2010年9月11日星期六

自由何價

美國有個傻佬牧師話要喺今日(即係911事件九周年紀念日)當眾焚燒可蘭經,目的係抗議喺911襲擊遺址附近起一個回教社區。結果佢都冇實行到呢個計劃,單擾攘咗成個禮拜,最後變成一場鬧劇。

本來燒幾本書係咪好大件事就見仁見智,但係嗰班宗教狂熱分子係癲嘅,完全唔可以理喻。佢地自己做就好地地,人地做就要打要殺。佢地夠日日燒人枝星條旗啦,咁都仲可以話係美國佬咎由自取,但係炸咗個巴米揚大佛就真係神憎鬼厭喇。

雖然個傻佬牧師冇乜實際行動,淨係齋噏,不過已經搞到好多回教國家暴動咁滯。如果佢真係燒,肯定會觸發恐襲潮,世界各地嘅美國人都會成為襲擊目標,到時就死得人多喇。呢個後果係人都諗到,但係就連美國總統都冇辦法阻止佢,最多都係譴責吓,又係得把口。如果個傻佬收到全球追殺令,咁都算係罪有應得,最弊係隨時有好多無辜嘅人要陪葬呢。同班癲佬玩,簡直係瓷器撼缸瓦。

美國真係一個好自由嘅地方,只要唔犯法,個人自由可以凌駕一切。就算會死人冧樓又點,真係你死你事。成蟲大哥話中國人唔管唔得,其實美國佬咪一樣!


3 則留言:

  1. 這是自己的自由凌駕在別人的自由之上!

    回覆刪除
  2. kakaka, 哩篇妙死!

    其實唔單止啲狂熱回教徒係咁,美國本身都係,全世界最大殺傷力武器喺佢到,全球最貴軍費喺佢地,佢就係唔俾其他國家有,即使中國軍費少過佢地十九幾倍,佢一樣話中國你做咁多武器做乜,想打仗想侵咯,卻不知當前最喜歡打人就係佢地!

    回覆刪除
  3. Coffee n Tea,
    冇錯,所以民主自由嘅社會都會發生好荒謬嘅!

    laulong,
    好不幸,呢個世界根本就係有強權,冇公理!講真,除咗日本仔之外,我最憎就係美國佬!

    回覆刪除