2011年9月29日星期四

怪獸家長之學海肥花

上次講到我朋友(以下用X代表)間學校有個成日揾仔嘅怪獸家長,琴日再收到料,原來呢位師奶仲牽涉入另一單怪獸事件。

話說除咗阿仔之外,怪獸師奶個大女都係喺X間學校讀。而且兩姊弟都係品學兼差,堪稱一門雙杰(杰撻撻嗰個杰)!有一日怪獸師奶帶埋阿女揾X,話要投訴佢個班主任。X一早就聽過呢位師奶嘅事蹟,不過就未見過佢嘅真人。嗰次見佢兩母女一齊出現,X雖然自問閱歷豐富,亦不禁倒抽一口涼氣,暗自讚嘆一聲:好一對人形河馬!(聽到呢度,我忍唔住打斷X,問佢嗰兩母女係咪恐怖得咁緊要。佢都承認講得誇張咗少少,跟住問我記唔記得當年轟動全港嘅慾海肥花,佢話就係咁嘅樣嘞。)

佢地一坐低,老花亦唔講乜嘢客套話,就單刀直入投訴小花個班主任想溝佢個女。X用眼角瞄一瞄小花,見佢身形豐膩到極點,BMI肯定過30,再睇真啲佢副花容,就即時出現生理反應,胃部有啲翻騰嘅感覺。X唔敢多望,怕會引起大噴發。佢跟住諗到小花嘅班主任,一個典型嘅中文sir,份人木獨到冇朋友,絕對係擔屎唔偷食嗰隻,斷估都唔會咁重口味。佢就問小花:「Ysir有冇對你做過啲乜嘢,例如摸你?」小花:「冇」X:「咁佢有冇同你講過啲乜嘢,例如暗示鍾意你?」小花:「冇」X:「咁點解你會覺得佢對你有意思呢?」小花:「佢成日要我放學後留低喺課室,單對單同佢傾嘢。」X:「咁佢同你傾咗啲乜嘢呢?」小花:「傾咗咁多嘢,點記得喎!」完全問唔到有用嘅嘢,X同小花嘅對話就到此為止。X跟住同老花講:「暫時冇證據顯示Ysir對令嬡有乜嘢企圖,不過我地都會揾佢了解吓,遲啲一定會俾到個答覆你。」

X事後揾Y了解過,原來佢真係有喺放學後單獨同小花傾嘢。Y話見小花無心向學,成日掛住周圍溝仔,而會考又嚟緊,驚佢一分都攞唔到,所以就輔導吓佢。作為班主任,輔導啲品學兼差嘅學生絕對正常。而且X亦相信Y唔會咁重口味,所以認為呢單嘢已經解決咗,就打電話俾老花,講佢知個調查結果。

喺電話度,X複述咗Y講嘅嘢,對面就傳嚟老花刺耳嘅聲音:「而家你地算乜嘢態度呀,分明係幫番自己人啦,信唔信我去爛生果投訴你地吖嗱!話我個女會考零分?就算真係咁,都係因為你地教得差咋,都唔知乜嘢學校嚟架!」跟住仲掟埋電話,搞到X想回敬番兩句都冇機會,激到佢爆炸咁滯!

過咗幾個月,會考終於放榜,小花居然攞到一分,真係令所有人跌晒眼鏡!雖然將學校嘅成績拖低晒,但係都值得慶幸,因為卒之可以送呢件小花走喇!不過咁,佢細佬仲喺度讀緊,安樂日子仍然係遙不可及!


7 則留言:

  1. 你要提一下X,小心!唔好同老肥花單獨在教室見咁多面,猛下手,佢投訴埋X,話佢「教室培慾」,腦電波對她,性侵犯。咁,測謊機都無辦法證明X係無辜的,要 ... 要 ... 品 ... 稟神先至可以一表清白呀!嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 唉!想當年R在小學頑皮,我被召見,未入校門已腳軟三分!即使而家R讀中學,去親佢學校開會呀甚麼的,我都是萬分尊敬,因為知識永遠在我的價值觀裏排第一位。

    回覆刪除
  3. 小心,佢下次戴V殺面具入嚟叉你頸。

    回覆刪除
  4. hahaha, 俾你笑死!寫得實在太生鬼 XDDDD

    回覆刪除
  5. 佛爺:
    哈哈,令我諗起嗰件林X麗添!真係有啲女人有舖屈人非禮癮,方圓兩米範圍內嘅男人隨時會中招架!不過如果話睇吓都有罪,我就覺得有得拗嘞。男人可以話係女人副花容強姦佢對眼,直頭反咬一啖添!

    Coffee,
    都唔知由幾時開始,香港突然多咗啲新興物種,例如港孩、港女、港太、乜乜阿叔、同怪獸家長,簡直無跡可尋,只可以話係基因突變!

    Ebenezer,
    哈哈,對付啲蒙面人我就最耍家嘞!啲蒙面人入親嚟都要俾我蹂躪一番,永冇全身而退架!

    laulong,
    哈哈,保重保重!

    回覆刪除
  6. 好好笑呀,我有時諗,雖然以X的形容,老嫩肥花成個人型河馬咁,但唔知佢地照鏡時會唔會覺得自己其實係天仙下凡呢?

    回覆刪除
  7. SKII,
    哈哈,以我對女人心理嘅僅有了解,佢地會覺得自己嘅仔女最靚,簡直係無懈可擊!而佢地自己都係最靚,不過就可以更完美,所以佢地會去美容、纖體、同整容!

    回覆刪除