2010年11月1日星期一

臭罌出臭草

之前講開隻疴屎簋醉酒行兇單,好多人覺得判四年幾監太輕,唯獨有個人就認為條友係無辜嘅。居然咁白痴,究竟係乜水嚟?咪係條友個老豆囉!佢同記者表示好不滿個裁判結果,仲批評香港嘅司法,話刑事定罪率離譜到有九成咁高。

唔通真係臭罌出臭草,個仔咁白痴無良係得到佢老豆嘅遺傳?幾十歲人,又做咗人老豆,照理都應該識諗架啦。有腦嘅都知單有輸冇贏,條老坑應該勸個仔認罪,起碼可以博減刑先啦。再識做嘅就教個仔向死者家屬道歉,博吓輿論同情。可能條老坑都係以為佢地嘅膚色夠照,實冇事嘅。結果錯判形勢啦,真係愚不可及!

仲有,條老坑講都唔經大腦,都唔知佢有冇諗過刑事定罪率高係代表乜。等我話俾佢知啦,係代表律政司做夠審慎,唔夠證據唔會亂起訴人。如果條老坑祖家嘅刑事定罪率超低,咁又代表乜呢?咪即係有殺錯冇放過,係又告,唔係又告囉。唔知邊度嘅司法先有問題呢?

至於臭罌出臭草呢個講法,我一向都覺得有道理。我絕對相信對兒童影響最大嘅父母嘅身教。自私自利、無惡不作嘅父母係冇可能教得出孝悌忠信禮義廉恥樣樣有齊嘅仔女,就算佢地本質幾好都係咁話。

不過對於性格係咪可以遺傳,我就從來都唔敢肯定。但係睇返呢單,似乎又有啟示喎。據聞隻疴屎簋一早就跟住佢阿媽改嫁去咗花旗國,咁佢冷血無良應該唔係條老坑訓練出嚟架啦,真係遺傳嘅講唔埋喎。咪住,會唔會佢阿媽同埋後父都係咁嘅人呢,所以先教到佢咁賤格?成家冇個好人咁大鑊,唔會卦!

6 則留言:

  1. Arma 你揾啲相好鬼正架啫。

    從來有人講,孩子怎樣成長,要看成年人給了他一個怎樣的世界!

    回覆刪除
  2. >>孝悌忠信禮義廉恥樣樣有齊嘅仔女!

    慚愧呀!

    回覆刪除
  3. 咁嘅案例,就算喺佢哋嘅祖國判刑,都一定唔少過四年啦。如果喺新加坡,另加打藤一百下!

    回覆刪除
  4. Arm︰

    我在校長處留言給你,關於皮膚痕癢的,有空去睇下吖!

    回覆刪除
  5. laulong,
    多謝你讚我相呀!所謂上梁不正下梁歪,講到家長嘅質素,你地做教育界嘅就最清楚架嘞!

    Coffee,
    而家呢個係人食人嘅世界,孝悌忠信禮義廉恥樣樣有齊嘅人係生存唔到架!仲有,多謝晒你嘅獨門秘方!

    Eric,
    個法官之前喺一單嚴重好多嘅醉酒駕駛(死咗六件)都只係判咗六年,今次佢想判重都唔得啦!

    佛爺:
    我話佢當全香港人冇到就真!

    回覆刪除