2010年7月5日星期一

惡菌

信不信由你,原來煮飯仔係高危活動,真係餐餐都命博。點解?因為隨時會遇到殺人唔眨眼嘅恐怖殺手--食肉菌。

如果感染咗食肉菌,死亡率高達五成,而且24小時內就可以死人。就算唔死得,都隨時要鋸手鋸腳,真係好得人驚。

我平均一個禮拜煮三四餐飯,每餐都會有海產。咁啱食肉菌就最鍾意黐住海產,真係想避都冇得避。而且整親海產(尤其是蝦蟹)都會拮到對手見紅,直頭係玩緊死亡遊戲。戴咗套(係手套,唔好諗咗去第度)會安全,但係就冇晒手感,根本做唔到。為咗煮餐住家飯,明知危險都要頂硬上,都咪話唔偉大。

奉勸各位喺屋企食飯就唔好彈三彈四,每一碟餸都係冒住生命危險煮出嚟架。

2 則留言:

  1. 我就試過炒菜俾滾油淥到個肚,痛到呢!

    真係粒粒皆辛苦嘅現代版!

    回覆刪除
  2. 話時話,俾滾油彈到真係家常便飯。仲有,左手指甲都切到崩晒添。

    回覆刪除