2011年2月14日星期一

兩個轉一條線

一轉人,二轉鬼,三轉馬騮仔,四轉閻羅王個仔。以上呢幾句,相信有番咁上下年紀嘅都會聽過,但係有冇根據就好有疑問嘞。事實上,我真係未見過頭頂有三四個轉嘅人。

一個轉好正常,相信大部分人都係架啦。兩個轉雖然少,不過都唔算罕見,起碼我自己就係嘞。但係好奇怪,唔知點解見親兩個轉嘅都係細路,而且多數係男仔。

其實兩個轉都幾麻煩吓,因為喺中間嘅頭髮會相衝,撐起變成一個雞冠頭。話時話,雞冠頭都幾型吓架。不過如果唔想咁punk,都有辦法嘅,一係就剪個平頭,一係就留到把頭髮好似長毛咁。我自己就冇呢個問題嘞,因為我頭髮生得唔貼,根本就條條都係棟起晒。當然啦,海膽頭又係另一個煩惱,頭髮長少少就撐到成個波咁。以前成日有人問我點解頭髮會豎起晒,係咪落咗gel。真係激死,你估我想嘅咩!

至於點解會話二轉鬼,我就唔知嘞。其實除咗個髮型難搞之外,咪又係人一個!

講到一條線,相信好多人都會即刻諗起事業線,當然係指心口嗰條啦。咪以為呢條事業線係女人嘅專利,其實如果男人有嘅話,都一樣咁殺食。睇吓某位有「童顏巨乳」之稱嘅男藝員,就係因為谷咗條事業線出嚟而忽然爆紅。講開又講,我以前用力夾,都夾到少少出嚟架。唉,俱往矣,而家冇喇。

都係廢話少講,費事趕客啦。我想講嘅係掌紋,本來係兩條線(智慧線同感情線),不過有人會黐埋,變成一條線,就係所謂嘅斷掌嘞。據聞斷掌好罕見,一千人先有一個。呢個講法我就真係好懷疑,冇理由得咁少嘅。我屋企四姐弟都係斷掌,以前班酒友之中又有兩個係。當然啦,如果唔係太熟嘅朋友,根本就唔會無啦啦叫人攞隻手掌嚟睇吓,所以我嘅統計唔一定好準,不過感覺上點都唔會係千份之一咁少。

喺性格方面,網上話斷掌人有以下特點:
(一)利己心重,好貪小利,喜弄權勢;
(二)主觀極強,不肯聽取別人的意見;
(三)適應能力和應變能力較差;
(四)愛惡分明;
(五)做事有責任感,不達成功不停止。

咁嘅講法我基本上唔係太認同,「主觀極強」有少少啦,只有「愛惡分明」先係中晒。

網上又話斷掌男人容易會有以下健康問題:
【1】支氣管炎或其他呼吸系統疾病
【2】神經過敏或神經衰弱
【3】高血壓
【4】膽固醇或中性脂肪過高
【5】肝炎
【6】便秘或下痢

又係中得少少,淨係得「膽固醇過高」講得準。話時話,「神經過敏」好似都有喎。

講到尾,掌相嘅,茶餘飯後吹吓水就可以,絕對唔可以當真。而家人整容整到連阿媽都唔認得,唔通整完之後連性格同命運都可以改變?


7 則留言:

  1. Arm:

    又會咁橋,我都係兩個轉既。不過我真係見過四個轉的小男孩。

    回覆刪除
  2. 佛爺:
    真係有人有四個轉?哈哈,頭頂有四個轉會唔會太擠迫咗呢?!

    回覆刪除
  3. 我見過很多斷掌紋人,聽說男人斷掌不妨,女人斷掌則命硬,點硬法就不得而知了。

    二轉男仔都好多。

    回覆刪除
  4. 三個轉我見過幾嗰,都喺西人嚟嘅。
    聽說好多大人物都喺斷掌㗎。

    回覆刪除
  5. 呵呵,我都係斷掌,但我係微小嗰個!

    至於睇相佬話性格怎樣怎樣,信唔過,反而像 Eric 所言,從統計學去歸納,可能仲取信一啲。

    回覆刪除
  6. coffee,
    網上話斷掌人心狠手辣,女嘅仲會剋夫添,都咪話唔得人驚!

    eric,
    斷掌係咪有機會做大人物就唔知嘞,不過我就知道唐氏綜合症一定係斷掌架!

    laulong,
    我一向覺得風水命理好無稽,以前就同人拗過,但係佢話呢都係從統計歸納出嚟嘅,其實好科學化,真係唔知點駁佢好。好啦,就當係一門冇數據支持嘅統計學啦!

    回覆刪除
  7. 在找2轉時找到這裡來
    我仔仔係兩個轉再加兩隻手都係斷掌,真係好難搞😜

    回覆刪除