2010年7月13日星期二

白灼花蛤

前日買咗死沙白,真係搞到一肚氣。而家諗起嗰陣屍臭味,仲有想作嘔。不過再之前整咗兩次花蛤就好正,真係回味無窮!

同其他蜆類比較,花蛤確係又易整又好食。就算稍為過熟都唔會太韌,而且特別鮮甜,唔需要借味,白灼已經好正。如果火候掌握得好,灼到僅僅熟(啱啱開口),絕對係鮮甜爽滑,味道同口感都一流。再點埋秘製嘅蒜茸辣椒豉油,增添少少香辣,真係算得上天下之美味!

而家電視講飲講食嘅節目成日標榜貴,睇到人流晒口水。但係我地呢草根階層,絕對只係得個睇字,連諗都唔敢諗。好似去X興食一塊白灼螺盞就要幾百蚊,你話有乜可能食得起?本來睇唔到都好地地,但係見到人有我冇,真係覺得好唔公平。呢咁嘅節目根本就係製造緊階級矛盾!

不過咁,我個人就好知足嘅,廿八蚊斤嘅花蛤都可以食得好開心。



5 則留言:

  1. 認同,所以我想食油炸鬼時買到條新鮮的,滿足感同食鮑魚一樣!

    回覆刪除
  2. 係呀,所謂知足者貧亦樂,有時真係唔好咁執著要同人地比較,咁自己都會開心。

    回覆刪除
  3. 我最滿足是在茶餐廳,叫一個A,B或C餐,飲杯凍奶茶!

    回覆刪除
  4. 佛爺,

    我比較鍾意自己煮,不過就越嚟越冇新意,來來去去都係ABC餐。

    回覆刪除