2011年9月7日星期三

斷指故事

警告:本文內容涉及血腥情節,可能引起讀者不適,敬請留意!

前日喺日月報睇到單花邊新聞,血腥之餘仲幾搞笑添。話說長沙有一對80後小夫妻,半夜三更因為啲瑣事嗌大交。男嘅激動起上嚟居然攞刀斬咗自己隻手指尾,而女嘅亦不甘示弱,即刻用刀切咗自己隻食指,一於大番個死佬。跟住佢地齊齊送咗去醫院做接駁手術,仲住喺同一間病房,瞓喺隔籬床,不過就互不理睬。事後佢地竟然冇為自己做嘅傻事感到後悔,女方仲落力數臭男方呃佢添。

家暴事件香港日日都有,本來冇乜特別,不過多數都係攞刀斬對方,自殘就比較少見。就算有自殘事件,對方嘅反應通常都係報警或者叫白車,用同樣方式嚟鬥大,真係少之又少。好玩唔玩,竟然玩斬手指,唔知嗰對男女有冇諗過,冇咗隻手指有幾大鑊。其他唔講,淨係打字已經夠麻煩。冇咗左手尾指,AQZ呢三個字母就打唔到嘞!冇咗左手食指仲大鑊,FGRTV都打唔到,比冇咗尾指多兩個添!

斷手指呢家我都試過,唔止唔好玩,更唔止係一時之痛,影響可以係一世咁長架!當然啦,我隻手指唔係自己切,更唔係俾人斬,其實係喺廿幾年前一次單車意外撞斷嘅。斷嘅地方係左手食指指尖嗰節中間,基本上係半隻指尖甩晒咁滯,只得一邊有少少皮肉連住。人地話十指痛歸心,不過好奇怪,撞嗰刻竟然唔覺得痛。之後去到急症室,都只係有啲隱隱痛,而啲血又冇吧吧聲咁流,相信同一般人對於斷手指嘅想像有好大出入。姑娘幫我檢查傷口嘅時候掂到喺斷口凸咗出嚟嘅指骨,就問我痛唔痛。咁我唔覺得特別痛咪話唔痛囉,點知佢細細聲同隔籬個姑娘講話我梗係痛到short咗,真係俾佢激死!

真正痛嘅係做手術嗰時,唔係,應該話之前。手術前要先喺手指兩側根部各打一枝麻醉針,要拮到入骨裏面,真係痛到入心入肺!仲有,醫生喺麻醉藥未完全生效之前就開始搞我隻手指,嗰時先體會到乜叫做十指痛歸心!

因為指尖嘅骨碎開咗幾塊,要打枝鋼針入去固定,等啲骨慢慢生番埋。枝鋼針一直打到指根嗰節,搞到成隻手指唔可以屈曲。而喺指尖就凸咗兩三mm出嚟,真係鬼死咁唔方便,一來驚碰到會痛,又驚會拮親自己。後來過咗一排先發覺原來枝針碰到係唔會痛架,咁就開始用枝針四圍拮人,隻手指無啦啦變成攻擊性武器添!

除咗枝鋼針,煩嘅仲有其他。傷口唔濕得水,醫生又話盡量唔好垂低隻手,真係勁唔方便!而且頭嗰幾日隻手指隱隱作痛,好難瞓得著。不過咁,好彩瞓著咗又唔會痛醒。

過咗幾個月,啲骨已經生番埋,可以掹針嘞。初初我仲驚會痛,正喺胡思亂想之際,醫生已經掹咗枝針出嚟,完全睇唔到佢點出手。只見指尖有個無底深洞,感覺好怪異,再過幾秒啲血先湧出嚟。再睇清楚啲,指尖嗰節短咗成四分一,而且出現明顯變形添。因為甲床受損,新生出嚟嘅指甲變成凹凸不平,相當肉酸吓。仲有,從側邊睇,指尖竟然成45度角上翹,令到我之後成日俾人笑蘭花手!不過咁,我都冇去諗係咪個手術做得唔好,其實駁得番隻手指已經好好架喇!做完手術醫生已經同我講,雖然節手指係駁番,但係如果供唔到血去指尖,啲組織就會壞死,到時就要切咗佢。

之後再去覆診,醫生見新生出嚟嘅指甲咁肉酸,竟然建議我切咗節指尖。呢個黃綠,講都唔知經唔經大腦架!煩咗幾個月隻手指先生番好,有乜理由又走去切咗佢喎,而且諗起嗰兩枝麻醉針都怕怕啦!最重要嘅係,節指尖喺度,起碼可以保住隻手指嘅功能,肉酸啲又有乜所謂啫!個黃綠都唔知係咪嫌公立醫院啲醫生唔夠忙!

雖然話隻手指嘅基本功能保得住,不過指尖嘅感覺就差唔多冇晒,因為大部分神經線都斷咗。神經線可以再生,但係速度就好慢。就算過咗幾年,指尖都仍然感覺唔到尖同鈍嘅分別。雖然掂到冇乜感覺,但係如果大力撞到硬物就特別痛,而且痛得特別耐,都唔知點解。一直要到大約二十年後,指尖嘅感覺先大致恢復。其實到今日,嗰隻手指嘅感覺仍然同正常嘅手指有些微分別,可能永遠都係咁架喇。

又講番嗰對鬥大夫妻,我當然唔知佢地因乜嗌交,不過點都好,用自殘嚟鬥大就肯定蠢到無倫!就算佢地嘅手指生得番(呢樣其實唔一定),功能上嘅損害唔多唔少都實會有。仲有,手指上嘅疤痕,手指嘅遲鈍感覺,會一世跟住佢地,令佢地日日都記番起發生過一件咁唔開心嘅事,永遠冇辦法忘記!咁又何苦呢!

6 則留言:

  1. 喂,Arma, 你哩張係設計照片黎咋,你唔真係冇咗橛,咪嚇鬼我呀!

    睇你哩段嘢就知你當時嘅痛,早排你又撞傷個頭,喂夠脾喇,以後好身好運,唔好再傷喇!

    回覆刪除
  2. 我都希望張相唔係你嘅手,望見都覺得痛!

    回覆刪除
  3. laulong & Coffee,
    哈哈,張相隻手梗係我架啦!不過係而家流行嘅嗰啲設計照片啫,係屈埋咗隻手指影嘅!指尖萎縮咗,指甲又凹凸不平,無謂攞出嚟嚇人啦!痛就係痛過,但係都過咗去啦,間中回味吓都幾得意架!

    回覆刪除
  4. 哦!我仲以為你真係斷佐手指咁慘呀?

    回覆刪除
  5. 如果喺小朋友斷了指尖,喺可以好神奇咁再長番㗎。不過一定要喺細路,而且唔可以斷多過第一節。

    回覆刪除
  6. 佛爺:
    哈哈,我隻手指真係斷咗架,不過駁得番啫,咁都唔算好慘嘅!

    eric,
    嘩,指尖斷咗都生得番,真係好神奇呀!我淨係知道某啲動物有斷肢再生嘅能力,例如蠑螈。

    回覆刪除