2010年6月26日星期六

一世穿一次

女人有乜係一世穿一次?如果你嘅答案係處女膜,證明你智力正常。如果你嘅答案係結婚戒指,恭喜晒,你IQ爆棚,有資格成為金牌填詞人。

彭羚首「小玩意」就有以下歌詞:

「一世穿一次,小玩意」

小玩意指結婚戒指。歌詞出自新一代金牌填詞人之手,借小玩意帶出小女人恨嫁心情,創作意念相當唔錯,得到一致好評。

但係,有好嘅創作意念就可以唔使理文字上嘅運用?好似「一世穿一次」呢句,個「穿」字就用得好有問題。戒指可以「戴」,可以「套」,睇情況而定,但係「穿」就好怪,而且會引起一其他聯想。

另外又有咁嘅歌詞:

「還學陳舊文藝戲口吻細聲說:做我內子」

粵語殘片我由細睇到大,就從來未聽過男主角講「做我內子」。「內子」、「內人」、或者「賤內」都係男人對外人提起自己老婆嘅時候用,同老婆或者家人絕對唔會咁講。粵語殘片嘅對白當然唔會犯呢低級錯誤。題外話,女人提起自己老公嘅時候用「外子」,但係點解又唔可以用「外人」或者「賤外」嘅呢?

再睇吓,呢段先搞:

「你用無限濃情蜜意,來造迷人玩意,還在沒名份手指」

我諗「沒名份手指」係指無名指。真係搞笑,手指又可以有乜名分?如果改成「沒名字手指」會好,不過都係唔通架喇。「無名指」已經係嗰隻手指嘅名,唔可以話佢冇名,亦都唔可以亂咁幫佢起個新朵。咁嘅歌詞絕對係標奇立異,嘩眾取寵,一字記之曰:爛!真係難為嗰個才子寫得出。

個個都話而家𡃁仔語文程度低落,將矛頭指向語文科教師。我就覺得佢地有冤枉,唔通嗰所謂才子才女真係一責任都唔使負?近排一個二個偶像派歌星明星除左寫blog之外,仲爭住出書,搶𡃁仔錢。有個二打六美女奀星就出咗本愛情小說,點知裏面別字連篇,俾人笑到面黃。𡃁仔鍾意追潮流,捧偶像,又唔俾心機聽書,自然受偶像嗰套多過阿sir嗰套啦,語文水平唔低落先至奇。

沒有留言:

發佈留言