2010年7月17日星期六

麻雀再二三事

瘋狂歲月
以前好鍾意打牌,真係到咗瘋狂嘅程度,直頭好似俾人落咗降頭咁。紀錄係一個禮拜打足六晚,仲要有四晚係通頂!又試過長週末喺貝澳租間度假屋,打足三日兩夜,真係打到天昏地暗。除咗吃喝拉撒,全程都係黐住張麻雀檯,連個海灘係點樣都冇見過。

通頂
次次打親牌都梗有大輸家要上訴,搞到欲罷不能,所以通頂係家常便飯。其實通頂都冇乜,沖個涼,換件衫,跟住就返工。以前真係好掂,打完通頂都唔會影響生產力,放工可以再打過。但係年紀越大就越唔掂,通完一晚頂第日就冇晒精神,對住個mon眼光光,好似遊魂咁,直頭想死。試過有一次真係好唔掂,坐喺度都不由自主咁舂吓舂吓。為咗唔想俾同事睇到,結果走咗入廁所瞓覺。

台灣牌
好多人話打過台灣牌之後就唔會再想打廣東牌。以前我都唔信架,但係試過之後就覺得好有同感。台灣牌打多三隻,挑戰性大好多。而且花款多到無倫,變化空間又大,打得好過癮。打廣東牌就好公式化,一味死做爛做,真係好單調。如果揸著副爛牌,就神仙都難救,絕對係勁冇癮。而台灣牌就唔同,就算係副雞糊牌,只要識得變化,隨時都可以好和味。仲有一樣,就係台灣牌細細隻,夾晒我手形。

花章
如果打牌唔打花章,硬係覺得少咗乜咁,唔夠過癮。就好似:蒸魚冇蔥、食飯冇酒、或者飲冇煙。打花章除咗夠挑戰性之外,仲有實際用途,就係唔會咁易俾人睇通自己牌。就算打台灣牌,我都照打花章,不過難度真係幾高吓。

詐糊
喺以前班雀腳之中,我都算係食得最多詐糊嗰個。食詐糊唔關打花章嘅事,就算係手上剩返一隻牌,單吊我都可以出事。食詐糊好多原因,有時係記錯牌,有時係發雞盲,不過最主要嘅原因係:冇得解釋!

2 則留言:

  1. 我經常做佐小相公,陰公!

    回覆刪除
  2. 佛爺,

    小相公係慘,不過始終都係咎由自取,唔怪得人。下家先至無辜,無啦啦搞到冇啖好食。而上家就最過癮,想點打就點打,真係free過Carefree!

    回覆刪除