2010年9月21日星期二

請對浪費資源說不!

請對魚翅說不!

呢句口號一都唔新鮮,聽都聽到厭,直頭已經到咗疲勞轟炸嘅地步。不過環保團體硬係樂此不疲,又攞呢句嚟炒作。

今日睇報紙,話有九個環保團體印咗近三萬張明信片周圍派,呼籲市民齊齊寄俾邱騰華,請佢向魚翅說不。明信片上面就係印咗呢句口號。據講明信片仲係用料上乘,印刷精美添。

都唔知呢班友個腦係咪用咗嚟養草,抑或係俾佢地自己坐住咗,仲叫人寄明信片。而家乜年代呀,要寄都寄email啦。炸爆邱生個mailbox,效果可能仲好添。我唔知印三萬張明信片要斬幾多樹,不過就好肯定係唔環保。真係難為嗰班環保大過天嘅人做得出!

班友上次猛鬧「起錨」宣傳品唔環保,但係今次自己又搞壇咁嘅出嚟,呢咪雙重標準囉。肯定上次佢地係借環保之名,對凸首進行政治打壓。

雙重標準呢家,真係令人心惡痛絕。不過偏偏嗰班自命正義嘅人就最叻呢家。同一樣,人地做就天地不容,自己做就天經地義。偽君子絕對討厭過真小人,起碼真小人衰都衰得光明磊落。

講到魚翅,我食唔食都冇所謂。魚翅本身冇厘味道,一定要靠個湯底,真係要個韭黃瑤柱羹實際好多。不過咁,如果有人請我食,我又唔拘嘅,因為始終都係貴嚟。我相信好多人都係好似我咁嘅諗法。如果想人食少翅,一定要知道人點諗,然後對症下藥做宣傳。寄明信片俾邱生有Q用咩!

講到尾,宣傳叫人唔好食翅我唔反對,但係要浪費大量樹木資源我就好反感!

題外話,頭先去7仔買,又係上次黑口黑面嗰個𡃁妹當值。佢今日都係一樣,嬲晒成村人咁。哈哈,咁就可以證實,佢嘅態度咁惡劣唔係因為佢有某唔方便啦。咪住,可能係佢個親戚賴死唔肯走喎。如果係咁,佢都幾慘啫!


5 則留言:

  1. >>炸爆邱生個mailbox

    haha, 我唔反對呀,我見到哩條友就想嘔!

    至於嗰班友,識話人唔識話自己,係典型嘅只會睇到人地眼中條刺,卻睇唔到自己眼中嘅樑木!

    回覆刪除
  2. 我可否以連結引用你這篇帖子呢?因我的部落格是艷情的,不知你是否介意?

    回覆刪除
  3. laulong:
    係呀,嗰班友真係好乞人憎!佢地成日打住正義旗號,佔領所謂道德高地,但係做出嚟嘅就同佢地宣揚嘅理念背道而馳!

    佛爺:
    唔使客氣喎,要用隨便用啦。至於艷情呢家,我相信冇任何成年男人會介意架!

    回覆刪除
  4. 好!謝謝你!

    我放了連結後,會告知你的。

    回覆刪除
  5. 我已放了你這帖子的鏈結在我的禁果日報,謝謝你!

    回覆刪除