2010年10月5日星期二

叛鴿風雲

話說白鴿黨有班改革派,其中包括幾個現任區議員,自己成立咗個叫做新民鼠同盟嘅政團。佢地事先冇知會過白鴿黨,結果搞到全世界都知,但係有黨高層竟然唔知。

據嗰班叛鴿講,佢地係不滿白鴿黨喺政改一役臨陣轉軚,失信於民,希望透過另一平台推動香港民主發展。佢地又認為有唔同意見係好正常,表明唔會退黨,出年區議會選舉仍然會以白鴿黨名義參選。至於白鴿黨高層,就表示黨內一向都有唔同聲音,唔擔心會造成分裂。只要班叛鴿冇做違反黨紀嘅,亦都唔會要求佢地退黨。

單真係好搞笑,我到而家先知道原來扮民中人係咁包容異見嘅。我一向仲以為求同存異只係建制派嘅專利,而黨同伐異至係扮民嘅真理。我就覺得班叛鴿相當無恥嘞,一方面標榜自己唔會同流合污,而另一方面又擔心自己個政團唔夠知名度,賴死唔肯退黨。好明顯佢地嘅理念同白鴿黨嘅主流路線已經有好大出入,所謂道不同不相為謀,佢地退黨反而唔會俾人覺得係叛徒。其實佢地都自動露咗餡,被問及點解唔退黨嘅時候,佢地竟然話而家退黨已經起唔到乜衝激作用。真係進退失據,愚不可及。如果好似X家富咁一早退黨,起碼都可以贏到激進fan屎嘅掌聲。既然已經錯失咗出位嘅時機,而家就唔好搞咁多小動作啦。

至於白鴿黨方面嘅回應,可謂冇厘新意。個個高層夾晒口供,話唔擔心會造成黨內分裂。反而平時唔覺佢牙尖嘴利嘅俊男主席就表現最突出。佢否認雙方存在好大分歧,如果唔係班叛鴿都唔會繼續留低,仲話班友先至需要向公眾解析清楚佢地嘅立場。好一招俊男推車,輕輕巧巧咁將督推返俾班叛鴿,絕對係四兩撥千斤嘅最佳示範。原來佢太極咁掂嘅,真係估佢唔到。都係大長老華叔最坦白,直斥班叛鴿冇政治道德。佢話如果唔順超就應該退黨,而唔係留喺度搞破壞。華叔講得好啱,佢始終係值得敬重嘅!

講到政治道德,我又笑咗出嚟嘞。係人都知,政治係世界上兩種最污穢嘅之一,根本冇道德可言。政治講求嘅係利益,而道德、公義、真理呢只不過係政客用嚟掩飾真相嘅煙幕。大家冇聽過咩?政客靠得住,豬乸都會上樹!

華叔,政治呢家真係唔適合你架!

同場加映:「鬼打鬼」
琴日喺報紙睇到,癲狗幫拉大隊去帘記投訴土皇帝以權謀私。哈哈,鬼打鬼,最好睇!如果打到兩敗俱亡就perfect嘞!

補充:
上文提到政治係世界上兩種最污穢嘅之一,咁另外嗰樣又係乜嚟呢?哈哈,呢個問題係冇標準答案架。總之自由發揮,自己覺得係乜就係乜啦!

4 則留言:

  1. haha, 成班螭魅魍魉,群醜亂舞,見之嘔心!

    回覆刪除
  2. 攪成咁唔三唔四,真喺幾肉酸。好小家。好似細路扭計咁。

    回覆刪除
  3. 成班叛鴿,好似啲無本事既女人咁,拿住個皮箱,走到屋企既門口,然後轉頭,大聲同個老公講:「我走架喇!我走架喇!」

    但係,女人始終唔敢踏出家門!驚外面無飯比佢食囉!

    回覆刪除
  4. laulong,
    國之將亡,必有妖孽!呢個係凶兆呀!

    Eric,
    班友做場咁嘅馬騮戲,難為佢地自己又唔覺得醜!

    佛爺:
    哈哈,其實個男人都好想一腳伸佢出去架,不過又死要面,冇計!

    回覆刪除