2011年9月15日星期四

唔死一身潺

警告:本文內容含有恐怖及不雅成份,敬請讀者留意!閱後如出現上吐下瀉、氣促心悸等不適徵狀,本人概不負責!

早兩日喺日月報睇到段花邊新聞,笑到我趴咗喺度!哈哈,好彩唔係喺街啫!

話說湖北有個五十幾歲嘅男人,喺網上睇到有溫泉提供啲魚仔幫顧客食咗身上嘅死皮,佢就照辦煮碗,喺屋企自製黃鱔浴,話要「給身體美美容」。條友走去街市買咗十幾條黃鱔,放落浴缸一齊浸浴。點知浸浸吓突然感到下體一陣刺痛,耷低頭睇吓,先發現原來有條黃鱔捐緊入佢條啫啫!佢想掹番出嚟,不過因為條鱔太滑,結果徒勞無功。眨吓眼條鱔就捐晒入去,佢仲話感覺到條鱔喺裏面掙扎添。佢想疴番條鱔出嚟,不過條鱔硬係賴死唔肯走。結果等到第二日,實在冇晒辦法嘞,條友先至去醫院求助。醫生原本想用膀胱鏡攞番條鱔出嚟,但係因為條鱔太滑而唔成功。最後都係要開刀,搞咗半粒鐘先攞到嗰條直徑1cm長15cm嘅黃鱔出嚟。醫生仲話男性尿道口一般只有0.8cm,條鱔入到去係因為身體有黏液,起到潤滑作用。

哈哈,一百歲唔死都有新聞聽!條友今次真係「黃鱔入膀胱,唔死一身潺」!

不過咁,條鱔竟然可以捐到入啫啫,大家係咪覺得好不可思議呢?我諗我都唔會信架,如果唔係睇過BBC一套叫做Amazon Abyss嘅紀錄片。

話說喺亞馬遜河有一種叫做candiru嘅魚仔,就真係有捐過入男人啫啫嘅紀錄。呢種魚仔係不折不扣嘅吸血鬼,專寄居喺啲大魚嘅腮部,吸食寄主嘅血液。佢地會襲擊人類,其實只係出於誤會啫。佢地之可以揾到大魚嘅腮部,完全係因為追蹤到魚腮排出嚟嘅化學物質,簡單啲講就係尿味。而啲男人之所以中招,就係因為佢地喺水裏面疴尿。如果俾呢種魚捐咗入啫啫,都咪使旨意掹得番出嚟,因為佢地身上有倒刺。而且捐咗入啫啫之後,仲會喺裏面爬呀爬,拮到條尿道損晒,嗰種痛法真係難以想像,只可以話係男人最痛!如果想知多啲,可以睇吓呢條片,或者呢條片

雖然有先例可援,不過我就覺得黃鱔男單嘢好有問題嘞。我唔信嘅係黃鱔男自述嘅事發經過,因為實在疑點重重。

大陸有溫泉用魚仔幫人去死皮,我喺電視都睇過,不過人地啲魚仔成千上萬,場面都不知幾壯觀。條友用嗰區區十幾條黃鱔仔,又起到幾大作用呢?而且嗰啲其實係鱔苗,相信一定比魚仔難揾,佢又點解要捨易而取難呢?仲有,黃鱔鬼死咁核突,周身潺兼夾其腥無比,去過街市買餸嘅都一定見知道,萬鱔攢動嘅場面究竟有幾恐怖!好難想像一個鍾意美容嘅人會諗到與鱔共浴呢個主意。

更令人懷疑嘅係條鱔點解會捐到入佢條啫啫。雖然話捐窿捐罅係黃鱔嘅天性,不過啫啫明明係突出物,條鱔根本冇可能諗到嗰度會有個桃源秘洞,要捐都捐後面個蓬萊仙洞啦,咪當條鱔冇腦先得格。而且叫得做秘洞,個洞口自然係隱蔽異常,就算知道嗰度有個洞,如果唔係有人引路,條鱔肯定揾成世都揾唔到個入口啦。Candiru之所以能夠直搗黃龍,都完全係因為有尿味導航咋。仲有,同新政府總部啱啱相反,桃源秘洞嘅狀態係「門常關」,如果條鱔要入去,唯一嘅方法就係硬闖。講真,要硬闖都唔係咁容易,個洞口又唔係豆腐渣工程,絕對唔會一攻即破。條友亦冇理由感覺唔到下面俾人強攻,要等到淪陷咗先至知道。事發後仲要拖咗大半日先去醫院,好明顯係有啲難以啟齒嘅嘢唔想同人講。不過咁,唔使一日就諗到呢條「黃鱔浴美容」嘅極品絕橋,其實佢都算好醒架喇!

