2010年9月19日星期日

綠色反智

如果我問放煙花環唔環保,你地一定會覺得我好無聊,咁都仲使問。如果我話放煙花可以推動環保,你地更加會以為我黐咗線,應該搬去青山寫blog。

雖然我係黐黐地,但係都黐得好勻循吓,未去到羽毛鱗翅亂噏一通嘅地步。我只係想講吓今年嘅國慶煙花匯演有幾反智啫。

琴日睇到一單花邊新聞,話今年國慶煙花匯演有個「環保香港」環節,會用晒全綠色嘅煙花。唔通綠色煙花環保,污染物少?新聞冇講,我諗都唔會,如果係嘅話仲唔重點報導咩。咁你話用唔環保嘅嚟宣揚環保係咪好反智?

講到呢度,你地又唔好以為我係嗰環保鬥士喎。我唔係嗰環保大過天嘅人,如果一年放三幾次煙花,等人可以喺喜慶日子開心吓,我又覺得無傷大雅。當然,如果好似老鼠樂園咁日日放,又唔同講法喇。不過我份人好實際吓,如果唔俾佢地放,我又會反對喎,因為會打爛好多人嘅飯碗。

講返綠色煙花,都唔知起到乜環保宣傳作用。對於熱愛環保嘅人,唔環保就係唔環保,理得你係乜色啫。對於一般市民,煙花就係煙花,最緊要好睇,又理得你係乜色啫。如果有人被誤導,以為綠色煙花係環保,咁就仲該煨。呢條咁嘅絕橋,都唔知係邊高人喺食飽飯後嘅漫長等待過程中諗出嚟架!

我好鍾意綠色,可嘆呢隻色成日俾人濫用。人乜都用綠色,根本都唔考慮事物嘅本質,以為個個見到綠色就會覺得係環保,係好。呢度係香港嚟架,你估係台灣咩,人見到綠色就癲晒咁。阿扁總統明明係貪到出晒面,簡直係如取如攜,但係鄉親父老都係咁愛戴佢,當佢神咁拜。

講起台灣,真係令人失笑。其實放眼世界,呢咁嘅荒謬直頭係數之不盡。美國佬周圍打人,原來係為咗維護世界和平。日本仔發動太平洋戰爭,原來係為咗大東亞共榮。泰國軍人搞政變,原來係為咗捍衛民主。冷血槍手門多薩令到菲律賓顏面盡失,都仲配得起枝國旗。真係要幾荒謬有幾荒謬!但係你咪理,人地國民又受喎,你吹咩!

其實使乜講到咁遠,就睇返香港,一樣係荒謬到無倫。一班政棍,口口聲聲話要爭取民主法治,不過用嘅都係獨裁霸道,無法無天嘅手法。乜都有佢講冇人講,有反對聲音就用言語暴力,甚至肢體暴力打壓。仲不時搞所謂公民抗命,簡直視法紀如無物。你又咪理,嗰班友都唔知幾多fan屎。

講咗一大堆唔啦更嘅,都係為咗證明一點:呢個係反智嘅世界!咁用一反智嘅手法嚟宣揚環保可能真係有效喎。套用中國傳統智慧,呢招叫以毒攻毒。諗吓諗吓,其實百佳個綠色背心袋絕對係有助推動環保架,應該豁免徵費,等多人用。哈哈,滿城盡挽綠膠袋之日,就係環保大業有成之時!


2 則留言:

  1. 總之係綠色就掂,所以戴咗綠帽都可以苦著臉說我是環保份子,戴到落脚就更加話我係徹徹底底嘅環保份子!

    依個世界反晒智架喇,原來環保狂熱份子的瞳孔都是綠色的。

    回覆刪除
  2. laulong,
    哈哈,話時話,都唔知幾多香港人想有綠色嘅眼珠,最好頭髮仲係金色嘅添!

    回覆刪除