2010年11月24日星期三

禽獸不如

哈哈,今日又有好介紹俾大家嘞,就係以下呢條片:
http://www.youtube.com/watch?v=kMt4HxmAy_o

柿餅大家都知道係乜,但係兔餅你地又有冇見過呢?仲有,衣冠禽獸係點人人都知,不過禽獸不如嘅人又有冇見識過呢?如果你地冇見識過,睇吓條片就知架喇。不過咁,自問大膽嘅先好睇,因為內容真係好得人驚!

話說近日內地網站流傳一條叫做「變態美女虐殺小動物」嘅視頻,裏面見到一個據聞來自四川嘅「美少女」點樣虐殺一隻可愛嘅兔仔。「美少女」嘅行為令人髮指,俾網民鬧到爆,仲話要發起人肉搜索添。

如果你唔敢睇條片,唔緊要,就等我簡單咁描述吓啦。條片嘅主角係一個長髮「美少女」同一隻嬌小可愛嘅黑白兔仔,配角係兩個旁觀嘅女子。至於條片係乜人拍嘅就唔知嘞,條友一直都冇出鏡。

條片開始嘅時候,「美少女」喺兔籠攞隻兔仔出嚟,好有愛心咁同佢玩,仲對住鏡頭say hello,場面都不知幾溫馨。佢跟住攞起塊厚玻璃,對住鏡頭扮咗個鬼臉,氣氛就變得有詭異嘞,似乎預告有唔尋常嘅會發生。不過點都估唔到,佢竟然將塊玻璃壓住隻兔仔,然後一坐落去,仲要不停咁un吓un吓添。最後「美少女」攞開塊玻璃,反覆檢視件製成品。照估佢都應該好滿意,因為隻兔仔已經變成一塊兔餅!

條片能夠引起廣泛關注,主角「美少女」嘅落力演出當然係關鍵,佢將乜叫做人面獸心示範得淋漓盡致,令人嘆為觀止!不過兩位女配角亦功不可沒,如果唔係有佢地嘅歡樂氣氛襯托,條片都唔會有咁震撼!

講真,話嗰幾個「美少女」人面獸心都唔係好恰當,用禽獸不如嚟形容佢地就fit晒嘞!不過咁,你地又唔好以為我係嗰動物維權人士喎。我相信弱肉強食係自然規律,就算係可愛嘅兔仔,用嚟做食物根本冇問題。但係以虐殺為樂,就絕對唔係動物嘅本能。

喺動物世界,食物係好珍貴嘅,因為得來不易。禽獸捕殺獵物,係為咗生存。佢地唔會濫殺,因為對自己一好處都冇。更加唔會以虐殺為樂,因為咁做只會浪費精力。可能只有人類係例外,會享受虐殺其他動物、甚至同類。我話嗰幾個「美少女」禽獸不如,絕對唔係無的放矢架,因為連禽獸都唔會好似佢地咁虐殺小動物。

本來我唔係好認同人肉搜索,覺得係一種網上集體暴力。不過今次都希望網民可以摷到嗰幾個「美少女」出嚟,等佢地試吓俾人集體蹂躪嘅滋味!


6 則留言:

  1. 真係好眉好貌生沙蝨,望佢即刻爆發乳癌、子宮頸癌,受盡人間折磨...

    回覆刪除
  2. laulong,
    哈哈,好惡毒嘅詛咒呀!不過我都係咁諗架!以宏觀角度嚟睇,嗰幾個美少女真係人類嘅毒瘤,冇咗佢地呢個世界肯定會美好!

    回覆刪除
  3. 真係無法形容!!!!
    的確係將>>人面獸心示範得淋漓盡致!
    我一路睇一路心寒,幾乎睇唔落去咁滯,而家諗返都仲打冷震!

    回覆刪除
  4. 嘩快啲捉佢地入青山,精神有問題!

    回覆刪除
  5. 這些人就算為人母,也會虐待自己的子女。

    回覆刪除
  6. Coffee,
    哈哈,我都事先聲明架啦,條片真係好恐怖架!何止兒童不宜,直頭連家長都不宜呀!

    Eric,
    捉佢地入青山咪棧嘥米飯,直接送佢地去堆填區就fit晒嘞!

    佛爺:
    咁又未必喎,我諗佢地會教仔女點樣虐殺小動物就真!

    回覆刪除