2011年9月22日星期四

怪獸家長之銀人劫

報復學弟 塗漆生殖器 港惡少﹕我爸是大老闆
明報 – 2011年9月20日星期二上午5:13

【明報專訊】一名在深圳讀高中的港人子弟,與低年級同學衝突,日前在路上毆打對方、潑油漆報復,甚至還拿刷子反覆在其臉上和生殖器上塗抹油漆,令其有毁容風險。該惡少還揚言「我爸是香港大老闆,你們死定了!」其父事後交出2500元(人民幣,下同)賠償金後揚長而去,警方稱肇事者未滿18歲,難以刑事處罰。

洗漆洗爛皮膚 臉部無法清理

《南方都市報》報道,寶安西鄉11歲男童鍾榮興,上周六(17日)下午3時途經西鄉街時,遭16歲的蔡姓高中生攔截。鍾表示,他3個月前曾在打籃球時碰碎蔡的眼鏡,經警方協調賠償350元,但蔡認為眼鏡要700元,就一直記恨在心。當天蔡向他被勒索,當時他身上無帶錢,結果被蔡拖到旁邊停車場毆打。

蔡毆打後仍不解恨,提來一桶銀灰色油漆,將鍾的衣服全部脫光,用油漆將他從頭淋到腳,甚至還拿起刷子,反覆在其臉上、眼睛、鼻子、嘴巴和生殖器上塗抹油漆,時間長達半小時。

鍾榮興赤裸身體返家,家人帶他跑遍市內多間醫院求醫。但由於洗掉油漆需用有機溶劑,有毁容風險,多間醫院都不敢接診。最後家長無奈報警,由派出所安排入院治療。但醫院表示,其臉部、眼睛等處油漆無法清理,只能先打消炎針。

據鍾榮興的父親表示,兒子滿臉都是銀灰色的油漆,連牙齒縫隙亦有。他只好為兒子清洗,在洗的過程中,兒子皮膚全都洗爛了。

在派出所,蔡姓學生的港人父親則威脅記者說﹕「你們不要問,適可而止,我告訴你,等我發威的時候你們上級……就滅了你們!」而蔡姓學生亦對鏡頭豎中指,大叫「不能拿老子怎樣,老子馬上就回家,哈哈」。蔡家人還說﹕「派出所就是我家開的,我們想怎麽樣就怎樣,我認識省、市、區大領導,你們愛報道不報道……」

擲2500元離去﹕派出所是我家開的

警方透露,蔡姓學生的爸爸是香港人,媽媽是四川人。由於他未滿18歲,還達不到處理條件,只能先放他回家,再組織雙方協調。

之前講過話啲細路頑劣,家長其實難辭其咎。不過喺大部份情況,我地都只係見到啲細路嘅惡劣行為,而啲家長究竟係點教仔,第三者根本無從得知。上面單新聞就彌補咗呢一點,俾我地睇到每個PK細路背後都極可能有啲PK家長。

阿仔點解會咁PK,我諗有兩個可能性。第一,係遺傳咗個PK老豆嘅劣質基因。第二,係耳濡目染,學晒佢老豆啲衰嘢。無論係邊樣都好,總之就臭罌出臭草啦!

古語有云,大蝦細俾屎餵,我就話俾屎餵完仲要拉個PK仔去勞改先啱。點知公安話佢未夠18歲,所以冇得處理。唔係啩,咁都得?!而家個PK仔犯嘅非法禁錮同嚴重傷害他人身體,竟然拍吓籮柚就走得,咁仲有天理嘅!即係話,如果佢唔係淋銀油,而係淋通渠水,都一樣奈佢唔何?

本來我一向唔認同啲網民濫用人肉搜索,不過既然法律制裁唔到個PK仔,我都好希望有人可以起到佢底,等大家公審呢對人渣父子!

9 則留言:

  1. 呢單新聞我都有睇過,真係點可以就咁放過嗰個作惡少年!

    回覆刪除
  2. 咦,新攝影上博了,恭喜研究成功!

    回覆刪除
  3. Coffee,
    係囉,即係話未夠秤就殺咗人都冇事啦,咁仲成世界嘅!哈哈,我研究咗好耐先搞得掂咋!

    回覆刪除
  4. 我今次去呼倫貝爾,見到啲內地阿媽點樣溺縱啲仔,我就萬分慨歎,啲細佬當晒自己係世界中心,唔壞有鬼,唔去整鬼別人有鬼!

    哩個絕對係中國嘅隱憂!

    回覆刪除
  5. laulong,
    其實點止大陸係咁,香港咪一樣!你地教育界就最清楚嘞,而家啲細路咁難教,主要係同啲家長嘅態度有關!

    回覆刪除
  6. 點解可以咁離普?有時我會想,我係咪太嚴呢?

    回覆刪除
  7. 其實我覺得細過時,唔聽話要打果種方式先得,以前d細路衰極有個譜

    回覆刪除
  8. 係真架!有一些罪犯,真係多了一隻困子,即係xxx或xyx。果兩父子都可能遺傳基因多了一隻X呀!

    回覆刪除
  9. SKII,
    而家啲人只係重視仔女嘅競爭力,品德呢啲嘢係冇人關心架喇!

    Minor,
    打仔千祈咪制呀,隨時會俾人拉架!尤其是當你有啲愛心爆棚或者同你有牙齒印嘅鄰居!

    佛爺:
    你對遺傳學、心理學、性學都咁有研究,掂呀!

    回覆刪除