2010年9月15日星期三

𡃁妹

兩包XXXX,唔該!
八達通,唔該!
要返張單,唔該!

去親7仔買都會講四次唔該,最後嗰次係當個售貨員遞張單俾我嘅時候。

今日去7仔買只係講咗三次,最尾嗰次慳返,因為當值個𡃁妹好唔掂。佢全程嬲爆爆,兼夾藐嘴藐舌,好似我嚟買煩親佢咁。尤其是當我問佢攞單嘅時候,佢就好唔耐煩,想張單掟我咁滯。

我都知7仔人工好奀,但係呢個絕對唔係咁樣對客嘅理由。打工嘅,你情我願,嫌奀咪唔好做囉。香港係自由社會,有強姦,冇焗做。你要唔做攞綜援,絕對唔會有人阻止,使乜做得咁唔開心啫。人嘅心態真係好有問題,最好有人俾幾皮請你返嚟坐喺度唔使做!

其實咁嘅情況都試過好多次,7仔係咁,OK又係咁,𡃁妹嘅態度都係好惡劣吓。反而阿嬸同𡃁仔嘅態度就好好多,有時仲會講聲多謝添。好奇怪,點解𡃁妹嘅態度會特別差呢?唔通係我樣衰,佢地睇唔順眼?抑或係我咁黑仔,次次都撞正佢地唔係咁方便嗰幾日?

2 則留言:

  1. 啲 o靚妹港女慣咗嘛!

    我買嘢個樣好 cool ,但原則上尊重,啲人唔夠膽俾面色我睇。有幾次去大快活買餐,啲員工做嘢混帳,我頂唔順,剷到佢地飛天!

    回覆刪除
  2. laulong,
    哈哈,你以前梗係做過訓導主任嘞,所以威嚴仲喺度。中學嘅時候有個訓導主任好犀利,眼神不知幾凌厲,佢只要瞄一瞄,成班馬騮就即刻變晒鵪鶉!

    回覆刪除