2010年7月11日星期日

小人

琴晚喺電視見到李小人大發謬論,真係睇到眼火爆!雖然我一向都唔多鍾意白鴿黨,但係見到佢猛咁老屈呢個佢自己有份創立嘅黨,連我都睇唔過眼。

佢話白鴿黨太重視民調,放棄咗終極普選嘅原則。既然民調反映民意,咁重視民調有乜唔妥?只係堅持自己嘅原則而唔理大多數人點諗,呢唔係民主,係獨裁!唔通真係眾人皆醉佢獨醒?叫佢慳啦!枉佢仲話係乜民主之父,民主之恥就有佢份。

佢又話白鴿黨發表嘅報告唔能夠釋除公眾對檯底交易嘅疑慮。呢個絕對係有引導性嘅講法。最搞嘅係佢話何X仁講咗冇檯底交易,佢自己絕對相信。即係話公眾要唔相信係公眾嘅事,與佢無關。喺度扮晒好人,正一偽君子!既然佢自己都相信,而只係覺得白鴿黨份報告交代得唔清楚,咁就應該自己圍內傾掂數,睇吓份報告有乜要補充,而唔係公開話份報告唔得。

最攞命嘅係佢話白鴿黨走向建制。其實白鴿黨而家連溫和民主派都未算,只係由激進過渡到冇咁激進啫。話佢地走向建制,仲唔係老屈?條友咁講分明就係想隻白鴿死無全屍,因為扮民fan屎唔一定支持激進路線,但係就絕對憎死建制派。

條友仲驚隻白鴿死唔斷氣,再踩多腳勁嘅。佢話以前從來未聽過白鴿黨有人喺某一件事上面大讚政府官員,連民X聯都未試過讚得咁誇張。又拉埋建制派嚟講,佢都算惡毒喇。話時話,我就唔多覺有單咁嘅,但係條友又唔肯講明,搞到人一頭霧水。如果呢單只係喺白鴿黨嘅內部會議裏面發生,根本就唔應該公開講出嚟。

唔知邊個講過:君子絕交,不出惡言。條友既然唔認同白鴿黨嘅路線,咁和平分手咪算囉。但係佢居然出埋晒陰招,唔毒嗰句佢唔講,絕對係小人行徑。計我話,條友一定係嗰棄婦心態。男人移情別戀,女人就周圍唱衰個男人,要唱到街知巷聞為止。但係諗深一層,棄婦都唔會惡毒到想個男人死無全屍啫。終於俾我諗到喇,條友十足十天龍八部裏面嗰個康敏(馬夫人)。佢得唔到嘅男人就要親手毀滅,絕對唔會留返嚟益第個。聖人話:唯女子與小人為難養也。條友咁啱兩瓣都中晒!

仲有,真係好憎條友個死款。成日都眉頭深鎖,懶係憂國憂民咁,仲話唔係小人?我絕對冇人身攻擊,聖人都話啦:小人長戚戚。

李小人,以下係我私人醒你嘅:

打你個小人頭,等你有氣冇定抖!
打你隻小人手,等你有都唔識偷!
打你隻小人腳,等你有鞋都唔識着!
打你個小人忽,等你晚晚俾人拮!


2 則留言:

  1. 你講唔介意日日做漢奸嗰條友,聽講佢阿爸喺佢細個嗰時已批死佢不可靠,今日果然。

    haha,打佢個小人忽,等佢晚晚俾人拮,可能佢鍾意噃!

    回覆刪除
  2. laulong,

    呢條友擺明鍾情大狀黨,正一吃裡扒外,厚顏無恥!佢一方面大搞破壞,但係又死都唔肯退黨。喺呢方面真係有似李X輝,睇吓佢幾時俾人逐出白鴿黨!

    回覆刪除