2010年7月19日星期一

麻雀三番四次事

三番
細個同屋企人打牌,食出鋪三番已經好威。嗰陣打三三制,有花,雞糊都俾食,最大數到四番。所以個個都死搶爛搶,除非一開牌就好靚,如果唔係就根本唔會做牌。其實嗰時阿伯阿毛仲係打緊二二制,我地已經係開潮流之先。後來越打越大(番數),由三翻起糊數盡八番,打到四翻起糊數盡十二番,最後仲打埋四四制添。結果打牌變成好公式化,鋪鋪死做爛做,冇乜牌章可言。咁打法完全係等運到,真係幾冇癮吓。所以後來轉咗打台灣牌,變化勁多,覺得好過癮。台灣牌可以好大,食出百幾番一都唔出奇。不過計錢就唔係好似廣東牌咁幾何級數上,係將一個基數乘個番數。但係台灣牌有拉莊,黑仔起上嚟都可以輸得好甘!

再大小相公
之前講過,如果發覺自己大小相公,千祈唔好自動投案。但係如果發現有人大小相公,又應唔應該督爆佢呢?呢個問題好難答,要睇實際情況。要留意吓個相公點打牌,睇佢知唔知道自己做咗相公。如果佢唔知,坐佢上家就不妨督爆佢,等佢誅死個下家。相反坐佢下家就最好扮無知,費事搞到自己。如果個相公已經知道自己衰咗,踢唔踢爆就各有好壞。好處係如果其他兩家未知,個相公會對佢地仲有牽制作用。壞處係個相公可能會博大霧,混亂中摸多隻牌或者打多隻牌出嚟。

奇牌
打牌贏錢當然開心,但點都唔夠食得出奇牌咁滿足。喺我嘅定義,大三元或者十三么嗰都唔算係奇牌,因為太容易食。要好似呢先算係奇牌:天糊、地糊、大四喜、十八羅漢、槓上槓上槓自摸、或者台灣牌嘅叻咕兩食。不過我又真係好失敗,打咗幾十年牌,淨係食過一次大四喜咁大把。

九子連環
雖然九子連環只係一鋪雞嘅清一色,但係就可能仲難過食奇牌。九子連環只得一種組合,就係好似下面幅圖咁。佢嘅難度在於摸齊十三隻就啱啱係咁嘅樣,過程中唔會有凸章。因為九子連環唔會加番,所以冇人會特登做,唔會話有得上唔上,有得碰唔碰,食得出完全係天意安排。我打牌咁耐,莫講話未見過,真係連諗都唔敢諗!

2 則留言:

  1. 呵呵,我啱啱打完,贏過千幾,跟住倒輸千幾,最終又倒贏百幾,執番身彩 ^^

    回覆刪除
  2. 哈哈,大上大落,仲刺激過坐過山車,麻雀係咁至好玩!

    回覆刪除