2010年7月6日星期二

政治小丑

都話怪事年年有,今年特別多架啦。上星期日有幾十個網民搞咗個「反社民連大遊行」,最後由癲狗幫嘅副秘書長接收咗佢地封請願信。講真,搞呢反乜反物大遊行,佢地邊係癲狗幫嗰皮喎,不如慳返啖氣暖吓肚好過啦。

事後癲狗率領長毛同埋嗰個副秘書長喺記招度回應呢單,內容不知幾搞笑。有興趣可以睇吓呢條片:http://www.youtube.com/watch?v=KenwXGYpEvo

癲狗話香港係一個言論自由嘅社會,佢地作為一個政黨,係要接受各方面嘅批評。係咪好搞笑?係人都知癲狗一向聲大夾惡,有佢講冇人講。接受批評云云,真係難為佢講得出口。佢仲話班網民無的放矢,淨係識得用人身攻擊同抹黑嘅手段,例如惡搞佢地幾條友嘅大頭相。都唔知佢係突然失憶定老人痴呆,竟然唔記得咗呢都係癲狗幫最慣常用嘅招數,咁佢又有乜資格話人呢?佢都不知講到自己幾理性,話唔需要同班網民謾罵。佢又唔記得咗喇,謾罵根本就係癲狗幫嘅唯一對話方式。後尾仲搞,佢話如果社會上出現一股好大嘅力量反癲狗幫,癲狗幫就會玩完,而呢個社會都會玩完。睇怕佢唔只老人痴呆,仲有妄想症添,以為自己係救世主,冇咗佢呢個世界就會玩完。

長毛就發揮佢一貫嘅搞笑本色,全程係咁搞自己把秀髮,真係要幾噁心得幾噁心。佢間中又搭幾句嘴,一時窒班網民寫錯字,一時又話五十人令佢好驚,完全係八婆單單打打嘅口吻。呢條友真係唔知有邊忽似一個尊貴嘅議員。

呢班友,話佢地係政棍都抬舉咗喇,根本就係一班小丑!


5 則留言:

  1. >>長毛...全程係咁搞自己把秀髮,真係要幾噁心得幾噁心。

    真的無話可說!眼火爆!

    回覆刪除
  2. 絕對係小丑,仲係實質係妖魔鬼怪嘅小丑。幾個貌醜之人,帶住班蠢鈍無知嘅小嘍囉搞局,禮義廉恥忠信孝悌全無,只有香港才容得住這班賤人!

    回覆刪除
  3. 小丑是馬戲團中最有智慧,而且更是看透世情的人.
    你是否曲線為社民連打氣?

    回覆刪除
  4. xiao zhu & laulong,

    有時真係好明白小朋友嘅思維模式,可能呢就係代溝啦。你覺得般友噁心咩,小朋友就睇到拍爛手掌。你覺得班友係妖魔鬼怪咩,小朋友就當佢地神咁拜。

    回覆刪除
  5. 匿名君,

    歡迎光臨!

    你似乎對小丑在馬戲團中的作用不太了解,我也不想在回覆裏說得太長篇大論,有興趣的話明天再來看吧。

    回覆刪除