有冇任何好處呢?

班友而家仲話要聲援國內嘅茉莉花革命,真係唔知佢地個腦生咗喺邊度。首先,就憑幾條盲毛喺香港叫囂,又可以搞得乜出嚟?好,又當革命成功,中國好似巴林咁,成為美國嘅盟友(或馬仔)。不過到時都係民主欠奉,最終得益嘅又係邊個呢?講真,我絕對相信呢個所謂革命連開始嘅機會都冇。中國吸取咗六四嘅教訓,自然識得防範於未然。就算喺好唔可能嘅情況下,單搞到一發不可收拾,最終結果只會係六四嘅翻版。喺咁混亂嘅情況,如果有軍方野心家乘機奪權,中國仲可能會再度鎖國添。如果係咁,又有邊個會得益呢?

中國改革開放衍生出嚟嘅社會問題,絕對唔係一朝一夕可以解決。過激嘅對抗行為只會令中國政府產生戒心,收緊控制,結果拖慢改革步伐。事實上,喺大部分國民未有足夠民主同公民意識嘅情況下,所謂革命只會造就新一批嘅貪官。要有真正民主,先要將民主意識滲透入社會每一個階層,包括建制,絕對冇其他捷徑。一夜變天只係個美麗嘅神話,淨係嗰不食人間煙火嘅人先會相信。睇吓菲律賓,人民力量趕咗馬可斯落台,到而家已經廿幾年,咪一樣個個總統都醜聞纏身!

又講番香港,淨係睇吓有咁多盲毛,已經知道推行西式民主會係一場大災難!我都打定輸架喇,不過相信阿爺點都唔會見死不救嘅。我最唔想見到嘅係中國搞到亂晒龍,到時阿爺自顧不暇,香港就真係PK嘞!

10 則留言:

  1. Arma:

    我睇咗你篇喇,你就揼多啲美國哩個虛偽嘅自私怪,兩篇貼文互相補足。

    我盡可能唔喺工作時間貼文及在自己處復留言,你知喇,泛民煮怪啲卑鄙賤人拿渣招層出不窮,費事俾佢地上章。

    回覆刪除
  2. 係囉,都唔知點解,越係標籤自己做民主派嘅人,就越係霸道獨裁、誠信欠奉、私德有缺,難得又有咁多四肢發達、頭腦簡單嘅人支持佢地!唉,香港遲早實變成一個妖獸都市!

    回覆刪除
  3. Arm:

    美國南北戰爭(1861-1865) ,雙方死佐七十萬士兵,跟住出現三K黨,專殺黑人。一佰年後的1968年,美國黑人民權領袖馬丁.路德.甘,一樣死於非命。美國的黑人民權,也不是一朝一夕搞得掂。

    回覆刪除
  4. 佛爺:
    事實上,就算今時今日,美國嘅黑人亦都唔見得可以同白人完全平等。連身為總統嘅奧巴馬都不能倖免,一樣俾人挖苦佢嘅黑人身分!

    回覆刪除
  5. 奧巴馬係黑皮白心,骨子裡不是白人。

    我都認為美國黑人待遇遠低過白人。

    回覆刪除
  6. 佛爺:
    哈哈,奧巴馬係半黑半白,無論係黑皮白心,抑或係白皮黑心,都絕對有可能架!

    回覆刪除
  7. 咦,又盲毛又民鼠派,都真係唔知邊個先憤世嫉俗喎。

    美國就不嬲都俾人罵,但如果因美國是衰的就證明到中國獨裁是好的,呢D推論就真係愛因斯坦都睇唔明喇。

    不過大概你是上帝,一切在你眼中都是美好的,包括結石寶寶、良心犯等等。咁就希望上帝保佑中國啦,阿門。

    回覆刪除
  8. 匿名君:
    你邊隻眼睇到我有讚過中國大陸,係A眼、B眼、定C眼?唔該你踩場嘅時候睇清楚人地寫乜先啦!我鬧美國衰絕對唔表示我認同中國做嘅一切!你呢種「非黑即白、非友即敵」嘅諗法,就直頭係文革時期嘅共黨思維嘞!

    回覆刪除
  9. 哈哈!你鬧得仲勁過校長!好野!

    回覆刪除
  10. 佛爺:
    我都知自己衰口臭架喇,所以咪成日得罪人囉。冇辦法啦,鬼叫我嫉惡如仇咩,見到牛鬼蛇神,真係唔鬧唔安樂架!

    回覆刪除