2010年11月25日星期四

禽獸不如續集

前文講到一個「美少女」點樣虐殺一隻可愛嘅兔仔,結果引起公憤。其實呢單只係小兒科,再殘忍百倍嘅都仲有,不過可能好多人已經忘記咗啫。

1937年,兩個蘿蔔頭喺華東進行一個叫做「百人斬」嘅比賽,從上海進攻南京途中,要鬥快斬殺一百人。單由隨軍記者逐站追訪,喺當時蘿蔔國嘅一份主要傳媒連載報導。結果兩個蘿蔔頭都超額完成,而且成績非常接近。基於「殺人第一,比賽第二」嘅體育精神,兩個蘿蔔頭「識英雄,重英雄」,當係打成平手,最後和氣收場。

殺人都要搞比賽,仲要連載報導,無非係嫌齋殺太悶,想殺得更有情趣。正如前文講過,以虐殺取樂,絕對係禽獸不如嘅行徑!而禽獸不如嘅,唔止係嗰兩個「百人斬」蘿蔔頭,更係蘿蔔民族俾我嘅觀感。

好似「百人斬」單咁,居然能夠以體育競賽嘅形式喺主流傳媒連載報導,相信只有喺完全滅絕人性嘅國度先可以發生。可以想像,單唔止成為蘿蔔頭茶餘飯後嘅談資,仲起到激勵民心嘅作用添。當然,呢只係我嘅想像,並無真憑實據。不過咁,蘿蔔頭以天皇為尊,以報效國家為榮,就係人所共知嘅事實。所以我絕對相信我嘅推測係正確嘅,蘿蔔民族係普遍支持喺中國嘅殺戮行為。

到今時今日,蘿蔔政府對於侵華歷史嘅官方定調仲係避重就輕,含糊不清。用法官嘅口頭禪講,就係完全冇悔意。至於半官方同民間,雖然冇統一口徑,不過就冇咁模稜兩可嘞。死口唔認嘅有,幫當年嘅侵略行為化妝扮靚嘅又有,公然喺教科書篡改侵華史實嘅都有,擺明車馬話要殺晒你班支那豬嘅亦有。雖然我唔敢絕對肯定呢係咪主流民意,不過聲音就比持相反意見嘅大好多。

間中都會有一兩個蘿蔔老兵「良心發現」,走出嚟懺悔,以第一身講返侵華史實。不過佢地嘅懺悔非但唔能夠引起蘿蔔國民嘅反思,仲被視為叛國行為,令佢地收到唔少死亡恐嚇。呢個民族,發起滅絕人性嘅殺戮,事敗後死唔認錯,仲要企圖掩飾罪行,對講出事實真相嘅就處處打壓。咁嘅民族,唔係禽獸不如係乜?!

不過咁,話蘿蔔頭禽獸不如都係未夠貼切。根據一般認知,人類比禽獸高級。而禽獸係溫血動物,又比冷血動物高級。而冷血動物,話晒都叫做動物,又再比植物高級。至於蘿蔔頭,當然係一種植物啦。根據以上認知,蘿蔔頭何止禽獸不如呀,簡直連冷血動物都不如啦!


5 則留言:

  1. 無心悔改,真喺唔得。

    回覆刪除
  2. 啲蘿蔔頭又真係死不悔悟的!講返,果日北韓向南韓開炮,一講,有三個朋友竟然第一句係一樣嘅,就係︰打喇!好,咁中國快啲打日本仔啦!

    回覆刪除
  3. 看過一些日本四仔鹹片,簡直變態到嚇死人!

    回覆刪除
  4. Arma:

    人遠離了禽獸,但其實本性裏可以比禽獸更禽獸!日本仔是一個好鬼極端嘅民族,衰又衰到去極點,咸又咸到去極點,賤又賤到去極點!

    回覆刪除
  5. eric,
    同係做過傷天害理嘅,人地德國佬都識得認錯啦!蘿蔔頭到而家都仲死撐,真係低等民族!

    Coffee,
    打仗?噏吓好喇!就算中國喺軍事力量有絕對優勢,就算美國唔會介入,我都唔想見到打仗!我只會誠心祈求,希望蘿蔔國年年大地震,富士山年年大爆發!

    佛爺:
    我個人好公道嘅,雖然我咁憎蘿蔔頭,都唔可以唔讚佢地嘅產品。好似四仔咁,佢地就完全知道晒鹹濕佬想要乜!

    Laulong,
    禽獸做嘅所有都只係為咗生存,而人類,因為不愁溫飽,自然就有條件搞埋晒變態!

    回覆刪除