2011年9月20日星期二

昨日三事

召喚獸
唔記得幾時開始,有隻蒙面wowo會間中走入嚟吠兩嘢。其實我又唔係好介意喎,因為佢只係隻狗仔,冇乜殺傷力,得閒攞佢嚟消遣吓都不知幾過癮!不過隻wowo成日都揀我唔係咁方便嘅日子先入嚟搞搞震,有時真係冇乜心情應酬佢。琴日終於俾我知道佢嘅秘密喇,原來鬧親癲狗,佢就會第一時間撲出嚟護主,真係請神都冇咁易呀!哈哈,以後我識得點召喚佢出嚟玩喇!

多謝拉登
琴日上新攝影(大陸攝影網站),見到一位國內網友喺其他人嘅作品留言,講佢喺中秋嗰幾日嘅感受。當佢提到中秋前一日,即係911,竟然話多謝拉登!呢啲簡直係冷戰思維,總之敵人嘅敵人就係朋友!我當然明白好多國內人都憎死美國佬,不過唔知嗰位網友有冇諗過,其實阿爾蓋達一樣會支援啲疆獨份子喺中國搞恐襲架!講真我都好憎美國佬,不過我絕對唔會覺得911襲擊係好事,因為呢個係大是大非嘅問題,恐怖主義一定唔可以支持!其實都唔使講到咁遠,就睇番香港,好多人投票俾癲狗長毛都唔係因為認同佢地嘅理念,而只係想選啲同政府作對嘅人出嚟。唉,都唔知邊啲人先至係土共心態!順便一提,我喺新攝影嗰邊都放咗啲相,有興趣嘅話可以去睇吓,好多相喺呢邊冇出現過架!

垃圾會爆大鑊
琴晚一早擔定櫈仔,實部電視,等睇良家榮上垃圾會爆大鑊。點知佢竟然前言不對後語,完全冇解釋乜嘢叫做阻止唔到誤報江總死訊單新聞出街,結果字母台班高層可以暫時甩難。條友喺是但台嗰陣真係唔錯架,估唔到過咗字母台會變成咁,墮落呀!當然啦,佢可能有啲不足為外人道嘅苦衷都唔定呢。咪住,隨時係甜衷都話唔埋喎!電視台事後仲訪問咗記協嗰隻肥豬乸,佢話條友都九唔搭八,完全唔可以接受。今次隻肥豬乸竟然識得講番人話,我都係第一次認同佢嘅言論咋!我份人冇乜優點,唯一可取嘅係是非黑白分得好清楚,絕對唔會因人廢言!弊嘞,又講錯嘢添,應該係唔會因豬廢言先啱!



6 則留言:

  1. 不如將你新攝影的連結放在你哩個blog的版面上,方便不時登入欣賞佳作。

    回覆刪除
  2. haha, 那是癲狗的舐痔獸!

    我書籤咗新攝影喇,Arma 啲相好靚呀!

    回覆刪除
  3. Coffee,
    係喎,好提議!等我研究吓點加上去先!

    laulong,
    哈哈,其實隻蒙面wowo只係嗰啲細細隻嘅寵物狗,得閒攞嚟玩吓都唔錯架!

    回覆刪除
  4. 我都係咁話,你應該把攝影集的連結,長駐在你這個博客。

    回覆刪除
  5. minor,
    多謝呀!

    佛爺:
    等我研究吓點搞先!

    回覆刪除