2011年2月16日星期三

追打光頭仔

早排「星期日檔案」講過一個「向地產商說不」嘅光頭仔,唔知大家仲有冇印象?條友戇居到冇朋友,我就連續寫咗佢兩日,都仲有意猶未盡。光頭仔話對大型連鎖商店冇信心,反而覺得舖頭仔先可靠。所以佢鍾意幫襯街坊藥房,而唔會去屈神屎或者慢寧買。琴晚睇到無線新聞話有街坊藥房賣假藥,忍唔住又要執多個光頭仔一劑!

條友真係戇QQ,成個溫室小王子咁,完全唔知世途險惡。佢淨係識得話地產商無良,而唔知道奸商根本無分大小。正所謂大有大奸,小有小奸,舖頭仔一樣會你老襯。好似光頭仔呢咁嘅老襯,真係唔佢笨都驚俾雷公劈啦。事實上,大型連鎖商店可以頂死舖頭仔,一個主因係佢地嘅貨源唔會來路不明,質素較有保證。而舖頭仔嘅貨源,就只有天知地知佢地自己知,但係你同我都唔知。大型連鎖商店重視商譽,而舖頭仔就冇呢樣顧忌嘞,衰咗咪執咗佢再開過間囉,琴晚新聞講嗰賣假藥嘅街坊藥房就係咁嘞。就算藥房老闆唔係存心賣假藥都一樣會衰,因為佢地自己一樣會中招,入咗假貨返嚟,琴晚新聞就有個咁嘅崎屎嘞。

光頭仔咁鍾意幫襯街坊藥房,真係好希望佢會買到假藥。你地又唔好以為我咁黑心,想條友死。光頭仔雖然係蠢,但係都罪不至死嘅。其實啱啱相反,我就係唔想佢搞出人命。新聞話假藥多數係有心無力嘅男人當係寶嗰隻,不過就冇發現有害成份,當然藥效亦都冇啦。光頭仔嘅腦部發育仲停留喺幼兒階段,睇怕某方面嘅機能都未必可以控制自如,想造人就好可能要靠嗰男人聖藥。俾佢製造到腦部有缺陷嘅後代,簡直係貽禍人間!如果佢買到假藥,自然就造唔到人啦,咁仲唔係香港之福?!

7 則留言:

  1. Arm:

    光頭仔食佐假春藥,都可能有效架!佢咁多野都心理作用。

    回覆刪除
  2. 佛爺:
    係喎,以前讀introductory psychology都講過有樣叫做placebo,雖然冇藥效,但係就起到心理作用。話唔定光頭仔就係成日食埋假春藥,以為自己好勁,可以打倒無良地產商喎!

    回覆刪除
  3. here's another one:
    http://www.lionrockinstitute.org/chinese/index.php?option=com_content&view=article&id=685:2011-02-02-06-09-40&catid=37:2010-01-20-10-32-01&Itemid=83

    it's sad that hong kong is full of these brainless rebels nowadays.....

    Derek

    回覆刪除
  4. Derek,
    A good article, funny and to the point, thanks for the link! Agreed with your view, wholehearted but brainless will only make a bunch of losers!

    回覆刪除
  5. 張相剛在非洲影返來架?

    溫室人曾放下香港所有,去過好多地方,但唔得長進!

    回覆刪除
  6. haha, 嗰個無腦光頭仔真係唔得你死!

    不過有病就算喇,係都要出來獻世,抵佢死!

    回覆刪除
  7. coffee,
    係呀,張相都算新鮮滾熱辣架!光頭仔走去南美山區體驗生活,當然係唔會有任何得著啦。嗰度根本就唔會有藥房賣假藥,人病咗都係巫醫架咋!

    laulong,
    條友有病又唔睇醫生,仲要走出嚟四圍傳染人,真係罪大惡極!

    回覆刪除