2010年9月17日星期五

唔係鵪鶉

首先聲明,本文絕對無意歧視從事室內裝飾及物業管理之人士!

前文講到我喺7仔受咗個𡃁妹氣,反應都只係冇講最後嗰聲唔該,好似好鵪鶉吓咁。其實我唔係鵪鶉,我係熱愛和平,唔想同個𡃁妹計較啫。講開又講,有時我都可以幾毒辣吓架。

話說有一次我著住短褲涼鞋,買完拎住個背心膠帶返屋企。離遠見到守大閘嘅係一個幾新吓嘅肥仔管理員,雖然話新,但係都已經見過幾次,諗住佢應該會認得我。點知我行到埋去,佢居然問我去邊個單位裝修。雖然佢問得好客氣吓,不過我都係即時扯火,第一時間俾咗個凌厲嘅眼神佢睇。跟住同佢講:乜我似裝修佬咩!然後直接行入去,完全冇等佢嘅回應。

返到上樓,拿拿林走去照鏡,睇吓個轆係咪好似裝修佬。橫睇掂睇,根本就冇一忽似!有乜理由咁樣冤枉我,真係越諗越激氣。其實之前有個朋友上嚟坐嘅時候都同我講過,話守大閘個管理員當咗佢係送外賣嘅。當時我都覺得有少少唔好意思,不過就輕描淡寫咁叫個朋友自己檢討吓。估唔到呢咁嘅居然會發生喺自己身上,真係是可忍熟不可忍,新仇舊恨一鋪過同佢算清!雖然送外賣單多數唔關個肥仔事,但係當時火遮眼,仲邊理得咁多喎。

我當然唔會走落去打個肥仔,事實上我都冇可能夠佢打。唔打人咪打電話囉,我即刻管理處個掃把,即係肥仔嘅老頂。齋投訴唔會好有效,肥仔最多係俾句老頂話幾句。我用咗個一定有效嘅方法,就係狂炳個掃把,鬧佢領導無方。個掃把無啦啦俾人噴到一面屁,但係又唔駁得嘴,實會肥仔洩憤,鏟到佢反艇。

唔好以為個掃把好無辜,其實佢係罪有應得嘅,因為佢冇好好咁調教新人。唔知有乜可以幫到你呢?咁簡單嘅一句,任何情況都啱用。新人唔識係佢自己唔夠醒目,但係掃把冇教就係冇盡到做掃把嘅責任。

講返肥仔,過咗兩日又喺大閘見到佢。一見到我就沙晒冧,猛咁道歉,搞到我都有唔好意思。其實我已經冇,一來嗰日即場俾咗面色佢睇,而且炳完個掃把之後連啖氣都消埋。睇肥仔嘅表現,肯定係俾個掃把鏟咗鑊甘嘅。我都懷疑自己係咪做得有過份咗,所以之後對佢都會特別客氣。

古語有云:人情留一線,日後好相見。其實係唔係古人講嘅我都唔知,不過就覺得好有道理。所以我而家時時都會提醒自己,做唔好去到咁盡。


2 則留言:

  1. hahaha, 依家啲後生仔行為反應都幾異常架,肥仔管理員質素唔高,九唔搭八唔出奇。我有個學生做沙展,佢話啲 80後大學生出黎當差,個啲行事反應激到佢嘔血,帶佢地仲慘過湊仔!

    回覆刪除
  2. laulong,
    係呀,而家後生仔真係好難明,好多我地覺得係common sense嘅,佢地居然會唔識!

    回覆刪除