基於以上種種唔合理嘅地方,我可以好肯定黃鱔男係講大話,其實係佢自己捉鱔入啫啫!搞到一膀胱都係潺,絕對係咎由自取!最慘都係條小黃鱔,無啦啦做咗情趣玩具,俾人蹂躪完仲要葬身膀胱!雖然話生為黃鱔就注定要遭人毒手,最後歸宿係大腸抑或膀胱其實冇乜分別。不過今次慘遭淫辱嘅只係一條鱔苗,都未有機會溝女(或仔)就死於非命,真係天理何在!我喺度向呢條英年早逝嘅黃鱔致以最深切嘅同情,希望佢喺天國可以得到安息!弊嘞,用咗「英年早逝」添,會唔會無意中得罪咗下任凸首呢?

唔知國內有冇愛護動物協會呢類組織呢?如果有嘅話,佢地好應該查吓呢單畸屎,唔好俾啲強姦黃鱔嘅人逍遙法外!咪住,照正嚟講應該係條鱔強姦個男人喎,咁點算呢?黃鱔男被強姦,而條鱔就被迫強姦,兩個都係受害者,原來呢單畸屎係冇得搞架!

後記:
為咗做資料蒐集,喺網上摷吓「黃鱔男」,結果俾我揾到另一單嘢。呢單嘢仲過癮,直頭笑到我癲咗咁滯!案中男主角玩到冇嘢好玩,竟然捉鱔入忽忽!不過情節上同上面單嘢如出一轍,我就唔講咁多嘞,有興趣嘅就自己去呢度睇啦!


7 則留言:

  1. 大陸真係有魚仔足浴,不過我知道的是五、六年前的,唔記得當時去珠江三角洲邊度(跟團),大部分男團友都試,有啲女團友亦試,但我就死都唔制,痴線架,我心諗,幾唔衛生啊!

    回覆刪除
  2. Coffee,
    魚仔我覺得冇乜問題,黃鱔就咪搞嘞,咁鬼核突,而且陣腥味仲好難頂添!聽講話大陸有人食黃鱔時發現咗成百條寄生蟲,都咪話唔得人驚!

    回覆刪除
  3. 我都覺得有景轟,再諗起嗰單黃鱔鑽後庭,不中亦不遠矣!

    兩張相都好靚呀,Amazon River!

    回覆刪除
  4. laulong,
    如果覺得同五姑娘玩冇厘新意,想用啲情趣玩具幫吓手,其實都無可厚非嘅。例如震蛋、假狗、翠玉瓜、地拖棍,好唔好玩我就唔知嘞,不過點都好過啲鬼死咁核突嘅黃鱔啩!咪住,潮流興生物動力喎,玩完又可以食番,夠晒環保,睇嚟啲黃鱔男真係有啲道理!

    回覆刪除
  5. 呢單野未睇過潻,不過睇完你呢篇,笑死~

    不過講開溫泉,幾年前去台灣的烏來有個瀑布,見好多人放隻腳落水浸,自己又試下,原來係有魚仔游過來幫我去腳皮(其實),不過我只係浸腳,無浸身,哈哈~

    回覆刪除
  6. 你寫得仲大膽過我,我諗我應該再大膽D喇!

    回覆刪除
  7. minor,
    我睇電視介紹過大陸溫泉嘅魚仔池,其實都係俾人浸腳架咋。講真,魚仔去死皮呢家嘢純屬噱頭,而啲人浸吓都只係貪得意啫,我就唔信會有啲乜嘢療效嘞!

    佛爺:
    哈哈,好呀!你寫得大膽啲,我地就睇得肉緊啲!

    回覆刪除