2010年11月9日星期二

鯰魚

而家至寫鯰魚會唔會遲咗呢?冇辦法啦,早排又唔得閒寫。

又話係二百年一遇嘅超強颱風,點知呢條鯰魚完全冇料到。打風嗰幾日淨係天陰陰,連雨都冇滴,真係一句「也無風雨也無晴」就可以概括晒呢個風嘅表現。個風咁不濟,我諗有人會好失望。

首先,嗰班天譴論支持者冇咗個借題發揮嘅大好機會。突首啱啱發表咗份「盡失民心」嘅施政報告,跟住就嚟個超強颱風,仲唔係天譴?!我諗班友一早就寫定晒社評或者blog之類,一等有乜死人冧樓,就可以話係突首累街坊。而家乜事都冇,佢地唔失望就有鬼啦!

另外,有人諗住有日假放,可能仲連麻雀腳都約埋添。結果眼鏡跌到一地都係,又要繼續返工,唔失望先奇啦!不過失望還失望,呢始終係天意,要怨就只可以怨個天。

但係斑友竟然遷怒李+x,話係乜「李氏力場」令到佢地冇咗日假。本來呢咁嘅無聊,真係一笑置之啦。奇就奇在居然有好多人附和,搞到單喺網上熱爆。原來香港真係咁多無聊人,你都唔好話唔得人驚!如果李+x真係有特異功能,第一時間就整死你班成日喺度搞針對嘅無聊人啦,等你班友仲有機會發噏風?!

講真,呢班友唔止無聊,仲好冷血添。打風絕對唔係好事,就算冇死人冧樓,都起碼會有人屋企水浸。而且都唔係人人可以放假,仲有好多人要冒住生命危險返工架。真係想個風打得成,咪靜雞雞祈禱話俾上帝知囉,使乜咁高調講出嚟啫。好似慌死冇人知道佢地係冷血動物咁,你話奇唔奇?

不過更離奇嘅都仲有,天文台居然高調回應,話「發出熱帶氣旋警告時,一定會以市民的安全為首要考慮,強調絕對不會受任何經濟或商業活動影響」。個風究竟有幾大威力,係咪值得俾個八號波佢,個個都有眼睇。咁無聊嘅都要走出嚟回應,唔通天文台長真係好得閒,食飽飯冇做?呢個政府有幾無能,絕對可見一班!

香港有班咁嘅無聊人,又有個咁嘅無能政府,真係想唔死都幾難!


4 則留言:

  1. 李氏力場我都冇乜深究咯,都係班低B 仔喺肥佬黎嘅指揮捧下抹黑阿李生嘅技倆,都算成功嘅,不過唔知肥佬有冇仔嘅呢,做得衰嘢多,因住生仔冇忽忽咯!

    回覆刪除
  2. 我果段時間超忙,約咗啲事星期六、 日做,所以當時我真係心中祈求打唔成風!打唔成風!

    至於李氏力場,我都覺得幾無聊,不過竟然有更無聊的人去附和、認同!

    回覆刪除
  3. 清蒸鯰魚好嫩滑,肚餓添!

    回覆刪除
  4. laulong,
    哈哈,我仲惡毒呀,我會咒肥佬黎生仔冇啫啫!

    Coffee,
    係呀,其實打風放假根本冇著數,棧跟住返工做到死!講真,鯰魚我都係麻麻地鍾意食。咁啱嗰排有新聞話有人俾坑鯰拮傷,咪買試吓囉。

    回覆刪除