2010年9月18日星期六

大殺傷力武器

首先聲明,本文絕無歧視女性或中年女性之意圖,所針對者只限於文中提及之某不知名阿嬸及另一知名阿嬸!

琴日有位網友講開俾人屈激氣,絕對感同身受。其實俾人屈係家常便飯,有時都唔嬲得咁多。但係有一次俾人屈就真係好激氣,雖然事隔多年,到而家諗返起都仲係好嬲,因為係關乎一個男人嘅清白。居然有個阿嬸屈我非禮佢!

話說好多年前(當時廿幾歲),有晚收工後如常咁搭火車返屋企,點知就出事嘞。架火車就快到站,人已經企晒喺門口等落車。雖然嗰晚唔係好多人搭火車,但係近門口嘅位置都幾迫吓,我就同前面嘅人保持住一呎唔夠嘅距離。忽然發覺有人想從後斜斜地咁攝入我前面個位,我望吓,原來係個阿嬸。再睇真,估佢都應該有五十幾年歷史,而且係自從出廠之後都冇保養過嗰隻。見佢著得幾斯文吓,睇嚟係個超齡OL。

想攝我個位?真係發夢冇咁早!我即刻向前移動少少,將個位收窄到得返幾吋,睇佢仲有冇得攝。有人可能會覺得,俾人攝個位有幾蝕底啫。其實呢個唔係有幾蝕底嘅問題,呢個係原則嘅問題。我唔鍾意人著數,亦都唔喜歡俾人佔便宜。呢個係我嘅原則,就係咁簡單!

火車停定,車門打開咗,令人意想唔到嘅事亦都發生。阿嬸居然強攻,得返幾吋嘅位都要硬攝入嚟!莫講話我根本冇意思讓佢,就算有都嚟唔切啦,結果佢個膊頭就撞咗埋我度。其實同呢個阿嬸有身體接觸已經覺得好嘔心,仲諗住返到屋企要即刻用1比99漂白水沖涼。點知一落咗車,阿嬸就當眾大鬧,話我非禮佢!雖然當時佢用嘅唔係「非禮」呢兩個字,佢係用「博懵」,聽起嚟好似冇咁嚴重,其實意思係一樣。結果搞到個個望住晒,好似睇馬騮戲咁,而家諗起都仲覺得瘀到爆。阿嬸一路行一路鬧,來來去去都係「鹹濕仔」、「博懵」、「無恥」呢幾句,冇厘新意。我當然唔會示弱,就用「八婆」、「你貴庚呀」、「你照吓鏡啦」、「我要博懞都個好嘅啦」呢幾句回敬。講真,其實都係新意欠奉,個個男人遇到呢情況都會咁講。不過當時真係好嬲,根本就發揮唔到任何創意。就係咁一路行一路對罵,直到出咗閘,場鬧劇先至結束。真係完全唔明白呢個阿嬸,搞場咁嘅馬騮戲出嚟,佢自己唔覺得尷尬嘅咩?

俾人屈非禮當然嬲,而俾一個雖無過犯面目可憎嘅阿嬸屈就仲嬲。我當年雖然講唔上玉樹臨風,但係起碼五官無缺、四肢齊全,使非禮一個咁樣質素嘅阿嬸?簡直係天大嘅侮辱!仲有,阿嬸鬧我係鹹濕仔,絕對係更大嘅侮辱!嗰時廿幾歲,點都算係一個佬啦。一個男人俾人話係鹹濕佬,真係冇乜所謂,但係鹹濕仔就唔同嘞。鹹濕仔會令人想起嗰未經人道但係又發女人寒嘅宅男,佢地叫X又唔夠膽,淨係喺火車地鐵趁人迫揩吓女人油,就已經興奮到有高潮。俾人叫鹹濕仔,你話嬲唔嬲?!

事後諗返,當時冇堅持要個阿嬸報警真係好失策。如果報咗警,還我清白,就唔使嬲到今日啦。不過都係諗吓啫,佢根本冇可能敢報警。

忽然諗起另外一個阿嬸,佢都係有鋪咁嘅癮,鍾意屈人非禮。不過佢就出名好多,因為夠騎呢,我次次喺電視見到佢都搞到噴晒飯。呢個阿嬸屈人非禮屈出癮,直頭係樂此不疲,其中一個「受害人」仲係同樣以騎呢見稱嘅臘鴨會議員添。真係天下之大,奇人異士多不勝數!

女人絕對唔係弱者,因為佢地有兩件大殺傷力武器,就係佢地嘅身體同把口。只要佢地肯犧牲少少,拋個身出嚟,然後大嗌非禮,男人就隨時會搞到一身蟻,水洗都唔清。諗落都幾恐怖吓,只要喺攻擊範圍內,絕對係防不勝防。呢種大殺傷力武器有冇被濫用就唔知,我自己都只係中過一次招啫。唔好講笑,即刻塊木掂吓先!

2 則留言:

  1. kaka, 變態女人何其多吖。我以前睇金庸,俾佢筆下嘅女人迷倒了,以為女人真係個個都咁可愛,出黎工作冇幾耐,都係咁以為,但越見得多就越唔對路,哇,有啲女人啲惡毒小器小家冇厘頭冇答霎自大自私足以嚇死你。

    你講嗰個鍾意屈人非禮嘅阿嬸,哈哈,我尋日至同學生講,她有戰無不克嘅人間「凶器」,一嗌非禮,係男人嘅就頭痕喇!

    不過佢嘅「凶器」唔維持得耐,十零年就玩完喇 (哩句係依家至講架)!到時仲嗌乜呢?「阿婆都非禮」」咯!

    回覆刪除
  2. 哈哈,校長你都算沙膽喇,竟敢公然數女人嘅七宗罪!

    至於嗰個鍾意屈人非禮嘅嬸嬸,真係喺離遠見到佢都要掉頭走,都唔知佢會唔會癲起上嚟連三九唔識七嘅路人都屈架!

    回覆刪除