2010年11月3日星期三

問卷一份

聲明:
一:本問卷內容極度無聊,而且品味低俗,要幾核突有幾核突。敬請對屎尿屁有過敏反應嘅人士馬上離開,如果有人睇完之後有任何不良生理反應,本人概不負責!
二:本問卷絕無學術價值,目的只係想觸及一般人嘅禁忌,完全唔期望有人會認真回答或者討論。就算有人答咗,資料亦唔會進一步分析作學術研究之用,不過答卷者就可以得到虛擬廁紙一卷作為獎品,名額一個,先到先得。
三:本問卷係參考《中大學生報》零七年二月號情色版製成,原卷問題天馬行空,常人絕對係打死都諗唔到出嚟!有關同學創意爆棚,本人望塵莫及!

問卷:
一:你唔覺得疴尿好悶既咩?
二:你唔覺得疴屎好煩咩?最煩係d乜野?
三:你會唔會幻想過同阿爸阿媽兄弟姐妹一齊放屁?(無論細個或而家都得!)
四:你有冇裝過佢地疴屎、疴尿?
五:在街上什麼人(或動物/東西)最能挑起你的便意?
六:你有冇幻想同朋友男朋友或女朋友一齊疴屎?
七:如果有,你點樣處理你同你死黨同佢男或女朋友既幻想?
八:定係實現左幻想,咁你又點樣處理?
九:你瀨屎/瀨尿時會諗住邊個?
十:你最想同咩動物一齊疴屎?
十一:你覺得一次過同幾多男幾多女一齊疴屎係最好(optimal/最理想)?
十二:你最想係中大邊度放屁?
十三:你覺唔覺得廁所要分男女係性別歧視?
十四:有冇因為便秘問題(又唔講出來)而影響食慾?

6 則留言:

  1. 呢個算唔算係讀屎片嘅有力明證呀?

    回覆刪除
  2. 睇完,答完(係心),因為我係無聊人士一名。我想做埋架,不過無tick位無答位咋!

    回覆刪除
  3. 唉,中大師弟妹,怎麼淪落如此!

    Coffee, 當那是一個反諷的 game 就是了!

    回覆刪除
  4. 校長︰

    我知架!
    我多年不願太傷腦筋做人了,這樣可以輕鬆啲。:)

    回覆刪除
  5. xiao zhu,
    佢地讀屎片,自己攞嚟衰就好啦,而家仲要映衰埋我呢個中大校友,真係講起就嬲!

    Coffee,
    見你咁有誠意,答完(在心中)份問卷,而家獎你虛擬廁紙一卷

    laulong,
    我都覺得好可惜,不過係可惜我交嘅稅係用嚟資助咁嘅人讀大學!

    佛爺:
    哈哈,正常嚟講係冇,不過有玩SM嘅人鍾意玩埋食S架!

    回覆刪除