2010年11月4日星期四

淫褻物品

今日想介紹吓北歐風物,同大家睇睇挪威嘅人像雕塑藝術。不過由於尺度所限,相都處理過,唔可以原汁原味咁俾大家睇。我驚萬一明肛社諸公(或豬公)睇到,走去淫嬸處投訴,咁就大煲嘞。你地知啦,發布色情物品係嚴重罪行,實要洗定個八月十五啦。寫blog呢無聊,冇理由要攞個八月十五嚟教飛啫。

講返雕塑,女嗰件係擺喺奧斯陸市政廳前面嘅廣場,男嗰件就放喺韋格蘭雕塑公園,都係遊客必到嘅景點。無論本地人又好,遊客又好,都見到佢地有帶埋細路去睇,似乎唔覺得有乜好避忌。咪以為淨係西人先係咁開放,好多亞洲遊客都係咁架。如果喺香港,呢兩件雕塑實會俾淫嬸處評為淫褻物品啦。因為兩件雕塑都係三點盡露,而且重要部位又冇刻意簡化,仲要擺埋個大開中門嘅姿勢添。

淫嬸處豬公當然唔會理係咪藝術品,亦都唔會關心作者想表達乜。佢地有一套簡單而明確嘅標準,總之按本子辦事就掂。其實咁嘅手板眼見功夫,使鬼嗰班有識之士做咩,求其個阿嬸做都得啦。一套侏儸紀嘅標準,加埋一班豬玀紀嘅人,真係唔出事先怪。

結果真係出事嘞,淫嬸處豬公居然搞笑到將大名鼎鼎嘅大衛像列為不雅物品,要幫佢著返條褲仔先可以公開展出。雖然事件最後俾法庭擺平咗,但係就已經笑死晒班簋佬。香港仲話係國際都會,其實喺呢方面完全追唔上國際步伐,甚至比大陸更保守。

講到大衛像,忽然諗起一單陳年舊事。記得中一歷史教科書有一張大衛像嘅相,女同學都唔覺得有問題,不過就有個男同學無聊到用水筆幫大衛加咗條泳褲仔。估唔到見多識廣嘅淫嬸處豬公,思維竟然會同上世紀嘅一個初中生完全冇分別。

本來有個咁嘅淫嬸處已經夠頭痕架嘞,但係偏偏又有明肛社呢衛道組織喺度推波助瀾。佢地雙劍合璧,真係天下無敵,誓要將香港帶返去石器時代。明肛社提倡嗰清規戒律真係十分惡頂,連自慰都話唔俾。本來人地教派嘅我都唔理得咁多,但係佢地成日高調咁投訴呢樣,投訴嗰樣,連非教徒都要搞埋,我就睇唔過眼嘞。

最經典就係幾年前嘅中大學生報情色版事問卷事件,到而家仲記憶猶新。份問卷問埋晒關於亂倫、人獸、多P、同埋性幻想嘅,不過裏面就冇繪影繪聲嘅描述,亦見唔到有鼓吹呢嘅意圖。呢禁忌唔係話唔講得,如果真係想探討呢問題,或者更深入去做學術研究,喺學生報發表絕對冇問題。不過我就見唔到份問卷有乜學術成份,我覺得班學生只係貪玩,想觸及一社會禁忌啫。咁嘅內容當然唔叫得做雅,只會令人覺得無聊同埋品味低俗,俾人砲轟都好正常。但係明肛社竟然小題大做到走去淫嬸處投訴,而學生又死都唔肯認錯,單就越搞越大。後來淫嬸處仲將嗰期情色版評為二級不雅,有關學生可能要負上刑事責任。好彩後尾法庭推翻咗淫嬸處嘅不雅評級,班學生先可以甩身。

睇返成件事,學生、明肛社、同淫嬸處都令人好反感。先講明肛社,明明係芝麻綠豆嘅小事,但係就要搞到上淫嬸處,分明係想置學生於死地,枉佢地仲成日講神愛世人!到淫嬸處嘞,佢地又係用埋晒豬玀紀標準,將低俗無聊評做不雅,真係唔知佢地個腦生咗喺邊度!評級成日俾法庭推翻,難為佢地又唔覺得瘀,真係佩服到五體投地!至於學生,佢地係始作俑者,受教訓係絕對應該。不過佢地死唔認錯,仲要扯埋言論自由同學術自由嚟講,真係不可救藥!講言論自由都算嘞,佢地有自由發表的咁嘅,人地都有自由鏟佢地。至於用學術自由嚟做擋箭牌,呢樣先俾佢地激死。如果真係有人以為中大嘅學術水平低到咁離譜,就絕對係累街坊,連我呢個中大校友都映衰埋!我交咗咁多年稅,原來係資助咁嘅人讀大學,條氣真係好唔順!


4 則留言:

  1. 照片加了黃色光圈,仲更加曖昧呀!

    我的三點不露照片,都有教徒話淫賤喇!無法喇!道德高尚嘛!

    回覆刪除
  2. 啲相你自己拍回來架?以前貼文的相呢,都係你拍的照片?

    回覆刪除
  3. 嗰次中大情色版嘅風波,我但願有關嘅師弟妹能夠覺醒咯,唉,人係會不斷成熟嘅,廿靚歲,血氣方剛,點唔會做錯嘢吖,死撐係冇用嘅,到老大啲回望,會面紅同自覺其醜咯!

    回覆刪除
  4. 佛爺:
    哈哈,我唔係特登要製造呢曖昧效果架!如果唔係咁我驚真係會俾人拉,為咗寫blog呢無聊,好唔值啫!

    Coffee,
    係呀,相都係我自己影架,除咗名人嘅相。

    laulong,
    後生仔梗係貪玩架啦,就算玩得嚟冇品味都唔係大問題,甚至要死撐都可以。如果佢地照直講話係鍾意咁玩,我都會欣賞佢地有吉屎。不過班友用學術研究嚟做藉口就令人好反感,而家當全香港係盲嘅咩!呢班友真係朽木不可雕!

    回覆刪除