2010年6月25日星期五

最緊要好玩

早幾日喺日月報睇到有關政改嘅街頭訪問,有個男人話政府個方案好唔掂。佢話後生仔本來最鍾意玩,而家佢地唔去玩,反而喺度搞抗爭,就證明呢個係爛方案。我唔評論佢對政改方案嘅睇法,只係覺得佢對而家𡃁仔實在太唔了解。

而家𡃁仔做出一對抗行為,唔一定係有針對性,可能只係因為覺得好玩。好似𡃁仔喺課室搞破壞,唔係因為阿sir教得唔好,而係因為佢地覺得咁樣好威,可以得到朋輩認同。

同樣道理,80後搞街頭抗爭,亦好可能只係出於反叛心態,要挑戰權威,覺得咁樣好威。而且搞街頭抗爭,個舞台大得多,快感當然亦大得多。有幾好玩?睇吓佢地嘅抗爭方式就知啦,花款多到無倫。有暴力韓農式,有黑社會晒馬式,有潑婦罵街式,有典地瞓街式,有嘉年華會式,有苦行式,有拜苦路式,有化裝舞會式,仲隨時加插警花警草選舉,絕對可以滿足每一個80後嘅唔同需要。自從世界杯開鑼之後,仲有埋吹烏烏式,絕對緊貼潮流脈搏。計我話,何止好玩過上網打機,直頭係爽過上深圳索K添啦。

歌仔都有得唱:其實開心好簡單,最緊要好玩!


2 則留言:

  1. 深有同感!

    不過哩班細路之所以咁癲,仲歸功於佢地班認識有誤嘅阿 sir 同 Miss, 仲有爛果日報,肥佬黎恨共產黨入骨,免費撥幾個窗仔介紹吓、報道吓哩班友,佢地仲唔更加鬆毛鬆翼,自我膨脹咩!

    回覆刪除
  2. 我們也曾年輕過,自然明白青春期的反叛是怎麼一回事。但這些人的青春期竟能延續到接近三十歲,真叫人費解。是不是因營養過剩而導致腦部發育失衡?

    回覆刪除