2010年10月31日星期日

Bring that shit home?

帶舊屎返屋企?咪講笑啦!

哈哈,唔係講笑架,真係有人要咁做,仲喺網上贊助添。啱啱睇咗一個叫做「Bring Kelsey Mudd Home」嘅網頁,有條友就叫人捐錢幫佢打官司,等佢可以返歸。

咁呢個Kelsey係乜水?咪一督屎囉!Kelsey嘅譯音就已經係「攪屎」啦,而且條友仲係疴屎國籍添。不過最主要都係佢勁賤格,簡直臭過屎!條友飲醉酒,搶的士嚟揸,結果害死個的士司機,咁都已經夠衰啦。點知再賤都仲有,佢居然將責任推晒喺死者身上,話自己完全冇錯,扮晒無辜。

單案啱啱判咗,條友誤殺罪名成立,要坐四年幾監,計我話已經益咗佢啦。但係佢竟然喺個網頁度堅持自己係無辜嘅,話佢只係一個乘客,發生咗嘅完全唔關佢事,仲講到自己係香港司法不公嘅受害人添。真係俾佢笑死,唔通而家的士乘客有刑事括免權,喺車裏面殺人放火都唔使受罰?抑或係佢覺得自己係一隻高人一等嘅疴屎簋,殺咗個卑微嘅黃種人又有乜問題?

再睇吓條友嘅抗辯理據,直頭係笑死人冇命賠。佢死都唔肯認罪,法官話佢冇悔意,冇得減刑。佢嘅理由係乜都唔記得晒,根本冇可能認罪。飲大咗會失憶我都知,但係絕唔代表對做過嘅唔使負責。而且事發過程好多人睇到,連電視新聞都影埋,咁都仲有得抵賴。就算條友唔識諗,個律師都應該識啦。好明顯個律師同佢一樣,都係食S大嘅。佢地仲將責任推喺死者身上,話個司機明知條友飲醉咗都要載佢,自己都要負責任。又話司機唔應該俾個醉酒佬單獨留喺架撻著咗嘅車裏面。咁嘅理據,即係話女人明知條街有色魔都仲要出街,就算俾人姦咗都係自己攞嚟嘅。你地話係咪荒謬到無倫?

再睇返條友個網頁,除咗話自己無辜,就係叫人捐錢,對事發經過一都冇提。完全唔明有乜人會捐錢俾佢,如果錢真係用嚟打官司,絕對同掉落鹹水海冇分別,只係益咗廢柴律師。講開個網頁,最離奇嘅都唔係呢,而係條友張相。佢只得23歲,但係睇張相就成個40幾歲嘅中坑咁樣,都唔知乜人種嚟架。唔得,要更正,係唔知乜物種先啱!

不過咁,條友想返歸都唔難,因為香港同疴屎國或者花旗國(佢有雙重國籍)都有移交被判刑人士協定,佢絕對有可能返祖家坐監。如果係返疴屎國就正啦,可以即刻成為國寶嘞。我唔係信口開河架,大家都聽過啦,疴屎三寶係:烏蠅肥婆醉酒佬。到時坐監都坐得特別有意義,因為可以為國爭光!

補充:
下面張相嗰舊真係浮金嚟架!

後記:
啱啱醒起個鬼字唔可以亂用,隨時會俾人告到甩褲!


7 則留言:

  1. 典型嘅大白人主義,你地啲黃種人係乜啫!

    Arma, 哩個世界太多賤人,至於狀師,我素來都冇好感,你睇李漢奸個賤樣就知,最近佢同個涉嫌偷女人胸圉嘅訟棍打官司,咪一樣要死都抝番生,嘿,大大大律師喎,但裏面不堪到無倫!

    回覆刪除
  2. 我唔明白,點解判佢坐四年咁輕?因為佢係白人,明益佢!?

    回覆刪除
  3. 呢個世界咩人都有,我相信會有人捐錢俾佢架!果啲知啲唔知啲嘅親朋戚友同鄉里真係會捐都唔出奇。

    真係唔知佢父母點諗,係咪真係覺得阿仔係冤枉呢!

    回覆刪除
  4. 同佛爺一樣,我都R頭,既然個官話佢冇悔意要重判,點解都只係四年呢?

    回覆刪除
  5. 喔!你忙完一輪喇,希望可以寫密啲 :)

    律師的用處就是將看似灰色的東西合理化,邊有人比佢哋更熟法律?所以大可愚民!

    回覆刪除
  6. 醉酒搶車害死人,淨喺四年,真喺太輕。喺外國判一定多過四年。
    好多西人未老先衰,尤其喺飲得太多party太多食得太多垃圾食物嘅,好多呢啲所謂年青人嘅身體狀況,喺同五六十歲嘅差唔多。

    回覆刪除
  7. 以上咁多位:

    由於大家嘅觀點都好接近,我就唔分開討論嘞。

    我好同意個法官嘅講法,條友係完全冇悔意,而且對於死咗個人一感覺都冇。好難想像一個正常人會咁冇人性,除非佢真係唔當有色人種係人。好似我咁,日日都喺廚房打死幾隻小強,當然唔會覺得佢地可憐啦。

    至於係咪判得太輕我就唔敢講,因為冇研究過呢case嘅量刑。不過睇返之前落馬洲嗰單,死咗六個人,結果判咗六年,咁啱又係同一個法官審。如果比較兩單嘅性質,當然係落馬洲嗰單嚴重好多。唔止因為死得人多,更係因為個司機飲酒之前已經預咗要揸車,仲要係一架重型車添,潛在殺傷力自然比一個搭的士嘅醉酒佬大得多。對比返兩單嘅判刑,我就會覺得係之前嗰單判得太輕。因為之前判到咁輕,呢單個官肯定唔可以判得太重。

    條友嘅父母係咪覺得個仔無辜就好難講嘞,有時西人嘅思維真係唔係常人可以理解架。就算佢地真係覺得個仔有罪都唔會認啦,世界上可以做到大義滅親嘅人絕對係少之又少。

    講到律師,我就唔覺得佢地嘅道德標準會比常人高嘞。佢地咪一樣係向錢看,有錢賺就乜都得。最慘就係我地呢冇資格申請法援嘅人,打官司呢家真係諗都唔敢諗。

    西人真係冇東方人咁襟老,不過好似嗰條友咁,廿幾歲就已經成個中坑樣,都算係極品嘞。

    回覆刪除